![]() |
En for heaven's sake, blijf met je fikken van de Captagon af !!!
Een goeie vriend had de laatste drie examens doorgepeerd op dat spul om plots de beruchte "klop van de hamer" te krijgen tijdens het laatste mondeling. We hebben hem in allerijl naar de spoed gebracht (UZ), waar hij onder medische begeleiding z'n roes heeft uitgeslapen. Voor hetzelfde geld had z'n hart het begeven, aldus de cardioloog van dienst. Het akelige van dat spul is dat je nooit precies kan voorspellen wanneer die fameuze "klop" komt. Maar dat ie komt, daar kan je zeker van zijn. |
Dat spul is bij mijn weten niet meer verkrijgbaar ;-)
Er zijn wel nog andere middelen, maar die zijn niet zo zwaar. |
Citaat:
Trouwens, prof. Ghysbrecht zaliger had de gewoonte om alle studenten die bij hem binnenkwamen indringend in de ogen te kijken, speurend naar de (naar het schijnt) verwijde pupillen van de Captagonezen. Als hij dacht dat hij je te pakken had, dan mocht je helemaal aan het eind examen afleggen en onderwijl in het auditorium wachten onder het toeziend oog van z'n assistent. (er zijn er 'naar het schijnt' een paar gekraakt, maar over Ghysbrecht gaan zoveel anekdotes de ronde) |
Examens, echt een periode waar ik niet tegen mezelf kan.
|
Citaat:
Maar soit, al bij al viel het nog mee dus ik ben redelijk opgelucht vandaag... |
Ik kon er daarentegen niets van. Wat een sisser. :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be