noledge |
4 juli 2006 11:50 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
(Bericht 1800218)
Ik ben dat soort reactie beu. Jijzelf hebt geen oplossing, geen enkele voorstander van de prachtige multiculturele maatschappij heeft een oplossing. Jullie blijven toekijken als vee dat een trein ziet passeren en jullie doen of denken .... niets.
Het is pas als iemand een oplossing durft te suggereren dat jullie in aktie schieten en dan heet het steevast dat de aangebrachte oplossing : "dom" , "simplistisch'" "racistisch" is. Het is ofwel dat ofwel het probleem zodanig breed uitsmeren dat je in nietszeggende algemeenheden vervalt. Zo komt de ene af met het verkeer "dat ook veel mensen doodt" terwijl de ander over "economische onzekerheid" blaat.
Het komt altijd op hetzelfde neer : er mag niets gedaan worden.
|
Inderdaad. De "progressieven" denken maar al te vaak dat louter tijd het vanzelf oplost. En het verhaaltje van sociale achterstand heb ik nu ook al wel genoeg gehoord. Of hun groepsgevoel, waar de racisten? het moeilijk mee hebben.
Talrijke voorbeelden.
Hopelijk herstelt de vader goed.
Ik betwijfel trouwens of het motief voor deze wraakactie uit "liefde" voor de man zijn dochter was. Maar die jongeren hadden natuurlijk om het even welke vader van hun vriendin aangepakt, als die liever had dat zij niet meer met hem omging, nietwaar.
|