![]() |
Citaat:
De vibrator zou ook niet verkopen, natuurlijk. |
Citaat:
|
het linkse niveau spreekt hier weer van zich
|
Citaat:
lekker :-P |
Citaat:
|
Citaat:
En niets kan ze stoppen.-, idd. Dat ze echter wel degelijk iets te vrezen hebben bewijst het nieuwste proces. Verder is het niet van niet op de foto willen voor een affiche, maar niet durven, en dit wegens mogelijke represailles bij herkenning. Wie dat ontkent is een dikke hypocriet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
onnozele watjes. kom gewoon eens op voor uw mening, ook in 't dagelijks leven, in plaats van fel te proberen zijn op een anoniem forumke. bende bange wezels. zielig. |
Citaat:
|
Citaat:
Bij het tweede: ik denk eerder aan en spelletje 'stratego' dan aan een gedeelde mening van het VB ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Als politieke allochtoon moet ik mij wel aan het niveau van de draad aanpassen, hé, zeker als de draad politiek niet relevant is. Dus waarom tegenargumenten naar voren brengen. btw: Morel of Van dermeersch? |
Citaat:
Wees gerust. IK kom in het dagelijkse leven voor mijn mening uit. Ik ben namelijk van geen werkgever meer afhankelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Foto's kopen is trouwens een algemeen fenomeen. Alle adverteerders maken er gebruik van: de blije gezinnen in affiches van banken, politieke partijen (of denk je dat andere partijen geen foto's kopen). Ooit heb ik in brochures van 2 verschillende universiteiten/hogescholen hetzelfde (mooie:-D) meisje zien staan met dezelfde kledij en al. Zo gaat dat nu eenmaal in reclameland. Ik vind het trouwens wel bedriegerij, want de meisjes in de foldertjes zijn niet representatief voor de meisjes in de aula's;-) |
Citaat:
Dat laat ik liever over aan de Freya's en Onkelinxen. |
Citaat:
't is armoe troef bij het VB. Pas als ze gepensioneerd zijn, durven ze eens zeggen waar ze voor staan. Maar zich allemaal wel héél stoer voelen in 't stemhokske. :lol: |
Citaat:
Maar toen stemde ik nog N-VA. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be