Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Eisen stellen nu!!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=4145)

Dies 28 juni 2003 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
De meerderheid van de Nederlandstaligen zal nooit separatist worden, al gaan er 1000 jaar voorbij.

Ik dien te onderkennen dat dit wel een zeer goede argumentatie is!
U blaast dat Vlaams-Nationalisme echt wel van tafel met uw overdonderende argumenten. Misschien moet u de tewerkstelling per sector in Wallonië toch maar eens een keertje opzoeken zodat we deze kunnen vergelijken met die in Vlaanderen, zodat u misschien een echt argument op tafel zal kunnen leggen!

Bruno* 29 juni 2003 00:11

Ongetwijfeld doet het VB-studiecentrum dat wel voor mij :twisted: maar ik ga niet voor u betalen, beste, wij verschillen te veel!

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 00:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Als Nederlander (of vermomde flamingant) weet u duidelijk niets van de Belgische toestand of bent u verschrikkelijk eenzijdig geïnformeerd.

Het separatisme leeft helemaal niet bij de overgrote meerderheid van de Belgen. Integendeel, de Belgisch-gezindheid gaat er stelselmatig op vooruit en dat is te wijten aan verschillende factoren: breeddenkende jeugd (België, Europa, wereld), opkomende meertaligheid, afkeer van extremismen zoals flamingantisme, succes in tennis (Kim en Justice) etc.

Alle relevante opiniepeilingen wijzen trouwens duidelijk uit dat de overgrote meerderheid van de Belgen (vele flaminganten) incluis geenszins willen weten van een onafhankelijk "Vlaanderen".

Er is een mooie toekomst voor België weggelegd in het kader van de Europese Unie uiteraard! :wink:

Whahahaha...Hans jij bent echt de man hier :lol: ...

De moderators hebben tijdens de vele verkiezing-chatsessies al bevestigd (eveneens voor argwanende mannetjes zoals jij) dat ik Nederlands ben :P ... STRIKE ONE

Oh jij ziet weer een breeddenkende jeugd opkomen. De opkomst van het fundamentalisme onder moslimjongeen en de eveneens spectaculaire groei van een partij als het VB, alsmede de steeds groter wordende symphatie van jongeren ten opzichte van het anti-globalisme (kijk voor de grap eens tv) zijn natuurlijk maar incidenten ... STRIKE TWO

Ten slotte zie je in de finale van Roland Garros ook nog eens een bevestiging van het grondrecht der Belgique ... STRIKE THREE

You're out --> go sit on the bench :lol:

Distel 29 juni 2003 02:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tacitus
Draait het en keer het hoe je wil: flaminganten zijn geen democraten, wie de bevolking wil splitsen op "pseudo-wet." criteria komt slechts op voor een beperkt deel van de bevolking, is ergo tegen de volksinspraak. De meerderheid van de Nederlandstaligen zal nooit separatist worden, al gaan er 1000 jaar voorbij. Om te splitsen heb je een consensus nodig, welnu, die is er niet. En zal er nooit zijn.

Draai en keer hoe je het wil: "Draai en keer hoe je het wil" is geen argument, al gaan er 1000 jaar voorbij. Om te discussiëren heb jij argumenten nodig, welnu, die zijn er niet. En zullen er nooit zijn.

Gemakkelijk toch, zo'n glazen bol.

Hans1 29 juni 2003 11:10

Dit slaat nu werkelijk alles: ik kan het toch ook niet helpen dat de successen van Kim en Justine tot een uitbarsting van vaderlandsliefde leiden ! Neen, Kim en Justine zitten NIET in onze partij en zijn NIET door ons getraind ! :lol: :lol: :lol: :lol:

Hans1 29 juni 2003 11:12

En Zeno, ik kan je verzekeren dat onze "Justice" wél werkt. Ik zit er de hele tijd in, dus ik kan het wel weten, hè. :wink:

Trol 29 juni 2003 11:17

Citaat:

Dit slaat nu werkelijk alles: ik kan het toch ook niet helpen dat de successen van Kim en Justine tot een uitbarsting van vaderlandsliefde leiden ! Neen, Kim en Justine zitten NIET in onze partij en zijn NIET door ons getraind ! :lol: :lol: :lol: :lol:

ge moest eens weten 8)

Distel 29 juni 2003 12:21

Citaat:

Een uitbarsting vav Vaderlandsliefde? Ben jij high? Voor de match werden alle Vlaamse vlaggen afgenomen en bij de thuiskomst van Clijsters zak ik niets anders d�*n Vlaamse vlaggen. Maar droom rustig verder...

Distel 29 juni 2003 12:23

Citaat:

En Zeno, ik kan je verzekeren dat onze "Justice" wél werkt. Ik zit er de hele tijd in, dus ik kan het wel weten, hè. :wink:

"Erin zitten" wil niet zeggen dat je er iets van weet. U "zit" bijvoorbeeld toch ook in ons land?

Patriot! 29 juni 2003 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:

"Erin zitten" wil niet zeggen dat je er iets van weet. U "zit" bijvoorbeeld toch ook in ons land?

ja, u ook, en u kent er niets van. vreemd....

Distel 29 juni 2003 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:

Citaat:

ja, u ook, en u kent er niets van. vreemd....

Gezien jullie neiging om alles wat niet in jullie kraam past te minimaliseren, beschouw ik dit eigenlijk als een groot compliment. :twisted:

Dies 29 juni 2003 17:23

Citaat:

Zelfs wanneer dit zo zou zijn, sta het mij dan even toe om in herhaling te vallen:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Wat doet dat toch in hemelsnaam ter zaken?
Net als al het overige wat u trouwens steeds aanhaalt! Misschien moeten we ons in deze discussie toch maar eens gaan focussen op feiten, objectieven en gebruik maken van onze ratio i.p.v. een belangrijke kwestie als deze wensen te herleiden tot een discussie over het al dan niet Belg of al dan niet Vlaming of al dan niet 'weet ik veel welk kunstmatig gecreëerd gevoel'!

Hans1 29 juni 2003 19:01

Kunstmatig gecreëerd gevoel? Hoe kom je erbij? Niets is natuurlijker en spontaner. Nogal een verschil met Vlaanderen Vlagt !

Kim 29 juni 2003 19:18

Citaat:

Citaat:

Ik denk dat hij er in ieder geval meer vanaf weet dan u, Hans is tenslotte advocaat...

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 19:21

Citaat:

Kunstmatig gecreëerd gevoel? Hoe kom je erbij? Niets is natuurlijker en spontaner. Nogal een verschil met Vlaanderen Vlagt !

Whaha ja als ik naar de tour kijk (of welke wielerwedstrijd dan ook) vind ik al die mensen met een Vlaamse vlag ook een gedwongen indruk maken :P ...

Geloof mij nou maar, als je nu ook het voetbalteam zou opsplitsen moet je eens zien hoe snel mensen die ommedraai maken naar hun eigen team. Op dit moment hebben ze gewoon geen keuze (dit in tegenstelling tot wielrennen waar het aantal Vlaamse vlaggen de Belgische verre overklassen)...

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Citaat:

Citaat:

Ik denk dat hij er in ieder geval meer vanaf weet dan u, Hans is tenslotte advocaat...

Ho eens --> uitbarsting van autoriteit :P

Kim 29 juni 2003 19:30

De feiten zeggen is een uitbarsting van autoriteit volgens u?

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 19:31

Citaat:

De feiten zeggen is een uitbarsting van autoriteit volgens u?

Nee, maar het beroepen op een beroepsfunctie om daarmee een argument kracht bij te zetten klopt simpelweg niet :wink: ...

Distel 29 juni 2003 19:46

Citaat:

Citaat:

Citaat:

HOLA POLA!!! Iedereen!! Ssssht! Stil nu! Volgens onze Kim gaat Hans iets zeggen en hij kan het weten, want... (spannende muziek) HIJ IS ADVOKAAT!!!! (climax, explosief stukje muziek, cheerleaders vallen flauw).

Gezien de manier waarop onze advokaat hier "argumenteert" en omspringt met de feiten, hecht ik eerlijk gezegd geen enkele waarde aan zijn capaciteit als advokaat....

De Vliegende Hollander 29 juni 2003 19:50

Citaat:

Citaat:

Citaat:

Citaat:

HOLA POLA!!! Iedereen!! Ssssht! Stil nu! Volgens onze Kim gaat Hans iets zeggen en hij kan het weten, want... (spannende muziek) HIJ IS ADVOKAAT!!!! (climax, explosief stukje muziek, cheerleaders vallen flauw).

Gezien de manier waarop onze advokaat hier "argumenteert" en omspringt met de feiten, hecht ik eerlijk gezegd geen enkele waarde aan zijn capaciteit als advokaat....

Ho eens, je zal Hans maar als pro-deo advocaat krijgen toegewezen als vrouw zijnde die van haar handtastelijke man wilt scheiden 8O ... Dat is dan eigenlijk een fikse natrap hoor :P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be