1handclapping |
16 september 2005 15:36 |
Misschien een idee voor definitie van echte vlaming ?
In de eerste plaats : er zijn absoluut genoeg Cafés in Antwerpen met een hoofdzakelijk VB publiek.. vooral die Cafébazen zullen blij zijn met de VB gesponsorde "Volkshuizen"...
Het idee dat Antwerpen een stad vol getto's geworden is is ronduit een belachelijk idee.. Men schimpt nog altijd over Islamieten.. terwijl er op de scholen meer dan 60 verschillende nationaliteiten zijn, de meesten overigens geen "illegalen"..
De fraaiste mop kwam ik een tijdje geleden op dit forum tegen iemand verwonderde er zich over dat ik geen VB-er was.. ik woon toch in Deurne en daar is toch iedereen voor het VB... ! Zelfs in het district Deurne is het VB een minderheid het cordon sanitaire is alleen maar in Deurne gebroken door een paar madammekes die zich "onafhankelijk" van hun oorspronkelijke partijen opstellen
en de partijen waarmee ze per definitie in rusie liggen nu den duivel aandoen door soms met het VB mee te stemmen : het spectaculairste wat die cordonvrije wisselmeerderheid reeds realizeerde is dat elke uitgave die het districtsbestuur wil doen nu in de districtsraad besproken moet worden,
voor wat voor belachelijke toestanden dit zorgt daarvan hoef ik waarschijnlijk geen tekening te maken.
Men kan de "Massa" verheffen tot een "hoger" niveau
of het "Hoger" niveau naar beneden halen zodat éénoog koning kan worden in een land van blinden.
NB : Belangrijk : de allochtone VB leden moeten hun lidkaart verplicht bij zich hebben om in een Vb volkshuis binnen te geraken. Voor hun bekende medeleden is dit vanzelfsprekend niet nodig, het is maar voor het geval er
bevriende VB-ers uit andere districten of steden op bezoek komen, zodat die niet te erg verontrust zouden worden.
|