![]() |
Citaat:
|
Citaat:
(Wel in 't zwart hé, vertel het aan niemand.) |
Citaat:
|
Citaat:
Echt lelijk is ze idd niet.........een eikelin is ze weldegelijk. Een slet is ze zeker ook.....Want ze heeft haar 'way to the top' niet te danken aan haar politieke kwaliteiten.........maar eerder op haare rug of op haar knieën(if u know what I mean). M. Bousakla zou naar't schijnt ook niet vies zijn van zulks een soort 'carriere-planning'. Ge moet er maar goesting in hebben eh, want zo'n knapperds lopen er niet rond bij de SP-a:-) |
Citaat:
Alhoewel,die is al uitgewoond door de SP.a en de VRT. |
Citaat:
hebt ge ook enige aanwijzingen voor deze vurte uitspraken of is het maar wat praat voor de vaak? |
Prostitueert elke Politica zich niet voor de kiezer.
|
Zetelt Margriet Hermans nog?....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
![]() De deze, die zal veel geld opleveren bij die welvermogende bedrijfstop. :twisted: |
![]() Dit is er een voor mensen onder 1.60 meter ;) |
Citaat:
Ik ga in deze dan ook uit van het gezegde......waar rook is, is vuur ;-) Maar échte bewijzen heb ik idd niet...dat moet ik toegeven. Van Brempt laat zich in verkiezingcampagnes ook wel eens verleiden tot het '(bewust)in een strakke broek of minirokje' bezoeken van de dokwerkers. En die idioten trappen daar dan nog in ook:roll: . Ik wil maar zeggen.....dit toont toch aan hoe laag die slet wil/kan gaan. Dus in haar geval geef ik de geruchten het voordeel van de twijfel. |
Bah... binnen de VLD wordt er heel wat afge-xxx-ed hoor. Heb het uit tweede bronnen :D
|
Hoe zou het gesteld zijn in de kleinere partijen ??? lsp enzo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be