![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is het meest geraadpleegde artikel. Kan ik er wat aan doen dat de Vlaemsche kranten niet schrijven wat de burger wil lezen...:? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zegt dit? Feit is dat het lijstje namen helemaal niet zo spectaculair is als u doet uitschijnen. Velen hebben een lintje en een titeltje uit Laken gekregen, bijgevolg is het niet verwonderlijk dat ze zo'n manifest tekenen. Daarnaast zie ik trouwens ook Franstaligen staan... Massaal ondertekend? Dat lijkt me zeker niet. |
Citaat:
Welnu... Neen, het volk heeft geen oren naar jullie boodschap. Door pertinente bloedarmoede zijn jullie daarom nu lidkaarten aan het versturen naar mensen die hun lidgeld nooit hebben betaald... Zo kan men altijd beweren dat jullie club veel leden heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat zal verdomme nogal baten!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U moet Uw opwinding moeilijk kunnen verbergen nu dat dat die verdomde VlaemSSche boerkes het deksel op hun neus krijgen met hun onozel boekske Waeraendte of zoiets (die boerentaal ook). Ze mogen nog van geluk spreken, het is dankzij de grootse Koninkrijk Belgique dat die boerkes kunnen lezen en schrijven. Zonder die hulp zouden ze mekaar nog de schedel in slaan ... . *** Dat tegenbewijs, die anti-warande toont nog maar eens aan hoe verschillend Vlamingen en franstaligen zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be