![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k hem het al rechtgezet.... ('k zat in agrarisch gebied met mijn werk... vandaar... ik kreeg er plots een fobie van....) |
Citaat:
|
Citaat:
De moslims in de ploeg durven zelfs hun onderbroek niet uit te doen onder de douche.... das pas homofoob he... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een homofoob, is dat niet iemand die langs de weg staat met een bord "God hates faggots" wanneer er een begravenisstoet voorbij komt van een overleden aids patient? Ach ja in Europa is alles natuurlijk weer iets gematigder dus ook in Belgie moet de homobeweging het met een beetje minder doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga afvallen.... volgend jaar..... al weet ik nog niet goed waar ik af van ga vallen.... LOL Hopelijk niet van den trap.... |
Citaat:
Mijn dochter is bang van spinnen. als die een spin ziet dan gilt die en moet ik ze komen verwijderen. Dat is een milde vorm en verwaarloosbaar. Moest mijn dochter hysterisch worden en zich uit het raam werpen om te ontsnappen aan een spinneke.... dat is pas een kwalijke vorm en die zou moeten aangepakt worden. zeker aangezien ze op het eerste verdiep slaapt... |
Ze hadden hem beter de "holebifederatie-fobie"-prijs gegeven ipv de "homofobie"-prijs.
Als je die mens al beschouwt wordt als homofoob, moet je zeggen dat 95% van de Vlamingen homofoob is. Veel plezier met je prijsje... Als ik tegen de adoptie van kinderen door alleenstaanden ben, ben ik dan volgens de profeten van de holebi-federatie ook "single-foob"?? |
Citaat:
|
De prijs is absoluut terecht. Niets is zo erg als verdoken homofobie. Extreme homofoben krijgen namelijk sowieso weinig bijval. Verdoken homofoben des te meer. En waarom is Bodifée volgens mij wel degelijk een homofoob? Niet omdat hij tegen het homohuwelijk en homoadoptie is, maar wel omdat hij homoseksualiteit als niet normaal bestempelt en er dan nog eens aan toevoegt dat hij dat niet in de statistische zin bedoelt. En omdat hij uitspraken doet als "het feit dat homoseksualiteit biologisch is, betekent niet dat die driften niet moeten beheerst worden" en "het is gevaarlijk dat de staat ons een ideologie opdringt als zou homoseksualiteit een normale variante zijn". Daar schuilt immers een onmiskenbare angst in dat homoseksualiteit zich anders zou "verspreiden". Hetgeen vanzelfsprekend onzin is. En zijn reactie op de homofobieprijs toont dat nogmaals zeer mooi aan.
|
Dus als iemand tegen de gay pride is, dan is die dus homofoob ?
|
Citaat:
Maar die mensen die daar verkleed rondlopen: oh so what? Zolang ze er niemand mismeedoen zie ik het probleem toch niet hoor? |
Citaat:
" ik ben tegen venten die hun bloot gat tonen op straat en daarom vind ik de gay pride problematisch " => " oh nee jij bent homofoob " Er is een groep mensen die dat erover vindt, niet omdat homo's hun bloot gat tonen maar omdat het bloot gat getoond wordt , moesten hetero's dat doen was het even verkeerd. Dat DOE je gewoon niet. Moest de gay pride een NORMALE groep mensen zijn , en daar bedoel ik deftig geklede mensen mee , dan had ik er geen problemen mee om eerlijk te zijn. Ik ben tegen publiek naakt, maakt dat mij een homofoob ? |
Citaat:
En wat die gay pride betreft, jammer dat je je fixeert op de beelden van tv en de venten met hun bloot gat die getoond worden maar beelden van degenen die daar niet verkleed rondlopen die tonen ze helaas niet. |
Citaat:
Citaat:
Die kerels met blote billen en pluimen staan te draaien brengen veel schade toe aan u zaak , waarom doe je daar niks aan ? |
Citaat:
Ik ben vroeger opgevoed in een sfeer waar "naakt" de normaalste zaak vd wereld is (wat het ook is). De deur vd badkamer is vroeger thuis nooit "op slot" geweest, ongeacht wie ze gebruikte (moeder, vader, mijn zussen of ik). En ik heb hieraan alleszins geen trauma aan overgehouden, zoals jij blijkbaar tracht te suggereren wanneer kinderen een naakte vrouw of man zien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be