Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Nieuwe politiek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=42008)

longhorn 9 oktober 2005 22:06

Het volledig verbieden van gezinshereniging zou een eerste positieve stap zijn.

limburgse wolf 9 oktober 2005 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
8O 8O 8O

What the fuck??!!!!!!!!!!!

Waar halen zij het recht vandaan??!

Waar ze al hun rechten vandaan halen zeker,je hebt dus mensen die denken dat ze boven alles en iedereen staan

limburgs beerke 9 oktober 2005 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Effe off-topic armoede:de limburgers zijn eigenlijk ook landverraders.Heb vandeweek nog een heftige discussie gehad.Dagelijks trekken er 100den limburgers de grens over om in Nederland inkopen te doen.Dit is nefast voor onze lokale middenstand

als ze hier in belgie het wat goedkoper zouden doen dan hoefde wij niet naar nederland om onze boodschappen te gaan doen.
en ik geloof als gij in armoede zou zitten en ge moest kiezen tussen eten goedkoper of niks eten wat zou ge dan doen????

Chipie 9 oktober 2005 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door limburgse wolf
Waar ze al hun rechten vandaan halen zeker,je hebt dus mensen die denken dat ze boven alles en iedereen staan

Alhoewel ik geen belanger ben, zie ik daar niet fouts in... Integendeel...
Of denkt U dat we nog genoeg ruimte hebben om dat allemaal op te vangen én in menselijke omstandigheden. Is het niet beter de kandidaat migranten op voorhand te wijzen op wat hun hier te wachten staat?
Men weet nu trouwens o.a. in Antwerpen nog niet hoeveel illegalen er zijn... Hoe kan men dan spreken van een beleid? Leg me dat eens uit...

de limburgse leeuw 9 oktober 2005 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Alhoewel ik geen belanger ben, zie ik daar niet fouts in... Integendeel...
Of denkt U dat we nog genoeg ruimte hebben om dat allemaal op te vangen én in menselijke omstandigheden. Is het niet beter de kandidaat migranten op voorhand te wijzen op wat hun hier te wachten staat?
Men weet nu trouwens o.a. in Antwerpen nog niet hoeveel illegalen er zijn... Hoe kan men dan spreken van een beleid? Leg me dat eens uit...

Indien de mainstream-media uit Europa de mensen een eerlijk beeld zouden tonen van de situatie hier zouden ze zich wellicht nog eens bedenken.

Dat een extreem-rechtse partij in Marokko propaganda gaat maken om hier weg te blijven zal misschien eerder een omgekeerd effect hebben.

Nou ja, in ieder geval weet ik dat er vreemdelingen zijn die liever niet gekomen waren als ze wisten hoe het leven hier is. Maar die mensen worden voortdurend verkeerd ingelicht door de amerikanistische media, reclame's en propagandistische leugens over onze levensstandaard.

Grellig 9 oktober 2005 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door an1959
Voor jou schijnt de leuze:"Geef ze brood en spelen" nog steeds van toepassing te zijn.
Er al wel eens over nagedacht,dat sommigen nog wel IETS MEER van het leven verwachten???8O

Laat ik het zo stellen;ik verwachte veel van het leven,maar hoe meer ik heb hoe leger ik wordt vanbinnen.Persoonlijk heb ik niets te kort,heb eten,heb een nette plaats om in te leven en een goed werk,maar ik mis iets.:|

Maar goed dat er dit forum nog is om iets of wat diepzinnig te gaan.Op de tv kan men echt niets meer halen.

Lutifer 9 oktober 2005 23:08

ook effe off-topic, ik keek naar een heruitzending van de zevende dag
kben absoluut geen Vber maar als je veel naar die programma's kijkt ga je Vber worden omdat ze daar telkens opnieuw in de slachtofferrol gezet worden. Ne mens vraagt zich echt af of dit een complot is ?
voorbeeldje: in de discussie ging het even over het aan banden leggen van het recht op staken. Annemans is totaal niet aan het woord kunnen komen. Als je 4 sprekers uitnodigt lijkt het me normaal dat ze alle 4 de kans krijgen om te spreken . Ik zie hier dus echt een complot om het VB aan de macht te krijgen tenzij wat misschien nog erger is , onze journalist/presentatoren volslagen idioten zijn?

Grellig 9 oktober 2005 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lutifer
kben absoluut geen Vber maar als je veel naar die programma's kijkt ga je Vber worden omdat ze daar telkens opnieuw in de slachtofferrol gezet worden. Ne mens vraagt zich echt af of dit een complot is ?
voorbeeldje: in de discussie ging het even over het aan banden leggen van het recht op staken. Annemans is totaal niet aan het woord kunnen komen. Als je 4 sprekers uitnodigt lijkt het me normaal dat ze alle 4 de kans krijgen om te spreken . Ik zie hier dus echt een complot om het VB aan de macht te krijgen tenzij wat misschien nog erger is , onze journalist/presentatoren volslagen idioten zijn?

Van de vrt wordt je idd misselijk tegenwoordig.Het is een ideale slaappil geworden.Gisteren in Ter Zake was ook niet veel te rapen,zetten ze weer twee gepensioneerde rotten tegenover elkaar.:sleeping:[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Grellig on 10-10-2005 at 00:25
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Van de vrt wordt je idd misselijk tegenwoordig.Het is een ideale slaappil geworden.Gisteren in Ter Zake was ook niet veel te rapen,zetten ze weer twee gepensioneerde rotten tegenover elkaar.:sleeping:[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:

Van de vrt wordt je idd misselijk tegenwoordig.Het is een ideale slaappil geworden.Gisteren in Ter Zake was ook niet veel te rapen,zetten ze weer twee gepesioneerde rotten tegenover elkaar.:sleeping:[/size]
[/edit]

an1959 10 oktober 2005 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de limburgse leeuw
Het was niet in de jaren van de vorige eeuw, het is nog steeds hetzelfde. Tondo is ook maar één van de vele krottenwijken.

De kapitalistisch uitgebuite en door de Amerikanen bezette 'Philippinas' zitten volledig aan de grond.

Alleen de Pinatuba kon de Amerikanen van hun legerbasis aldaar doen ver-
dwijnen.Moet nog ergens asse van die tijd hebben,van de philippinos gekregen als aandenken.Tenzij de asse natuurlijk al in asse is vergaan.En dit zonder krematie.:-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be