Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Vlaams succes. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=39906)

van Maerlant 7 september 2005 20:10

Staatsnationalisme. Interessant hé.

Pietje 7 september 2005 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant

Doet me denken aan het soort politiek, dat het VB hier zou voeren indien ze ooit aan de macht geraken.

Guderian 7 september 2005 20:12

Onze Vlaamse Kim heeft dat inderdaad mooi klaargespeeld om die negerin eruit te kegelen. Dat er nog steeds raciaal gemengde tornooien bestaan is op zich al een vervalsing van competitie, gelet op de fysische bouw en potentieel van negroïde personen.

Jonas Elossov 7 september 2005 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
België is echt wel het werk van uw aartsvijanden.
Het is nogal hypocriet om dan die exclusieve solidariteit met de walen te bepleiten.
Waarom willen communsiten toch geen volkeren erkennen?

Ik weet dat België een staat is die kunstmatig is opgebouwd door de burgerij. Maar anderzijds is het dezelfde burgerij die de staat nu weer wil afbouwen, om de zwakke zuiderse economie kwijt te spelen en de strijdbaardere arbeidersklasse in het zuiden van het land.
Iedere werkenemer moet beseffen dat een opsplitsing van België in het nadeel werkt. De strijdbaarste arbeiders en vakbonden bevinden zich in het zuiden. HEt Vlaamse ABVV en ACV zijn tamme schaapjes die de rechten van de arbeiders in een onfafhankelijk Vlaanderen nooit zullen kunnen beschermen.

Jonas Elossov 7 september 2005 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
Onze Vlaamse Kim heeft dat inderdaad mooi klaargespeeld om die negerin eruit te kegelen. Dat er nog steeds raciaal gemengde tornooien bestaan is op zich al een vervalsing van competitie, gelet op de fysische bouw en potentieel van negroïde personen.

:-D Jaloers?

Jonas Elossov 7 september 2005 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant

Dat is niet hetgeen ik in woordenboeken of encyclopediën vind...

cashflow 7 september 2005 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Doet me denken aan het soort politiek, dat het VB hier zou voeren indien ze ooit aan de macht geraken.

ma pitje toch, zit ge hier nu nog altijd te verzuren? Een volledige dag van uw miezerig leven opgofferd met uw gal te cultiveren.

Staat ge nu verder?

Pietje 7 september 2005 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
ma pitje toch, zit ge hier nu nog altijd te verzuren? Een volledige dag van uw miezerig leven opgofferd met uw gal te cultiveren.

Staat ge nu verder?

Van mijn erf, gij !!8)

Knuppel 7 september 2005 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Ik weet dat België een staat is die kunstmatig is opgebouwd door de burgerij. Maar anderzijds is het dezelfde burgerij die de staat nu weer wil afbouwen, om de zwakke zuiderse economie kwijt te spelen en de strijdbaardere arbeidersklasse in het zuiden van het land.
Iedere werkenemer moet beseffen dat een opsplitsing van België in het nadeel werkt. De strijdbaarste arbeiders en vakbonden bevinden zich in het zuiden. HEt Vlaamse ABVV en ACV zijn tamme schaapjes die de rechten van de arbeiders in een onfafhankelijk Vlaanderen nooit zullen kunnen beschermen.

Je bedoelt dat de Waalse vakbonden de Vlaamse arbeiders beter beschermen?

cashflow 7 september 2005 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Van mijn erf, gij !!8)

nee dus.

nog veel geluk en plezier hiermee pitje.

Shizie 7 september 2005 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Hebt ge dat mens als eens horen praten? Ik word er niet goed van.

Nope and I dont want to :O Zij interesseert me niet.

ik heb haar zelfs nie eens zien spelen, en het kan me niet schelen ook..
ik heb het enkel gezegd om jullie uit te dagen ;)

Shizie 7 september 2005 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik had het over onze kampioene Kim Clijsters.

Komaan Leeuwin !!

Wow zij lijkt erg veel op een leeuwin hier :)

Btw ik heb haar niet zien spelen tegen die niggerin, maar ik vraag mij af of het punblic in USA Clijsters meer steunde dan hun lelijke landgenote ?

cashflow 7 september 2005 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Nope and I dont want to :O Zij interesseert me niet.

ik heb haar zelfs nie eens zien spelen, en het kan me niet schelen ook..
ik heb het enkel gezegd om jullie uit te dagen ;)

Maar allez, heel de dag van den muskito naar de #%$$@#%#@

wat een gebrek aan tact

Guderian 7 september 2005 20:42

Citaat:

:-D Jaloers?

8O Waarom zou ik jaloers zijn?!? Jaloezie is net als haat een eigenschap bij zwakkelingen. Het is volkomen normaal dat negers fysisch sterker gebouwd zijn, net zoals het volkomen normaal is dat ze qua intellect niet hetzelfde potentieel hebben als blanken of Aziaten.

Musketo 7 september 2005 20:44

Citaat:

Btw ik heb haar niet zien spelen tegen die niggerin, maar ik vraag mij af of het punblic in USA Clijsters meer steunde dan hun lelijke landgenote ?

Stel u niet aan, vuile Rus.

Guderian 7 september 2005 20:45

Citaat:

:rofl:

Apocalyps 7 september 2005 20:55

Citaat:

Het zou mij niet verbazen dat ze ballen tussen haar benen heeft hangen en nee geen tennisballen....

solidarnosc 7 september 2005 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
:rofl:

Was het net u niet die alle hoop in de handen legde van de Vlaamse economische elite om met België te breken? De enigste reden waarom dat ze dat ooit zouden doen is omdat ze met Vlaanderen meer denken te verdienen (niet omwille van de mooie ogen van Morelle laat staan die van Dewinter) en het is een objectief feit dat de PS en het FGTB belemmeringen zijn om een vergelijkbaar liberaal beleid door de strot van de bevolking te duwen als in onze omringende landen of lees je geen Vlaamse kranten. Ik zie dus niet in waarom je zo zit te lachen.

snoodaard 7 september 2005 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps

Dat is precies een halve vent hé.

kweet niet toch ferme tetten.

solidarnosc 7 september 2005 21:18

"Tetten" Is dat Limburgs voor spieren? Ik denk het niet omdat je van Roeseloare zut maar ik vraag het maar.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by solidarnosc on 07-09-2005 at 22:20
Reason:
--------------------------------

"Tetten" Is dat Limburgs voor spieren? Ik denk het niet omdat je van Roeseloare zut maar ik vraag het maar.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

"Tetten" Is dat Limburgs voor spieren?[/size]
[/edit]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be