![]() |
Citaat:
Je mag alles eten, maar niet alles weten. |
Citaat:
Ps.Renilde,het is Filip Dewinter en niet Filip De Winter. :lol: |
Citaat:
Hij kent nu zelfs de persoonlijke kennissen van FDW |
Maar mij niet.
|
Citaat:
Wanneer men niet in staat is om de naam van die ''kennissen''correct te spellen beste Cedric,neem het mij dan niet kwalijk(gegronde twijfels). |
Citaat:
|
Citaat:
Wat staat erop? Dat hij een knappe vent is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer U niet twijfeld, dan is het opgelost. |
Citaat:
maar om nu te zeggen dat hij ne knappe vent is?? :D |
Citaat:
Veel mensen misbruiken dit om hem in discrediet te brengen. Op zijn paspoort staat wel degelijk Filip Dewinter. |
Citaat:
Ik vroeg u waarom u zo zeker bent, hebt u zijn ID-kaart gezien of zo? Een mens kan veel vertellen hé, ge moet ni alles geloven. Straks gelooft ge nog dat er mannen op de maan hebben gelopen, stel u voor seg... |
Seg peeke, ge zijt weer goe bezig hé jongen.
In uw gat gebeten, omdat Renilde Filippeke ne schonere en toffere kerel vindt dan uw persoontje? Het heeft er anders wel alle schijn van hoor! :rofl: |
Zeg, klein mannen, hebben jullie niks beters te doen?
|
Ik val niet op mannen maar om eerlijk te zijn ik heb peeke al gezien zowel voor me als op foto en ik heb FDW al meermaals persoonlijk gesproken en ik kan renilde begrijpen als ik moest kiezen koos ik ook voor FDW.En dan niet alleen voor het uiterlijk maar ook voor het verstand daar heeft FDW een grote voorsprong op peeke.Peeke is er inderdaad buitengevlogen .De pibo had gelijk en de pibo drinkt graag een pintje ( samen met mij trouwens ) maar omdat hij graag pint drinkt is hij nog geen alcolieker he .Mijn vriend pibo en shottey hebben het ontstaan van de vnrp mee mogen beleven dikke ramp mensen.peeke zal nooit de baas van een knokploeg worden.Daarvoor moet je meer kunnen dan provoceren en schelden.Je moet je woorden omzetten in daden en dat is iets wat peeke tot nu toe nog niet heeft gedaan.Woorden bij de vleet maar daden dat is wa anders.
|
Citaat:
|
Op die van jou wachten we nog steeds.
|
Citaat:
Het Vlaams Blok doet het goed, zeer goed zelfs. Mijnheer Peter ben jij buitengevlogen bij het Vlaams Blok? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be