Tantist |
20 februari 2006 10:17 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
(Bericht 1552750)
Zwitserland is helemaal niet geïsoleerd, hoe komt U erbij? En belgië staat wel degelijk stevig op de wereldkaart. Volgens een studie die in De Morgen verscheen behoren zowel BelgiË als Zwitserland tot de meest internationale landen ter wereld (bvb. percentage buitenlandse investeringen, cashflow, etc.)
|
We hadden het niet over economie, maar over politiek. Zwitserland is geen lid van de EU, heeft per referendum de toetreding tot de EER verhinderd, heeft zeer lang geen lid geweest van de VN,...
Zo kom ik er bij, beste tomm, in plaats van met wat verzinseltjes zoals u...
Citaat:
Dank u voor de complimenten. Ik vind NVA even ergerlijk als het VB en zonder de CD en V zaten jullie al niet meer in het parlement, zo populair zijn jullie.
|
Speculaties, zoals altijd bij u. Feit is wel dat al het communistisch gepeupel, ook de unitaristische PVDA, al lang uit het parlement gezwikkerd zijn. Zo populair zijn jullie :lol:
Citaat:
Goed, zeg mij eens waar het VB nog voor staat? hun economisch programma bijvoorbeeld?
|
Vlaamse onafhankelijkheid, veiligheidsthema, solidaristisch perspectief ipv marxisme en liberalisme, anti-drugs, conservatieve waarden,... Niet dat ze het beste presteren op deze gebieden, maar een aanzienlijk deel van de kiezers kiest hiervoor...
Citaat:
Ja, maar die zijn nog altijd kleiner dan de verschillen met Nederland of Frankrijk. In welk land zijn er geen demografische verschillen tussen de regio's? Italië of Duitsland misschien?
|
Merk het werken met 2 maten en 2 gewichten: in België mogen AL de verschillen zo maar, maar oh wee als de Nederlanders beschuit met muisjes eten bij de geboorte van een kind, want dan is het onmiddellijk: RAUSS!!!!!!!!!!!
Natuurlijk zijn er verschillen tussen Vlamingen en Walen en Nederlanders, alleen zijn die verschillen zo radicaal als je een kleine geografische barriere overgaat die de taalgrens toch is, nog meer dan de staatsgrens.
Het verschil tussen een inwoner van Huldenberg en een uit Ottignies is groter dan het verschil tussen een uit Essen en een uit Roosendaal. Face the facts...
|