![]() |
Citaat:
Nu...... den bodem bedekken van de kar en hop daar gaat 40 euro van de rekening..... Oja we gaan ook naar andere winkels en daar.... is het net hetzelfde.... We worden kaalgeplukt en we beseffen het niet eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ongeveer drie jaar geleden werd ik werkloos, en nagenoeg tegelijkertijd ging mijn GSM stuk. Omdat ik op elke cent moest letten stelde ik de aankoop van een nieuwe GSM uit. Ik ging mijn inschrijven in interimbureau's om zo snel mogelijk een nieuwe job te hebben. In der eerste twee bureau's kreeg ik een gefrons toen men hoorde dat ik geen GSM had. In de derde legde een vriendelijke juffrouw mij uit dat ik daardoor automatisch word overgeslagen als ik geen GSM had. Anderen zijn immers sneller bereikbaar. Dezelfde dag nog een GSM aangekocht, en inderdaad: vanaf dan kreeg ik jobaanbiedingen. De vaste telefoon heeft nooit gewerkt. Maar alles kwaqm binnen via de GSM. Is de auto luxe? Ook hier weer beperk je enorm de jobmogelijkheden als je niet over een wagen beschikt. Tel maar uit hoeveel industrieterreinen er buiten de stad liggen, en als de shiften wat 'verschoven' zijn, is er ofwel 's morgens vroeg ofwel 's avonds laat geen openbaar vervoer. |
Citaat:
Een auto is ook handig maar zeker niet onmisbaar je kan ofwel met het openbaar vervoer gaan of je schaft je een brommer aan veel goedkoper en niet zo duur voor de benzine. Eigenlijk was jij een schitterend vb van hoe de mensen denken dat onze luxeproducten levensnoodzakelijk zijn maar ze in de werkelijkheid helemaal niet zo belangrijk zijn als we zelf wel denken! |
Als interimmer is het een groot pluspunt dagelijks effe het kantoor binnen te duiken.
Ik heb nooit lang moeten wachten op een nieuw jobke. Maar tja, als je in een dorpje leeft, dan is het niet zo makkelijk effe bij de interim binnen te huppen, en of je mag thuis naast je telefoon blijven vegeteren, of anders, mobiel bereikbaar zijn. Het is wat je prioritair wil stellen. ************************************************** ********************* Maar wat ben je met een "goedkoper dan vroeger" luxeprul, als je volledig budget opgaat aan "overleven". |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be