Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Politics.be in De Standaard! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=39954)

Bad Attila 9 september 2005 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
euh... sommige van de holebi's hier hadden indertijd een :cheer: wolfgang meister :cheer: onderschrift of zoiets, als ik het me goed herinner.

Het kan sommigen verbazen, maar zelfs holebi's weten hoe ze een eerste klas idioot kunnen herkennen.;-)

Ik was wel een beetje droef toen ik vernam dat hij niet Wolfgang noemt maar gewoon 'olivier'. :-(

8O Olivier 8O

Ik maakte mij die bedenking enkel omdat ik gemerkt heb dat sommige forumleden (meer van 'vreemde origine' dan holebi's) het zodanig beu worden van het 'vreemdelingen-bashing' (zeker door onze Nazikletskoppen level 25) dat ze het afstappen, wat ook de bedoeling niet mag zijn natuurlijk (wel hun eigen keuze). :x

Daarom alleen al ben ik blij dat sommigen terugkomen ( :cheer: )

*Ik had een catharsis nodig, wat bij deze gebeurd is, ik kan weer ten aanval trekken :-D *

Eternity 9 september 2005 09:05

Ik amuseer me wel met Wolfgang, spijtig vond hij me niet zo sympathiek.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Eternity on 09-09-2005 at 10:05
Reason:
--------------------------------

Ik amuseer me wel met Wolfgang, spijtig vond hij me niet zo sympathiek.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Ik amuseer me wel met Wolfgang[/size]
[/edit]

Egidius 9 september 2005 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
deze flauwe praat verkoop je beter elders.

En wie bepaalt dat?

Egidius

Turkje 9 september 2005 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Ik was wel een beetje droef toen ik vernam dat hij niet Wolfgang noemt maar gewoon 'olivier'.

Wel een redelijke nichtennaam hé... Olivier... (voornl. uit te spreken als "ollefjee").

Musketo 9 september 2005 17:10

Egidius, waer bestu gebleven?

Phrea|K 9 september 2005 17:19

Die gast zou onmiddellijk uit de VLD gegooid moeten worden. Hoe kan een liberale partij for christ's sake nu pleiten voor het invoeren van censuur? Lachwekkend gewoon.

Supe®Staaf 9 september 2005 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K
Die gast zou onmiddellijk uit de VLD gegooid moeten worden. Hoe kan een liberale partij for christ's sake nu pleiten voor het invoeren van censuur? Lachwekkend gewoon.

De interne censuur werd een paar maand geleden toch in de VLD als norm ingevoerd door jullie président (non fondateur)?

Phrea|K 9 september 2005 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
De interne censuur werd een paar maand geleden toch in de VLD als norm ingevoerd door jullie président (non fondateur)?

Jullie? Ik ben geen VLD-stemmer hoor (nooit geweest overigens). Ok, misschien toch een beetje, omdat ik op hun kartelpartner Vivant stem.

Supe®Staaf 9 september 2005 22:25

Citaat:

Jullie? Ik ben geen VLD-stemmer hoor (nooit geweest overigens).

Oeps, sorry.
Ik had de indruk dat jij nogal liberale ideeën propageerde.

Citaat:

Ok, misschien toch een beetje, omdat ik op hun kartelpartner Vivant stem.
Hear hear.
Wat werd er van het Vivant-programma in het regeerakkood ingeschreven/gerealiseerd?
Of ligt directe democratie en gegarandeerd basisinkomen bij Verhofstadts burgermanifesten en afschaffingen van allerhande belastingen, accijnzen en taksen?
;-)

Phrea|K 9 september 2005 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Oeps, sorry.
Ik had de indruk dat jij nogal liberale ideeën propageerde.

Zeker, ik ben een volbloed liberaal. En juist daarom stem ik geen VLD.

Citaat:

Hear hear.
Wat werd er van het Vivant-programma in het regeerakkood ingeschreven/gerealiseerd?
Of ligt directe democratie en gegarandeerd basisinkomen bij Verhofstadts burgermanifesten en afschaffingen van allerhande belastingen, accijnzen en taksen?
;-)
Ja, op wie moet je anders nog stemmen als liberaal tegenwoordig? :-( Ik kan me nog het meest vinden in het programma van Vivant (alhoewel er natuurlijk nog geen kloten van gerealiseerd is en het er ook niet naar uitziet dat dat de eerstkomende tijd zal gebeuren).

stab 10 september 2005 09:45

Citaat:

Ja, op wie moet je anders nog stemmen als liberaal tegenwoordig? :-( Ik kan me nog het meest vinden in het programma van Vivant.

Op het Vlaams Belang. Na het economisch congres in het najaar zal het voor iedereen duidelijk zijn dat het Belang opteert voor een breeddenkend rechts-liberaal, zij het wat conservatief programma.
Tenzij je een Belg bent, natuurlijk.
Punt 1 vh programma blijft het separatisme.

Supe®Staaf 10 september 2005 10:53

Citaat:

Zeker, ik ben een volbloed liberaal. En juist daarom stem ik geen VLD.

Ik geef graag toe dat ik de liberale principes nogal in mijn hart draag. Ook een sociale correctie ofte verzachting van een inhumane, zielloze zuiver utilitaristische maatschappij zijn me welgevallig.
Je kan dus stellen dat ik principiëel een paarse ben.
Maar als we eerlijk zijn en de paarse resultaten bekijken (om te zwijgen van de uitwasssen zoals besproken in deze discussie) dan is het in de praktijk maar triestig gesteld......

Citaat:

Ja, op wie moet je anders nog stemmen als liberaal tegenwoordig? :-( Ik kan me nog het meest vinden in het programma van Vivant (alhoewel er natuurlijk nog geen kloten van gerealiseerd is en het er ook niet naar uitziet dat dat de eerstkomende tijd zal gebeuren).
Zo redeneerde ik een tijdje geleden ook.Maar het kartelgedoe is echt te nivellerend en verstikkend voor echte goede revolutionaire ideeën.
Misschien is Van Nespens Nationale Unie een laternatief (om de stem niet geheel te verkwanselen en de illusie van minieme inspraak in stand te houden)
Hij stelt invoering van democratie voorop, en wil desnoods al zijn andere (minder goeie) programmapunten daaraan ondergeschikt maken. Een gezond uitgangspunt lijkt me.
't Zal allemaal niet veel uithalen, maar dat is idem dito voor sympathieke idealisten als LSP, AMADA, RAL, Kaganovemus e.d.

Max van Dietschland 10 september 2005 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab
Op het Vlaams Belang. Na het economisch congres in het najaar zal het voor iedereen duidelijk zijn dat het Belang opteert voor een breeddenkend rechts-liberaal, zij het wat conservatief programma.
Tenzij je een Belg bent, natuurlijk.
Punt 1 vh programma blijft het separatisme.

Wat dat liberaal betreft zou ik niet zo zeker van mijn stuk zijn: het Vlaams belang wordt best een rechts-conservatieve, nationaal-solidaristische partij !

Pelgrim 10 september 2005 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab

Aha, en HIER komt de aap weer eens uit de mouw. het VB is gewoon een neoliberale partij. Ik wacht ongeduldig op dat congres, dan zal ik eindelijk materiaal hebben om heel wat VB stemmers te wijzen op het asociale karakter van die partij.

Djiezes 10 september 2005 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Men zou beter de misdaad bestrijden ....

Oproepen tot geweld tegen eender wie is nu eenmaal misdadig...
Als ik alle Marokkanen zou oproepen om FDW de kliniek in te meppen vlieg ik den bak in en dat zou dan nog terecht zijn ook!

labyrinth 10 september 2005 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door max4westland
Wat dat liberaal betreft zou ik niet zo zeker van mijn stuk zijn: het Vlaams belang wordt best een rechts-conservatieve, nationaal-solidaristische partij !

Sinds wanneer is nationaal rechts-conservatief solidair met de anderen? :lol:[edit]
[size=1]After edit by labyrinth on 10-09-2005 at 14:45
Reason:

Citaat:

Sinds wanneer is nationaal rechts-conservatief solidair met de anderen? :lol:[/size]

Citaat:

Sinds wanneer is nationaal rechts-conservatief solidair ? :lol:[/size]
[/edit]

Supe®Staaf 10 september 2005 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes
Oproepen tot geweld tegen eender wie is nu eenmaal misdadig...

Het is een ten onrechte gecriminaliseerd feit.

Citaat:

Als ik alle Marokkanen zou oproepen om FDW de kliniek in te meppen vlieg ik den bak in en dat zou dan nog terecht zijn ook!
Dat zou hoogst onterecht zijn.
Diegene die hem effectief in de kliniek mept behoort gerechtelijk aan de tand gevoeld te worden.
De uitvinder van het pistool moet niet gestraft worden voor elke boef die de trekker overhaalt.

Max van Dietschland 10 september 2005 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Sinds wanneer is nationaal rechts-conservatief solidair met de anderen? :lol:

rechts: in de zin van vreemdelingenbeleid, terugkeer van de niet-Europese vreemdelingen naar het land van herkomst !
conservatief : het etisch conservatisme, dat sterk overeenkomt met de traditionele Vlaamse katholieke normen en waarden !
nationaal: een nationalistisch Vlaams beleid tegenover de Franstaligen, het Belgische regime, de vreemdelingen en buitenlandse bedreigingen (als bvb de JewSA)
solidaristisch: solidariteit met de sociaal zwakkeren van het eigen volk, overheidsinterventie in de economie waar dat nodig is en eventueel protectionistische maatregelen om de Vlaamse economie (zowel de Vlaamse bedrijven als werknemers) te beschermen tegen de globalisering en het asociale kapitalisme !

sinan123 10 september 2005 16:46

En Katholiek nog wel!
Wonen er eigenlijk veel protestanten in Vlaanderen?[edit]
[size=1]After edit by sinan123 on 10-09-2005 at 17:46
Reason:

En Katholiek nog wel!
Wonen er eigenlijk veel protestanten in Vlaanderen?[/size]

En Katholiek nog wel!
Wonen er eigenlijk protestanten in Vlaanderen?[/size]
[/edit]

Pelgrim 10 september 2005 16:55

Protestantse volksverraders moeten uiteraard naar Nederland worden gedeporteerd ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be