![]() |
Citaat:
Wij hebben Brussel NOOIT vferweten dat het de Ronde van het Waals Gewest ontvangt. De franskiljons en jij (même combat) verwijten de Vlamingen wel de Gordel in Brussel te laten passeren. Dat van de splinter en de balk klopt dus. Alleen zit de balk in de ogen van jou en je fransdolle FDF-vriendjes |
Citaat:
|
Citaat:
Daarnaast willen ze maar al te goed zeggen dat Brussel hoort bij Wallonië, dit ontkennen getuigt van een naïviteit van een klein kind. Tenslotte moeten ze in Wallonië beseffen dat hun imperialisatiedrang ten einde is en dat wij gaan terugnemen wat aan ons, Vlamingen, toekomt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jong-NVA'er,
Alles goed? Niet teveel last van vooroordelen en blinde haat? Want de drie opmerkingen hierboven doen vermoeden dat je zo verblind bent door haat voor de Franstaligen, dat het bijna ziekelijk lijkt... |
Ik ben de onrechtvaardigheden, de discriminatie en het gekleineer tegenover de Vlamingen vanwege de Franstaligen beu! Duidelijk genoeg zo?
|
Citaat:
|
Citaat:
O neen! Zij noemen dat 'transfers afschaffen' en 'zelfbestuur voor eigen volk eerst' :rofl: |
Citaat:
Ben je daarom ook uit op geld? |
Citaat:
|
Citaat:
- Vlaams-nationalisten eisen respect voor de eigen taal in het eigen gewest. - Waals-nationalisten menen eisen te moeten stellen in het andere gewest. Toch een belangrijk verschil meen ik. |
Citaat:
Na 175 jaar België zouden ze toch stilaan mogen beginnen begrijpen waarover de problemen hier gaan hé. |
Citaat:
Happart en Van Cauwenberghe zijn Waals-nationalisten. Maingain daarentegen is een Franco-imperialist. |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, ik woon niet in de Vlaamse Rand, dus zo vlug zal ik die mannen niet tegen het lijf lopen. |
Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
|
Waarmee je wel toegeeft dat de Belgische Franstaligen hun verfransingspogingen van Vlaanderen nooit hebben opgegeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be