Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nieuw op Politics SEX,SEX,SEX en nog eens SEX (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5178)

numarx 17 augustus 2003 14:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Georg
PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:

Euhm, dat is mijn minimum.

Pieterjan 17 augustus 2003 14:16

Het schijnt bij een eendagsvlieg op te lopen tot anderhalve week. Zo zie je maar dat necrofilie ook in het dierenrijk voorkomt ;)

Mieke 79 17 augustus 2003 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
Het schijnt bij een eendagsvlieg op te lopen tot anderhalve week. Zo zie je maar dat necrofilie ook in het dierenrijk voorkomt ;)

WOW!!! Way to go, vliegjes! :D

wardje 17 augustus 2003 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Citaat:

PS : de paringsdaad tussen strontvliegen duurt gemiddeld 3 kwartier. Dus niet alleen van hun eetgewoonten kunnen we nog iets leren... :lol:

Gemiddeld zal het toch wat lager liggen bij de mensen denk ik. En Numarx, ge moet dat toch eens timen zenne!

Dat lijkt altijd alsof ge kweeniehoelang bezig zijt en als ge dan op de klok kijkt heb je maar een goed halfuur gefoefeld. Allez das toch mijn ervaring van tijd tot tijd :D

Mieke 79 17 augustus 2003 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wardje
Citaat:

Citaat:

Gemiddeld zal het toch wat lager liggen bij de mensen denk ik. En Numarx, ge moet dat toch eens timen zenne!

Dat lijkt altijd alsof ge kweeniehoelang bezig zijt en als ge dan op de klok kijkt heb je maar een goed halfuur gefoefeld. Allez das toch mijn ervaring van tijd tot tijd :D

Inderdaad, ik denk dat veel mensen wel es overschatten hoe lang het duurt... En het hangt er allemaal vanaf wat je onder 'paringsdaad' verstaat hé. Hoe zit dat bij de vliegen, Georg? Een nog langer voorspel? :wink:

Pieterjan 17 augustus 2003 14:29

Citaat:

Citaat:

Citaat:

prutser :roll: :crazyeye:

Mieke 79 17 augustus 2003 14:31

Citaat:

Citaat:

And cooking is a far as you will go... :cry: :?

:wink: :lol:

numarx 17 augustus 2003 14:38

Citaat:

Ik bedoelde natuurlijk all-in he! Ik heb nog andere dingen te doen op een dag ook.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mieke

Jep, als je wil eten is dat ook inbegrepen in dat minimum van drie kwartier.
Net zoals de afwas. Maar dat is dan weer de vrouw haar taak.

Mieke 79 17 augustus 2003 14:46

Citaat:

Citaat:

Jep, als je wil eten is dat ook inbegrepen in dat minimum van drie kwartier. Net zoals de afwas. Maar dat is dan weer de vrouw haar taak.

Amaai, gij zijt ne strenge, hé!
Macho! 8) :wink:

Elle 17 augustus 2003 15:54

Citaat:

Citaat:

Ik bedoelde natuurlijk all-in he! Ik heb nog andere dingen te doen op een dag ook.

Citaat:

Jep, als je wil eten is dat ook inbegrepen in dat minimum van drie kwartier.
Net zoals de afwas. Maar dat is dan weer de vrouw haar taak.

Me dunke mij da gij veel meerekent in uw driekwartier.....Als puntje bij paaltje komt is da gewoon uw vel vullen, 30 sec-fun en dan met uw saf naar late night film kijken terwijl het mieke (niet die van '79) de lakens mag verversen (want mikken is niet echt uw sterkste kant) en de keuken mag opruimen.......
MMMMMMMMMM, sounds like heaven... :twisted: :P :wink:

numarx 17 augustus 2003 15:58

Och, wat weet jij ervan? Stomme feministe! Ga je BH verbranden! :evil:

Het Vraagteken 17 augustus 2003 16:31

De waarheid doet pijn hé :wink:

numarx 17 augustus 2003 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Vraagteken
De waarheid doet pijn hé :wink:

Een macho uitdagen ook. Take the hint. ;)

Elle 17 augustus 2003 16:43

Citaat:

Och, wat weet jij ervan? Stomme feministe! Ga je BH verbranden! :evil:

Neen zeg, lingerie is te duur om in de fik te steken!!!!!!! Wat ik er van weet? Niks weet ik van uw bedsportactiviteiten, maar meer moet ik ook niet te weten komen zo te horen.....niets spectaculairs.... :twisted: :wink:

Supe®Staaf 17 augustus 2003 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elle
Neen zeg, lingerie is te duur om in de fik te steken!!!!!!!

Aan het lijf van een echte, hete vrouw, vliegen die brandbare niemendalletjes toch vanzelf in de fik?

Elle 17 augustus 2003 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Aan het lijf van een echte, hete vrouw, vliegen die brandbare niemendalletjes toch vanzelf in de fik?

Ja hallooooo, 65 euro-bh in de fik steken iedere keer dak in vuur en vlam sta, dat is nogal een rekening dak zal krijgen! En dan reken ik mijn tanga/string er niet bij! :?

Paulus de Boskabouter 17 augustus 2003 22:50

Citaat:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Citaat:

Ja hallooooo, 65 euro-bh in de fik steken iedere keer dak in vuur en vlam sta, dat is nogal een rekening dak zal krijgen! En dan reken ik mijn tanga/string er niet bij! :?

Wordt jouw tanga niet automatisch geblust als je in vuur en vlam staat?

Supe®Staaf 17 augustus 2003 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Wordt jouw tanga niet automatisch geblust als je in vuur en vlam staat?

Zoniet staan we klaar om te spuiten met de brandslang. :oops:

Georg 18 augustus 2003 09:59

Citaat:

Citaat:

Oei oei, da's wel héél lang, je weet dat je daar behandelingen voor kan krijgen. :lol:

Of anders heb je het niet goed begrepen. Ik had het over drie kwartier non-stop in en uit schuiven...

numarx 18 augustus 2003 10:05

Citaat:

Of anders heb je het niet goed begrepen. Ik had het over drie kwartier non-stop in en uit schuiven...

8O Dat zie ik dan weer NIET zitten!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be