![]() |
Citaat:
Bij sommigen is er nog wat onduidelijk, vooral bij tegenstanders maar ik zal een voorbeeld geven dat denk ik vrij vaak voorkomt in de praktijk. Stel, er komen drie heren solliciteren voor een baan als receptionist: 1. Een rasechte Vlaming. 2. Een tot Belg genaturaliseerde Marokkaan. 3. Een niet-genaturaliseerde Marokkaan die hier al 30 dertig jaar woont. Nummer 3 voldoet het meest aan de eisen van de job, nummer 1 het minst. Maar: eigen volk eerst, denk ik dan als trouwe partijsoldaat (hypothetisch hé :P ), en met wat extra begeleiding kan nummer 1 op een maand tijd het niveau van nummer 3 halen. Wie moet ik dan de job geven en wie zeker niet? En wie zou het VB kiezen? Officieel Antwoord van VB: - Voor overheidsdiensten zeker nummer 1, - Voor een job bij het VB: nummer 1, - Voor een job in de privé hangt het af van de eigenheid van de job, en ondermeer of er tot onmiddellijke aanwerving moet worden overgegaan dan wel of er nog een maand kan gewacht worden :wink: |
Citaat:
omdat er in België veel te weinig mensen werken en er een massa mensen profiteren van "het systeem" 8O als de regering de loonlasten echt wil verlagen... als de regering een paar miljarden zoekt... als de regering politiek correct wil blijven heeft dat een prijskaartje... |
Citaat:
Vlaams Belang heeft het alleen vastgesteld... de dagelijkse slachtoffers weten wel beter. :-( Vlaams Belang heeft de meest verkozen "kleine mannen" 8O |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be