Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Di Rupo vergeet pedo-verwijt nooit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=46294)

420yeahbaby 21 april 2009 19:49

Het feit dat hij (nog) niet op de pedo site staat getuigt wel dat ze niet zomaar in het wildeweg met namen gooien he

Vette Pois(s)on 21 april 2009 19:57

Moet niks hebben van de man zijn politiek, maar denk niet dat hij kinderen misbruikt.

Ik hoop voor hem dat (ook al zeggen ze waar er rook is) hij deze vieze beschuldigen kan wegbotsen, want deze beschuldigingen kan iedereen missen en kunnen een mens kraken.

Niet om mee te lachen zoiets.

De schoofzak 21 april 2009 21:03

Bewust kwaadwillig roddelen over iemands vermoedelijk krimineel gedrag, zelfs pedo-feiten, zou bestraft moeten worden met gevangenisstraf, in verhouding tot de afkeer die de roddel kan veroorzaken.
Voor pedo-roddel is dat dus: tien jaar effektief.

HAMC 21 april 2009 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4069942)
Bewust kwaadwillig roddelen over iemands vermoedelijk krimineel gedrag, zelfs pedo-feiten, zou bestraft moeten worden met gevangenisstraf, in verhouding tot de afkeer die de roddel kan veroorzaken.
Voor pedo-roddel is dat dus: tien jaar effektief.

LOL schoofzak, tien jaar bak voor roddel?

Wat een geluk dat jij de baas niet bent.

Flanelcondoom 21 april 2009 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4070018)

Schoofzak neemt stiekem kinderen. Daarom wil hij mensen zo goed mogelijk doen zwijgen.

Zwartengeel 22 april 2009 05:22

Schaam je je niet om hier zomaar op gratuite wijze dergelijke dingen te posten? :?

De schoofzak 22 april 2009 06:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4070018)

Ik had het wel over bewust kwaadwillig roddelen over iemand die aan kinderen zou gezeten hebben.
Jij, als ervaringsdeskundige, vertel ons: iemand die onschuldig in voorhechtenis zou zitten wegens pedofilie, hoe wordt hij 'ontvangen' door de andere onschuldigen die daar zitten?
Of, welk is jouw alternatief voor zo'n laakbaar sosiaal gedrag?
Wens jij je grootste vijand toe dat hij onschuldig opgesloten zou worden voor pedo ??

De schoofzak 22 april 2009 06:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 4070139)
Schoofzak neemt stiekem kinderen. Daarom wil hij mensen zo goed mogelijk doen zwijgen.

'k Zal u seffens eens het tweede deel van je naam over je kop trekken en vastbinden dat het nooit meer losgeraakt.

De Schoofzak zijn seks-interesse is strikt beperkt tot dames van 18 tot 68, maar, wegens gelukkig getrouwd ...

HAMC 22 april 2009 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 4070179)
Ik had het wel over bewust kwaadwillig roddelen over iemand die aan kinderen zou gezeten hebben.
Jij, als ervaringsdeskundige, vertel ons: iemand die onschuldig in voorhechtenis zou zitten wegens pedofilie, hoe wordt hij 'ontvangen' door de andere onschuldigen die daar zitten?
Of, welk is jouw alternatief voor zo'n laakbaar sosiaal gedrag?
Wens jij je grootste vijand toe dat hij onschuldig opgesloten zou worden voor pedo ??

Allez, tien jaar voor roddel, ik veronderstel dat dit nog maar het begin is. Mensen die softdrugs verkopen, hoeveel jaar wil je dat die krijgen?

En dan voor inbraak? Diefstal? En wat met de meer ernstige misdrijven?

Ik vraag het maar omdat met zulks systeem de gevangenis rap zal vol zitten met mensen die er de eerste tien a twintig jaar niet meer uitkomen.

Quid met de andere veroordeelden? Moeten die dan 20 jaar wachten om hun straf te gaan doen?

Gaat men dan om de twintig jaar de volgende lichting opsluiten? En al wie daar tussenin veroordeeld wordt heeft geluk en moet nooit binnen?

vlijmscherp 22 april 2009 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JanJanssens (Bericht 4069810)
Enkele "insiders" weten heel goed wat de Heer di Rupo werkelijk "animeert", en het zijn zeker geen heren van zijn leeftijd.

Ik ken een paar landen waar ze hem al lang zouden opgehangen hebben.

Jan.

en jij bent zo'n "insider"?

Zwartengeel 22 april 2009 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 4070253)
Allez, tien jaar voor roddel, ik veronderstel dat dit nog maar het begin is. Mensen die softdrugs verkopen, hoeveel jaar wil je dat die krijgen?

En dan voor inbraak? Diefstal? En wat met de meer ernstige misdrijven?

Ik vraag het maar omdat met zulks systeem de gevangenis rap zal vol zitten met mensen die er de eerste tien a twintig jaar niet meer uitkomen.

Quid met de andere veroordeelden? Moeten die dan 20 jaar wachten om hun straf te gaan doen?

Gaat men dan om de twintig jaar de volgende lichting opsluiten? En al wie daar tussenin veroordeeld wordt heeft geluk en moet nooit binnen?

Akkoord, maar je weet zelf ook wel hoe moeilijk het is van een naam af te geraken indien je er één krijgt. En dat geldt vooral indien je geassocieerd wordt met pedofilie, iets wat bij de gewone man in de straat zeer gevoelig ligt en wat je gemakkelijk voor de rest van je leven met je kunt meedragen. Zelfs indien uiteindelijk zou blijken dat de beschuldigingen ten ontrechte zijn.

Zwartengeel 22 april 2009 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 1557750)
Ik weet wel dat het klootjesvolk er anders over denkt

Jij voelt je echt een hele vent daar in dat kosmopolische London, is het niet?

omaplop 22 april 2009 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door omaplop (Bericht 1559469)
In Wallonië weet men daar veel meer over en je mag er donder op zeggen dat er stront aan de knikker is, maar daar houden ze dat liever in eigen kring.
Smeergeld en zwijggeld kunnen veel doen.

Er is trouwens nog veel meer aan de hand dat het daglicht niet mag zien , maar misschien willen ze niet allemaal meer zwijgen en is er een kans dat die potjes beginnen te stinken???

Wordt vervolgd , volgens mij!!

Dit postte ik reeds in 2006 en stilletjesaan komt het een en ander boven.

Groentje-18 14 januari 2012 11:59

Even een oude thread recycleren, omdat het nu weer boven water komt:

Als zelfs een Waal (Laurent Louis) zich begint te roeren .... Zoals ik hier al zei, ben ik bang dat deze regering het niet lang zal uitzingen.

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...p-di-rupo.aspx

Ik ben benieuwd hoe hij op die oprakelingen reageert...
En sommigen profiteren al direct van de parlementaire onschendbaarheid... Pijnlijk, voor Di Rupo, maar ook niet in het minst voor België als geheel...
Met alle respect voor Di Rupo, ik heb er mijn bedenkingen bij dat ons land momenteel geleid wordt door een Italiaanse migrant. En ik denk niet dat ik de enige ben. Vooral in het buitenland lacht men zich krom dat er blijkbaar geen Belg in staat is tot die opdracht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be