![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vroege dementie komt wel vaker voor :)
|
Citaat:
|
WAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!
Ik heb op mezelf gestemd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Zeg, geachte heer nazi-oprichter van dit forum, als gij mij vlamingenhater of laffe hond noemt, noem ik u met plezier nazi, en in 't echt moet ge da zelfs ni proberen :wink: Dan maak ik er geen WOORDEN aan vuil :lol: Enfin, nog veel plezier met de rest van je ogenschijnlijk verschrikkelijke leven, vol zuur en haat :D |
Citaat:
Ik wilde alleen niet bij degenen onderverdeeld worden met 100 nicknamen. 8) |
Citaat:
Punt is dat ik van Vlaamse afkomst ben en dat de Coburgs van Duitse. |
Ik ben van Franse afkomst. En bij uitbreiding van Poolse. Wat dan nog?
|
Citaat:
:wink: |
Citaat:
Ps: Albert, je bent jezelf weer vergeten erbij te zetten, je had beslist de meeste votes behaald :roll: |
Citaat:
|
Het begin van het einde?... de verpiïsering van politics.be ligt niet meer veraf als we zo'n "polls" gaan openen.
|
Citaat:
8) Moi. |
Als we wat minder ver teruggaan in de geschiedenis ben ik ook wel van West-Vlaanderen afkomstig! Ik kom eigenlijk van overal. Noem een volk, en ik heb het verraden!
|
Eigenlijk zou deze topic er niet mogen zijn, er zijn immers geen domme opmerkingen. Alleen mensen die minder informatie hebben maken opmerkingen die niet zo juist zijn....... Zoals 99% van de SP.a en de LSP stemmers. :mrgreen: :wink:
|
Citaat:
:lol: :lol: Enfin, informatiewizzard; vertel ons een over de miljardenstromen, en liefst tot 2 cijfers na de komma :wink: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be