Neptunus |
5 augustus 2006 12:10 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley
(Bericht 1854178)
Jij wil over je heen laten lopen. Plooien naar de islam en haar eisen. Je schikken naar hen, jij je aanpassen aan hen in plaats van omgekeerd.
Integreren behoort de nieuwkomer te doen, niet de autochtoon !
Iemand die problemen maakt om een kopvod op werk of op school. 'Daar is de deur' zegt Vlaams Belang. En gelijk hebben ze want dit is een uiting van zich weigeren aan ons en aan onze wetten aan te passen. Dit is duidelijk onze maatschappij afwijzen. Dit is hun normen en wetten hoger achten dan de onze. Indien je het islamofascisme laat begaan eindig je als dhimmi in je eigen land !
|
Zover is het hier al: sommige ambtenaren bij overheidsbedrijven zoals de post en de openbare bibliotheek gedragen zich als DHIMMIS.
Enkele weken geleden ging ik naar het postkantoor om er geld over te maken aan iemand. De dame achter het loket was erg onvriendelijk en sneerde me toe dat het postkantoor bijna ging sluiten....Ik werd naar de deur geleid achtervolgd door een andere loketdame die de deur ging sluiten. Net op dat moment kwam er een moslima met hoofddoek opdagen en vroeg of ze iets mocht vragen... de vrouw met kopvod werd met alle egards nog binnen gelaten in het postkantoor en op haar wenken bediend, ze is er zeker nog meer dan vijf minuten binnen geweest, terwijl ik er werd buiten gezet op een norse manier....
Hetzelfde tafereel aan de ingang van de openbare bibibliotheek: Drie mannen (dhimmis) stonden er aan de ingang om kwart na vier, een kwartier voor het sluitingsuur, al meer dan tien minuten iedereen terug te sturen die nog wou binnenkomen en dit op een erg klantonvriendelijke manier.
Omstreeks twee minuen voor half vijf, zag ik er toch een vrouw met een heel opvallende purperen hoofddoek tot op haar achterste met een kinderwagen triomfantelijk de bibliotheek binnen stappen. Geen van de drie dhimmi-mannen van de bibliotheek dierf haar terugsturen, zoals ze met AL de andere mensen WEL deden.... de vrouw met kopvod werd op de koop toe nog op haar wenken bediend aan de balie, terwijl deze normaal gezien sluit om kwart na vier...... Parmantig om haar absolute rechten en voorrechten op dhimmis en kafirs stapte de kopvod weer buiten en de drie onderdanige dhimmi-mannen durfden weer hun mond niet open doen...
Wel dit soort discriminaties hoeven we niet te dulden! Wat meer zelfrespect (in plaats van zelfhaat) en fierheid zou de Vlamingen sieren en respect afdwingen, maar nee, velen gaan liever plat op de buik en laten zich onderwerpen, de zwakkelingen......
Zo bereiken die extreemrechtse, bekrompen moslims langzaam maar zeker hun doel, zonder dat 'naïvelingen' beseffen dat ze zich opstellen als dhimmis. In sommige (allochtone moslimorganisaties) wordt die vrouwen en meisjes ook in het hoofd gepompt dat ze met hoofddoek superieur zijn aan anderen en dat ze met die kledij aangeven dat 'ze op een speciale manier willen behandeld worden'. ...en vele wereldvreemde naïvelingen lopen in die val.....en onderwerpen zich zonder het zelf te beseffen.....
|