Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Een ding begrijp ik niet!
wanneer een allochtoon welke is veroordeelt voor zedenfeiten met kinderen, en dit reeds bij herhaling, wordt te werk gesteld in een OCMW.
Men dat hier ter kennis brengt, men mij verwijt van gene tolerante te zijn , en dat dienen mens nog andere kansen moet krijgen.
|
Kijk, kijk, nu zijn het zelfs al ZEDENDELICTEN... Ik kan me niet herinneren dat daar in jouw oorspronkelijke posting sprake van was... Of ben je je eigen woorden hier maar een beetje aan het verdraaien, zodat ze beter in je kraampje passen? Je gebrek aan eerlijkheid is schrijnend, Fernand...
Ik hoop overigens, Fernand, dat je je nog herinnert dat je die discussie ontvlucht bent bij gebrek aan argumentatie?
|
Er was geen gebrek aan argumentatie, er was steeds een gezaag van U om te weten wie mij dat had verteld. U hebt geen enkele maal geantwoord op de topick, maar niets anders gedaan dan gezaagt over degene die dat heeft verteld.
|
Zeker wel: mijn allereerste post in die draad zelfs! Daarin zei ik dat zelfs iemand die ooit veroordeeld is geweest het recht heeft op een nieuwe kans.
Mijn vraag was hoe je aan vertrouwelijke informatie van een sociaal dossier van het OCMW was geraakt. Daarmee staat of valt alles. Ofwel heeft een OCMW-raadslid je die vertrouwelijke informatie doorgespeeld en op die manier niet alleen zichzelf strafbaar gemaakt, maar ook nog eens de kansen van die jongen al op voorhand ondermijnd, ofwel heb jij hier of daar iets opgevangen en daar zelf een verhaaltje rond gebreid.
Citaat:
Dat was Uw zoi beroemde argumentatie. en lees de topick terug, dan kunt ge lezen dat dienen gast waar gij over parlesant veroordeelt is geweest.
|
Best mogelijk, maar dan toch niet voor zedendelicten, zoals je hier nu suggereert. Ofwel klopte je verhaal op die andere topic niet, ofwel klopt je verhaal hier niet... Wat zal het worden, Fernand, make up your mind!
Citaat:
De pedofiel is de minister van de sp, waarom men de wetten heeft aangepast of hij zat ook in Lantin. en dan was er zelfs gene 1 mei stoet meer moeten vertrekken bij de sossen. :lol:
|
Hier heeft de Nederlandse taal je duidelijk weer in de steek gelaten, want ik begrijp absoluut niet wat je met deze zijn tracht duidelijk te maken...
|