![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Je vergeet Luilak :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schuifkaas whahahaha dat is echt een cool woord, één om te onthouden... Maar je hebt gelijk, de Nederlandse keuken is een vrij trieste bedoeling, dus hebben we al die feesten hard nodig :D |
Citaat:
Ik ken Belgische topkoks, die nederig het hoofd buigen voor nieuwe Nederlandse sterren aan het culinaire firmament (Maastricht....) |
Citaat:
|
Citaat:
Pasen was ik nog vergeten, en Koninginnedag natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja das waar ook, nu nog alleen leren voetballen en het komt helemaal goed in Rotjeknor :wink: |
Citaat:
Da 's wel tof maar achterhaald, nog geen jaar geleden kreeg elke Irakees ne kalasnikov van sint Saddam en van sint Louis-Michel kregen de Nepaleesjes minimi's of zoiets. Ik ben benieuwd wat we van de heilige drijvuldigheid van het Blok gaan krijgen. Van de katholieke kerk met z'n heiligen moeten we echter niet teveel verwachten, d'r kan zelfs geen pakje condooms meer af bij die gierigaards. :lol: :lol: |
Citaat:
Knut ****kt zich het vel van de *****ten op dat arme beest, en met die degens, minimi's en kalchnikows vangen ze ook vodden aan. Hoewel ik plots twijfel of Michel die minimi's wel kadoo gaf zoals een echte Sintemaarten betaamt.............. |
Sint Niklaas was abuusiefelijk bij mijn (bloedmooie) buurvrouw beland, die in haar neglige'ke boven de lakens lag te slapen; Nu had dien Heilige toch een serieus probleem: of hij deed waar hij opeens enorme goesting voor had; Maar dan mocht hij niet meer terug naar de hemel, of hij deed het niet ... maar dan kon hij niet meer terug door de schoorsteen!
Ik persoonlijk ben niet meer over de Sint te spreken; ik had maar één eenvoudige wens, of hij namelijk bij zijn terugkeer [size=6]AL[/size] zijn zwarte Pieten terug wou meenemen, maar dat heeft hij blijkbaar niet gedaan; zou hij dan toch ook een Mestklaas zijn ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be