Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   And the show goes on... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53225)

Tegendradigaard 4 juli 2006 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1800354)
Een racist die zijn verdiende loon gekregen heeft. Het gerucht gaat dat het strafcommando volgende week gedecoreerd wordt door de koning.

gedecoreerd ???? Ik vind dat ze minstens de titel van baron moeten krijgen...
zeg nu zelf zo'ne vuile racist doen dood vallen dat verdient toch meer dan een decoratie...

Bob 4 juli 2006 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 (Bericht 1799570)
Sinds wanneer zijn jullie bezorgd om wat er met "Walen" gebeurt?

Eigenlijk zijn we meer bezorgd, over wat ze nu weer met ons geld aan het uitspoken zijn.

Lof der Zotheid 4 juli 2006 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 1799363)
Blijkbaar had hij er zijn redenen voor.

Zoals de bloedrode linkse sossen zullen zeggen: 't Was een racist meneer, 't is zijn eigen schuld.:cry: :x :evil:

Lof der Zotheid 4 juli 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 1799487)
Bezorgde vaders, zou ik eerder zeggen en in dit geval terecht.

Ik vraag me enkel af welke kant die dochter nu gaat kiezen.

Hangt er vanaf of ze een bloedrode linkse sos is of niet...

Lof der Zotheid 4 juli 2006 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joske (Bericht 1799581)
Zeer veelzeggend: er is NIEMAND opgepakt.

Natuurlijk niet! Ooit al van allochtoon moslimkrapuul gehoord dat ergens schuldig aan zou kunnen zijn? Maar nee toch!:evil: :x

Knuppel 4 juli 2006 10:57

Citaat:

Jij bent gelukkig, alweer, (over)bezorgd in andermans plaats vermits je er zelfs hier je meest geliefde Belgen met de haren blijsleurt.

noledge 4 juli 2006 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal (Bericht 1800218)
Ik ben dat soort reactie beu. Jijzelf hebt geen oplossing, geen enkele voorstander van de prachtige multiculturele maatschappij heeft een oplossing. Jullie blijven toekijken als vee dat een trein ziet passeren en jullie doen of denken .... niets.

Het is pas als iemand een oplossing durft te suggereren dat jullie in aktie schieten en dan heet het steevast dat de aangebrachte oplossing : "dom" , "simplistisch'" "racistisch" is. Het is ofwel dat ofwel het probleem zodanig breed uitsmeren dat je in nietszeggende algemeenheden vervalt. Zo komt de ene af met het verkeer "dat ook veel mensen doodt" terwijl de ander over "economische onzekerheid" blaat.

Het komt altijd op hetzelfde neer : er mag niets gedaan worden.

Inderdaad. De "progressieven" denken maar al te vaak dat louter tijd het vanzelf oplost. En het verhaaltje van sociale achterstand heb ik nu ook al wel genoeg gehoord. Of hun groepsgevoel, waar de racisten? het moeilijk mee hebben.
Talrijke voorbeelden.

Hopelijk herstelt de vader goed.
Ik betwijfel trouwens of het motief voor deze wraakactie uit "liefde" voor de man zijn dochter was. Maar die jongeren hadden natuurlijk om het even welke vader van hun vriendin aangepakt, als die liever had dat zij niet meer met hem omging, nietwaar.

Tegendradigaard 4 juli 2006 11:59

Een mens zou er een hard hoofd aan over houden...

strijder 4 juli 2006 12:31

Citaat:

Wij hebben nooit gezegd dat wij iets tegen de waalse burgers hebben.Het zijn de waalse politiekers die de boel verzieken en belgie onleefbaar maken.:twisted:

strijder 4 juli 2006 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakke racing (Bericht 1799626)
wat een intelligente oplossing. Als er een probleem is, zetten we wat mensen buiten en klaar is kees.
Doede gij da thuis ook ? met je kinderen, twaalf jaar , ne keer problemen met vechten op school en gaat ge dieje dan ook buiten smijten ???

Nee maar ze wel op een gepaste manier straffen en ze leren dat ze respect moeten hebben voor andere mensen en andermans goed:-P

Kaal 4 juli 2006 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door noledge (Bericht 1800587)
Inderdaad. De "progressieven" denken maar al te vaak dat louter tijd het vanzelf oplost.

Ik heb dat zelf ook gedacht. Maar iets dat steeds erger wordt kan vanzelf niet oplossen.

Pieke 4 juli 2006 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaal (Bericht 1801051)
Ik heb dat zelf ook gedacht. Maar iets dat steeds erger wordt kan vanzelf niet oplossen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 1800578)
Nee, maar dan moeten die problemen bij naam genoemd worden, en ze niet begraven onder gepamper. Zijn er problemen met NoordAfrikaanse driftkikkers? Ja. Moet er iets aan gedaan worden? Zo snel mogelijk. Moeten we dan maar alle Noord-Afrikanen, Turken, Italianen, Spanjaarden, Polen, Zuid-Amerikanen, Afrikanen op dezelfde hoop gooien? Natuurlijk niet.

Boadicea 4 juli 2006 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1800354)
Een racist die zijn verdiende loon gekregen heeft. Het gerucht gaat dat het strafcommando volgende week gedecoreerd wordt door de koning.

Jep, tegenwoordig ben je erg moedig als je in België van Noord-Arfikaans origine bent en in groep een autochtoon, liefst een generatie ouder, in elkaar stapt.:?

PAJOT 4 juli 2006 20:48

ik was die avond ook toevallig in Soignies ... zo ziet men maar dat het nergens nog veilig is

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be