![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ben je er soms zo eentje: 0X |
Citaat:
Jij zou al op haar stemmen gewoon omdat ze er leuk uitziet, want veel kan je haar mening niet gehoord hebben. Wat zegt dit dan over jou ? |
Citaat:
![]() |
Citaat:
- of Freya is een mediamadam - of Freya is geen meidamadam In het eerste geval zou ik haar mening kennen en in het tweede geval zou ik haar mening niet kennen. Ben nu al benieuwd hoe jullie je hieruit gaan lullen :lol: :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ze wordt enkel uitgenodigd omdat ze a. rood is b. het nichtje van Siegfried Bracke is Het is hét voorbeeld van de vermediatisering en verkleutering van de politiek. De inhoud primeert al lang niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
WoW, wat een minderwaardigheidsgevoel hebben jullie daar in Belgie 8O Gut oh gut, moet je je speentje hebben, klein klein kleutertje :lol: :lol: ? |
Jaak Boer, heb je ook nog ARGUMENTEN, of hou je het bij je nietszeggende reply's?
|
Citaat:
Het is echt verbazend grappig dat zowel in Nederland als in Belgie al die rechtse forumknakkers de vertaling van Bauer weten :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
Dacht ik al. 8) |
Citaat:
|
:roll:
|
Citaat:
Wij hebben meer Vlaamse namen. Maar de nederlanders hebben toch een ietsje wat meer duitsklinkende namen. Mijn zoon wonende in de HAAG, meerbepaald in Rijswijk, heeft ook een handje geholpen. En mijn dochter wonende in Heino, wist ook te vertellen wat bauer betekende. Alleen de vrouw van mijn zoon niet, dat is een marrokaans. |
Eindelijk, vandaag in het Laatste Nieuws; de ideeën van Freya!!!
Oeps, sorry! ze schrijven enkel dat ze een kort rokje aan had en puntschoenen + foto!!! :lol: :lol: :lol: |
In het Laatste Nieuws. Nou, verbazend. Ik ken kranten waarin het wél over de inhoud gaat.
|
Duifke lacht?
Boer en tuinder? Het parochieblad van Erps-Kwerps? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be