Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Eerste examen en 't zit er al op.. MERDE (https://forum.politics.be/showthread.php?t=75981)

Desiderius 17 januari 2007 00:35

En for heaven's sake, blijf met je fikken van de Captagon af !!!

Een goeie vriend had de laatste drie examens doorgepeerd op dat spul om plots de beruchte "klop van de hamer" te krijgen tijdens het laatste mondeling. We hebben hem in allerijl naar de spoed gebracht (UZ), waar hij onder medische begeleiding z'n roes heeft uitgeslapen. Voor hetzelfde geld had z'n hart het begeven, aldus de cardioloog van dienst.

Het akelige van dat spul is dat je nooit precies kan voorspellen wanneer die fameuze "klop" komt. Maar dat ie komt, daar kan je zeker van zijn.

Savatage 17 januari 2007 00:38

Dat spul is bij mijn weten niet meer verkrijgbaar ;-)

Er zijn wel nog andere middelen, maar die zijn niet zo zwaar.

Desiderius 17 januari 2007 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2343733)
Dat spul is bij mijn weten niet meer verkrijgbaar ;-)

Er zijn wel nog andere middelen, maar die zijn niet zo zwaar.

En da's maar goed ook! We hebben écht gevreesd voor die gast z'n leven... De prof was behoorlijk aangeslagen; naar het schijnt klapte hij in een soort katatonische kramp dicht en kon geen woord meer uitbrengen. Achteraf wist hij zich van de afgelopen dagen niks meer te herinneren. Griezelig gewoon!

Trouwens, prof. Ghysbrecht zaliger had de gewoonte om alle studenten die bij hem binnenkwamen indringend in de ogen te kijken, speurend naar de (naar het schijnt) verwijde pupillen van de Captagonezen. Als hij dacht dat hij je te pakken had, dan mocht je helemaal aan het eind examen afleggen en onderwijl in het auditorium wachten onder het toeziend oog van z'n assistent. (er zijn er 'naar het schijnt' een paar gekraakt, maar over Ghysbrecht gaan zoveel anekdotes de ronde)

C uit W 17 januari 2007 01:14

Examens, echt een periode waar ik niet tegen mezelf kan.

Kim 17 januari 2007 12:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Savatage (Bericht 2343697)
Allé nu, ik vind dat juist interessant. :-)

Als er rechtstermen enzo bijkomen, dan wordt het wel idd saaier.

Recht is nog het meest interessante aan die ganse cursus!

Maar soit, al bij al viel het nog mee dus ik ben redelijk opgelucht vandaag...

Heftruck 17 januari 2007 12:50

Ik kon er daarentegen niets van. Wat een sisser. :|

Lof der Zotheid 17 januari 2007 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2343596)
Ik heb dat ook al eens gehad. Het verschil was dat mijn ogen dichtvielen op het examen zelf. Een half uur voor het einde van het examen wordt je dan wakker op je papieren, en zie je dat je nog bijna niks opgeschreven hebt. Is wel even schrikken als je zo wakker wordt...

Maar dan waart ge zeker en vast klaarwakker...8-)

Jaani_Dushman 17 januari 2007 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 2345605)
Maar dan waart ge zeker en vast klaarwakker...8-)

Ik kan nog altijd niet begrijpen waarom niemand me wakker maakte. Die leerkrachten lopen de hele tijd te patrouilleren om te zien of er niemand aan het spieken is. Maar dat er iemand drie uur lang met zijn kop op zijn papieren ligt, zien ze niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be