Hidden_Kenshin |
23 april 2006 11:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne
(Bericht 1672321)
De propagandamachine Hollywood doet al decennia niets anders. En die pulpfilms worden door Kanaal2, VT4 en andere gedrochten dagelijks uitgezonden. Met succes, zoals ik hier aan de reacties van sommigen op het forum merk.
Ik vraag me trouwens af waarom men in de ogen van die sommigen persé moet dwepen met massamoordenaars als Bush, Rumsfeld, Cheney...om een "goede Vlaming" te kunnen zijn.
|
Ik ben trots een Vlaming te mogen zijn, en ik zal zo zijn op mijn manier, thankyouverymuch. Ik heb getwijfeld om een Vlaamse Leeuw als avatar te nemen, maar blijkbaar krijg ik dan meteen het stigma van VuilB/Vlaams behanger/...whatever opgestoken. Mooie manier om vooroordelen te bestrijden!
Wat zijn jullie sterk om een discussie steeds op een ander spoor te brengen? Ik ken zelf 2 Amerikaanse soldaten, eentje USAF, ander USMC, zal ik even hun verhalen voorschotelen? Ik hoef geen beelden, en die "hollywoodpropagandamachine" maakt me geen zier uit. De bioscopen lopen dagelijks goed vol en dvd verhuur gaat er niet meteen op achteruit, ga jij dan maar wat staan protesteren voor dergerlijke complexen.
Soite, het ging hier om een regering die bekend staat om het terrorisme te finacieren, en een forumganger die hier heugelijk komt verklaren dat deze regering klaar is om een oorlog te starten.
Die hele Amerikaanse historie is nu al gebeurd, waarom kan men zich in godsnaam niet focussen om dit probleem bij het strot te pakken?
|