![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Lid van VB. Sinds anderhalf jaar ongeveer.
|
Partijen hebben geen hart. Enkel het volk heeft dat. Het volk weet waarheen het wil en enkel via een BROV kan je een unieke en sterke staat maken.
|
Citaat:
En over welke die voorwaarden zijn, bestaat dan nog eens grote onenigheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben lid van een politieke partij en van twee drukkingsgroepen.
|
Citaat:
Nu ja, zo'n eventuele uitsluiting is geen groot verlies voor die partij, gewoonweg een opportunist minder in de rangen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben N-VA lid omdat ik Vlaams gezind ben
en constructief wil meewerken voor een vrij Vlaanderen... |
Citaat:
|
Citaat:
http://democratie.startpagina.eu |
Citaat:
Doch om haar externe veiligheid geeft ze momenteel eigenlijk enkel advies aan personen die een actieve carriere in de politiek wensen te bewerkstellingen buiten de klassieke politieke partijen om. Dit is het gevolg van het feit dat de huidige staatssecretaris Quicky ten tijden van de D-day's in A'pen lid heeft geweest van FRoNT en nu niet meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nova civitas zeker
|
Daar ben ik geen officieel lid van, nee. Ik ken er wel mensen en ga zoveel mogelijk naar vergaderingen en bijeenkomsten.
Het lidgeld is me echter iets te hoog. Ik moet al een hele boel magazines, kranten en groepjes sponseren, en ik leef ook maar van vier dagen werken per maand. |
Citaat:
Je mag dan wel geen mandaat bekleden in één van die partijen, want dan kan er sprake zijn van belangenvermenging. Zolang je niet op een lijst staat, of zo lang je geen mandaat hebt binnen de partij, is er volgens mij geen probleem. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be