Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Beledigingen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=62132)

eno2 7 november 2006 11:18

Mijn ex zei me ooit: "jij bent zo iemand die in staat is om de straat op te gaan en in het wilde weg op mensen te schieten".
Nou, daar was ze dan verkeerd in.
Een vlieg kwaad doen, dat kan ik niet.

Geertje 7 november 2006 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2040513)
Persoonlijk raak ik meer getraumatiseerd door het moeten slikken van beledigingen dan bv door het krijgen van klappen.
Ik vind beledigingen, waar je als beschaafd mens geacht wordt niet agressief op te reageren, het ergste, omdat ze jarenlang kunnen nawerken (bij iemand met een olifantengeheugen als ik), op klappen kan je nog terugklappen.
Wie denkt er nog zo over?
Ik vind verbale beledigingen te pas en te onpas een diffuus verschijnsel in onze Ma. en een Ma-pest.

:lol: De grootste schelders geraken getraumatiseerd als er iemand iets terugroept.

Geertje 7 november 2006 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2143130)
Mijn ex zei me ooit: "jij bent zo iemand die in staat is om de straat op te gaan en in het wilde weg op mensen te schieten".

Je ex heeft mensenkennis ?

eno2 7 november 2006 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2143282)
Je ex heeft mensenkennis ?

Ik denk het niet, want ik zou zelfs op jou niet schieten.

Geertje 7 november 2006 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2143332)
Ik denk het niet, want ik zou zelfs op jou niet schieten.

Goed voor je. Geweld lost toch niets op.

Boadicea 7 november 2006 15:22

Pfff, beledigingen, scheldpartijen, ... ik heb van mijn leven al genoeg moeten slikken.
Krijg gewoon een olifantenvel en trek het je niet aan. Lach pestkoppen op hun beurt uit. Wacht af en bedenkt dat wie laatst lacht, het best lacht.

eno2 7 november 2006 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2143759)
Pfff, beledigingen, scheldpartijen, ... ik heb van mijn leven al genoeg moeten slikken.
Krijg gewoon een olifantenvel en trek het je niet aan. Lach pestkoppen op hun beurt uit. Wacht af en bedenkt dat wie laatst lacht, het best lacht.

Ik meen een kleine tegenspraak te bespeuren tussen het 'trek je het niet aan' en het ' Lach pestkoppen op hun beurt uit'. Nee?

Voor wat mijn ex betreft, ik vrees dat ze veel langer leeft dan ik, gezien de gemiddelde levensverwachting van feeksen.
Ik zal dus vroeger moeten lachen.

Olifantenvel komt altijd van pas, dat is waar.
Ik heb in elk geval al hun geheugen (voor beledigingen).

eno2 7 november 2006 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2143333)
Goed voor je. Geweld lost toch niets op.

Ik kan er ook niet goed bij.

Boadicea 8 november 2006 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2143843)
Ik meen een kleine tegenspraak te bespeuren tussen het 'trek je het niet aan' en het ' Lach pestkoppen op hun beurt uit'. Nee?

Voor wat mijn ex betreft, ik vrees dat ze veel langer leeft dan ik, gezien de gemiddelde levensverwachting van feeksen.
Ik zal dus vroeger moeten lachen.

Olifantenvel komt altijd van pas, dat is waar.
Ik heb in elk geval al hun geheugen (voor beledigingen).

Bwa, eigenlijk zeggen sommige beledigingen meer over de tegenpartij dan over jezelf. Daar zou je eens bij moeten stilstaan en ik heb over dat soort dingen wel eens binnenpretjes.

Chipie 8 november 2006 10:07

Citaat:

Ook geen strontvlieg?

eno2 29 november 2006 11:14

Op beledigingen van Chipie reageer ik al een jaar niet meer, hij staat als enige op mijn negeerlijst.

Chipie 29 november 2006 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2204469)
Op beledigingen van Chipie reageer ik al een jaar niet meer, hij staat als enige op mijn negeerlijst.

Tja... :lol:

Godzijdank voelen niet alle werkezels zich beledigd...
Ik ben blij dat mijn duurverdiende centjes naar monumenten als ego² gaan...

Lullen is ook een kunst...

eno2 29 november 2006 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2204469)

Karpax 29 november 2006 12:18

Citaat:

Dan zeg je toch gewoon :

"Schatje, dat heb ik alleen maar als jij in de buurt bent..." :twisted:

Turkje 29 november 2006 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2040513)
Persoonlijk raak ik meer getraumatiseerd door het moeten slikken van beledigingen dan bv door het krijgen van klappen.
Ik vind beledigingen, waar je als beschaafd mens geacht wordt niet agressief op te reageren, het ergste, omdat ze jarenlang kunnen nawerken (bij iemand met een olifantengeheugen als ik), op klappen kan je nog terugklappen.
Wie denkt er nog zo over?

Ik denk dat je nog nooit een serieuze voenk hebt mogen incasseren als ge zoiets schrijft, trut ;-) :-P

eno2 29 november 2006 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkje (Bericht 2204714)
Ik denk dat je nog nooit een serieuze voenk hebt mogen incasseren als ge zoiets schrijft, trut ;-) :-P

Ik zou zelfs met mijn pinkje nog niet in je neusje durven knijpen, roodkapje, want dat doet al pijn zat bij kwebbelende doetjes zoals jij..

eno2 29 november 2006 12:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karpax (Bericht 2204669)
Dan zeg je toch gewoon :

"Schatje, dat heb ik alleen maar als jij in de buurt bent..." :twisted:

Ik zeg al twintig jaar niks meer tegen ze.

Turkje 29 november 2006 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2204717)
Ik zou zelfs met mijn pinkje nog niet in je neusje durven knijpen, roodkapje, want dat doet al pijn zat bij kwebbelende doetjes zoals jij..

Beledigen kan ook louterend werken. Stel je voor dat je altijd je prak voor jezelf moet houden. Ik denk dat er dan nog wel een pak meer frusti's de straat op zouden trekken met een 5 minuten eerder gekocht jachtgeweer.

eno2 29 november 2006 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Turkje (Bericht 2204758)
Beledigen kan ook louterend werken. Stel je voor dat je altijd je prak voor jezelf moet houden. Ik denk dat er dan nog wel een pak meer frusti's de straat op zouden trekken met een 5 minuten eerder gekocht jachtgeweer.

We willen onze louteringen niet missen.

Turkje 29 november 2006 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 2204768)
We willen onze louteringen niet missen.

Ik probeer me nog wel in te houden hoor ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be