Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Wat ligt er in 2106 tussen Nederland en Frankrijk? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=66472)

Breda 3 november 2006 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2132031)

Apeldoorn blijft wel degelijk overeind.

als Nederland er zo gaat bij liggen zie ik geen nut van Noord Brabant in Nederland in , tijd voor die Onafhankelijkheid dan , en ohja ff een strand aan leggen ten noorden van Moerdijk ;-)

de Hollanders worden een Eiland Bevolkings groep :-P

Lodi 3 november 2006 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2130473)
Dus niet wat jij wil, maar wat jij denkt... En nee BUB'ers, dat is niet hetzelfde...

Ik denk dat tegen dan de splitsing al lang een feit zal zijn. Wallonië zal niet opgeslorpt worden door Frankrijk, maar zal uit eigen wil bij Frankrijk horen. En het nageslacht van de Saksen-Coburgers zal in Chili wonen, waar ze een domein hebben, groter dan België.

liberalist_NL 3 november 2006 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2132260)
Met al die schadeclaims? Ze zullen nogal gebeld worden ;-)

:-D Centraal Beheer is wel een van de laatste dingen waar we ons dan druk om hoeven maken. Gelukkig is KPN dan failliet, dan moeten ze met de boot naar Apeldoorn om aan te kloppen, in plaats van 'even Apeldoorn te bellen'.

liberalist_NL 3 november 2006 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2132334)
als Nederland er zo gaat bij liggen zie ik geen nut van Noord Brabant in Nederland in , tijd voor die Onafhankelijkheid dan , en ohja ff een strand aan leggen ten noorden van Moerdijk ;-)

de Hollanders worden een Eiland Bevolkings groep :-P

Welke dijk? :-P

liberalist_NL 3 november 2006 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2132266)
:lol:

Liberalist_NL, wetende dat dit gezegd is door iemand wiens partij claimt 70% van de mensen te vertegenwoordigen, maar die in werkelijkheid 0,1% haalt... Wat denk je daar dan van? :rofl:

Ik denk dat die persoon z'n hele leven bezig is om mensen te overtuigen dat ie geloofwaardig is.

liberalist_NL 3 november 2006 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 2132291)
Ik voel nattigheid...:-(

Vanaf het moment dat de eerste vierkante meter onder water staat, begin ik een hotel!:lol:

Breda 3 november 2006 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2132685)
Welke dijk? :-P

Moerdijk ;-) en het strand zal op korte afstand van Moerdijk en de rest van de Regio Groot Breda/ West Brabant liggen

oh ja vergeet je zwembroek niet he of wat je dan ook aantrek , pak Pakjesboot 12 ritching Breda , meld je aan van te voren ;-)

Tantist 3 november 2006 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2132680)
:-D Centraal Beheer is wel een van de laatste dingen waar we ons dan druk om hoeven maken. Gelukkig is KPN dan failliet, dan moeten ze met de boot naar Apeldoorn om aan te kloppen, in plaats van 'even Apeldoorn te bellen'.

Ooit gehoord van satelliettelefoon ;-)

Tantist 3 november 2006 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2132689)
Vanaf het moment dat de eerste vierkante meter onder water staat, begin ik een hotel!:lol:

Kapitalist! ;-)

liberalist_NL 3 november 2006 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist (Bericht 2132713)
Ooit gehoord van satelliettelefoon ;-)

Centraal Beheer is aangesloten via KPN. Bovendien, de schade aan de infrastructuur zou zo groot zijn, dat bijna niets het meer zou doen. We zouden totaal afhankelijk van noodhulp zijn.

liberalist_NL 3 november 2006 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2132710)

Moerdijk ;-) en het strand zal op korte afstand van Moerdijk en de rest van de Regio Groot Breda/ West Brabant liggen

oh ja vergeet je zwembroek niet he of wat je dan ook aantrek , pak Pakjesboot 12 ritching Breda , meld je aan van te voren ;-)

Ik denk dat ik lekker droog in Apeldoorn blijf. Wie weet wat daar allemaal in het water drijft.:?
Of zoals het straks misschien de nederzetting ernaast heet: Apeldoorn aan Zee. :lol:
Apeldoorn is vanzelfsprekend als 9e stad van Nederland kandidaat voor hoofdstad.

Breda 3 november 2006 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2132997)
Ik denk dat ik lekker droog in Apeldoorn blijf. Wie weet wat daar allemaal in het water drijft.:?
Of zoals het straks misschien de nederzetting ernaast heet: Apeldoorn aan Zee. :lol:
Apeldoorn is vanzelfsprekend als 9e stad van Nederland kandidaat voor hoofdstad.

ja maar Noord Brabant plaats een hek voor de Grens met Gelderland , wij scheiden ons af , we pikken het resterende Nederlandse Legerke in :-P

liberalist_NL 3 november 2006 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2133000)
ja maar Noord Brabant plaats een hek voor de Grens met Gelderland , wij scheiden ons af , we pikken het resterende Nederlandse Legerke in :-P

Ik denk dat juist in dat soort tijden, een zo nauw mogelijke samenwerking tussen de noodgebieden noodzakelijk is.

Breda 3 november 2006 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2133019)
Ik denk dat juist in dat soort tijden, een zo nauw mogelijke samenwerking tussen de noodgebieden noodzakelijk is.

alleen op voorwaarden als Eindhoven de Hoofdstad van het Resterende Nederland mag zijn , dan zal Noord Brabant onderdeel blijven van Nederland

in Breda zal het nieuwe Binnenhof komen in het Kasteel Bouvigne

liberalist_NL 3 november 2006 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2133022)
alleen op voorwaarden als Eindhoven de Hoofdstad van het Resterende Nederland mag zijn , dan zal Noord Brabant onderdeel blijven van Nederland

Ligt niet echt centraal, maar is economisch goed ontwikkeld. Apeldoorn is echter groter en ligt centraler. Maar het lijken me allebei goede opties. Historisch gezien zou ik denk ik toch eerder voor 's-Hertogenbosch gaan.

Breda 3 november 2006 18:32

De Regering zetelt in Breda , ligt Centraal voor de Regering tussen de Zee (Voorheen Rotterdam & Zuid Holland) en Antwerpen (Voorheen België , nu Vlaanderen)

we bouwen vlakbij Oosterhout een nieuwe Landelijke Vliegveld die Schiphol zal vergeten kwa oppervlakte

Vergeet Schiphol , Breda International Airport , daar zal Schiphol & Zavetem / Brussel Airport een puntje aan zuigen

Eindhoven Airport zal uitgebreid worden tot een veel grotere vliegveld

met Gelderland komt een HSL verbinding tussen Gelderland , Limburg , Aken & Luik

liberalist_NL 3 november 2006 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2133032)
De Regering zetelt in Breda , ligt Centraal voor de Regering tussen de Zee (Voorheen Rotterdam & Zuid Holland) en Antwerpen (Voorheen België , nu Vlaanderen)

we bouwen in vlakbij Oosterhout een nieuwe Landelijke Vliegveld die Schiphol zal vergeten kwa oppervlakte

Vergeet Schiphol , Breda International Airport , daar zal Schiphol & Zavetem / Brussel Airport een puntje aan zuigen

Maar, Breda ligt helemaal afgesloten van de rest van het land. Apeldoorn ligt zoals je ziet op een groot eiland dat twee keer zo groot is als het voormalige Flevoland, en voor de rest zijn alleen nog Brabant, Limburg en een oostelijk deel van het land over. Zelfs Arnhem en Nijmegen, Gelre's geliefde steden, zullen helemaal weggevaagd worden door de hoogte van de rivier. Misschien vormt Gelderland met de oostelijke provincies wel een Republiek, liefst de zuidelijke provincies erbij. Brabant en Limburg kunnen wat mij betreft onafhankelijk verder gaan als ze dat per se willen, of bij Vlaanderen. Of beter, alle Nederlanden weer bij elkaar. Maar ik kan me niet voorstellen dat Vlaanderen daarmee akkoord zou gaan, fuseren met zo'n verwoest gebied.

Breda 3 november 2006 18:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2133048)
Maar, Breda ligt helemaal afgesloten van de rest van het land. Apeldoorn ligt zoals je ziet op een groot eiland dat twee keer zo groot is als het voormalige Flevoland, en voor de rest zijn alleen nog Brabant, Limburg en een oostelijk deel van het land over. Zelfs Arnhem en Nijmegen, Gelre's geliefde steden, zullen helemaal weggevaagd worden door de hoogte van de rivier. Misschien vormt Gelderland met de oostelijke provincies wel een Republiek. Brabant en Limburg kunnen wat mij betreft onafhankelijk verder gaan of bij Vlaanderen. Of beter, alle Nederlanden weer bij elkaar. Maar ik kan me niet voorstellen dat Vlaanderen daarmee akkoord zou gaan, fuseren met zo'n verwoest gebied.

het Noorden van West Brabant en meschien Bergen Op Zoom kan last hebben van het Water , maar Breda zal blijven bestaan , Breda ligt niet in de Directe gevaren zone , kijk maar eens goed vriend ;-)

liberalist_NL 3 november 2006 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breda (Bericht 2133052)
het Noorden van West Brabant en meschien Bergen Op Zoom kan last hebben van het Water , maar Breda zal blijven bestaan , Breda ligt niet in de Directe gevaren zone , kijk maar eens goed vriend ;-)

Zo bedoelde ik het niet. Breda ligt in het westen van Brabant en ligt absoluut niet centraal in Nederland (of wat er van over is).

Breda 3 november 2006 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 2133053)
Zo bedoelde ik het niet. Breda ligt in het westen van Brabant en ligt absoluut niet centraal in Nederland (of wat er van over is).

Berlijn ligt ook niet bepaalt Centraal en handig ;-)

Breda ligt op de route Antwerpen - Brussel - Parijs ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be