![]() |
Citaat:
2 van mijn collega's hebben iemand verloren in de aanslagen ok, en een plezierige periode was het niet. Jij rukt je misschien af bij het instorten van een toren, ik alvast niet. |
Het schijt zit gewoon diep in bij de meeste europeanen, als je toch dood gaat so ? wazzup ??
|
Citaat:
Jij bent niet de enigste op deze wereld. Dat ik volgende week de lotto niet win wil niet zeggen dat niemand hem wint, dat ik enkele jaren geleden niet ben gestorven in de aanslagen wil niet zeggen dat er niemand gestorven is. Dat er al een hele tijd niets meer is gebeurt wil niet zeggen dat er niets meer gaat gebeuren en dat er niemand meer gaat sterven. Je kan het verwoorden hoe je wil, er zijn doden gevallen en er zullen er nog vallen. 1/10000000 of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik schat je een 19 jaar. |
Citaat:
We worden inderdaad pissig dat er lui rondlopen,IRA,ETA vroeger .....AQ en copycats tegenwoordig die dingen en mensen opblazen omdat er....wel....WAAROM eigenlijk :evil: Wie wil vechten en dingen kapot maken moet maar naar Irak of Afghanistan gaan,ze zijn er daar helemaal klaar voor..... :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg ook niet dat er niks zal gebeuren, alhoewel de schijt diep in zit... |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zeg je dan wel? |
Citaat:
En die aantijgingen/complote theorien van de media beter dan "die hard 4" van "bruce willis" die volgend jaar zal draaien op het doek ! |
Citaat:
Als de veiligheid dat niet kan verhinderen, wat kan het publiek dan verhinderen ?? Vleeskannon voor de belangen van de elite ? Of anders gezegd, indien de veiligheidsdiensten "niet" instaat zijn om een aanslag te verhinderen , waarom hebben zij de naam dan opgeplakt gekregen als "veiligheidsdiensten" , of wordt de naam misbruikt een het publiek misleidt alleen wanneer het de elite hun uitkomt ?? Ooit daarbij stilgestaan ?? |
Citaat:
Ooit al eens een dode of verminkte gezien na een aanslag? |
Lap, het is zover...
Lap, het is zover...
|
Citaat:
Deze diensten zijn wel in staat om aanslagen te verijdelen, spijtig genoeg niet allemaal, maar als je een beetje hersenen hebt is dit maar normaal ook. 100% succes...onmogelijk. Deze diensten afschaffen omdat ze niet alles kunnen voorkomen? Dacht het niet. Daar al eens bij stilgestaan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=Flippend Rund;2272132]En als er nu niks gebeurt, wie gaat dan de thread beëindigen met "sorry Flippend Rund, je had weer eens gelijk"?
Als er nu niets gebeurt dan wil dat zeggen dat de veiligheidsdiensten de moslimterroristen te slim af zijn. Tal van aanslagen gepland door die islamitische lieverdjes werden reeds verijdeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be