Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kleine peiling: wie zou nu stemmen op Dedecker? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=77802)

Internaut 30 januari 2007 01:56

3 mensen die stemden op "Ja.Vorige keer stemde ik Vlaams Belang"
Verontrustend :?
Ach zal wel niet kloppen, je had beter een optie "nee" gezet.

Bert Bubber 30 januari 2007 02:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Internaut (Bericht 2386803)

JA, ik stem NIET op DD.

TomT 30 januari 2007 05:02

Neen. Ik stemde vorige keer VLD, maar de VLD is nu gecrashed en VLOTT en Lijst Dedecker dat zijn de brokstukken die er van afgevallen zijn. Het is nu aan de kiezer om het wrak en de brokstukken op te ruimen.

Lodi 30 januari 2007 07:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 2381638)
En waarom?

Nooit zal ik op hem stemmen. Hij is niet te betrouwen.

Geertje 30 januari 2007 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lodi (Bericht 2386882)

Inderdaad.

Je vraagt je eigenlijk af wie het in zijn hoofd zou halen om voor hem te stemmen.:-o

DenDane 30 januari 2007 13:48

Op JMD stemmen ?

Goe zot....

Citaat:

Och, trek daar eerst de bubbers en "de linksen" vanaf, die deze optie hebben gestemd.

the_dude 30 januari 2007 13:53

als het om tegendraads te doen is, dan werken we mee!

vjeeke 30 januari 2007 14:51

nee ik ga niet stemmen op JMDD

Dinooke 30 januari 2007 17:12

Voor mij ook geen Dedecker!

armando 30 januari 2007 18:41

indien hij opkomt onder FORZA FLANDRIA zal ik overwegen om op hem te stemmen, een stem op Lijst DE DECKER is momenteel een verloren stem

Argusx43 30 januari 2007 20:36

Citaat:

Tja, het is nochtans duidelijk , als je voor DD stemt voor wie stemde je de vorige keer dan. De "nee" keuze was eigenlijk niet nodig. De meesten zouden toch al niet voor DD stemmen , ik ook niet maar euh, het is zegt toch al iets vind ik zo een peilingkje. Het is te zien dat er wel wat gaat verschuiven bij de volgende verkiezing. Een echte peiling zal dat natuurlijk beter aantonen.

baseballpolitieker 30 januari 2007 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door armando (Bericht 2388710)
indien hij opkomt onder FORZA FLANDRIA zal ik overwegen om op hem te stemmen, een stem op Lijst DE DECKER is momenteel een verloren stem

Als jij nu op het vb of vlott stemt maakt dit niets uit!

Bazilfunk 30 januari 2007 21:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lodi (Bericht 2386882)

En die mannen van het VB vertrouwt ge wel? Misschien is het omdat ze duidelijk in uw gezicht durven liegen. Misschien omdat hij bij hen duidelijk is dat ze enkel BS vertellen.

Rr00ttt 31 januari 2007 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 2385461)
't Is maar een kleine peiling op een forum, maar toch interessant , de VLD verliest aan Dedecker het meest hier, maar het VB zal toch ook verliezen zo te zien! En ook NVA , die zo al niet veel te betekenen hebben.

Gezien uw peiling anoniem is en nogal wat mensen hier op het forum er lol in scheppen zo'n polls te manipuleren zou ik toch maar héél voorzichtig zijn met uw poll.

Het zou niet de eerste keer zijn dat bvb Bubbers stemmen op 'ja ik stemde vorige keer VB maar nu...'

Rr00ttt 31 januari 2007 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2385824)
Man toch... Gij verkondigt hier gewoon dat ge een neo-nazie zijt met dat hakenkruis in uw handtekening. En ge zegt "geen islam bullshit hier" Dat klinkt nogal rascistisch niet? 8O :-o

1. racisme heeft te maken met ras niet met godsdienst
2. mag ik uit uw opmerking ook afleiden dat u vindt dat die poster verboden moet worden om zijn mening nog te zeggen? Het gebruik van de term neo-nazi is gewoonlijk de preambule van links om vervolgens mensen van het recht van spreken te beroven.
3. We leven hier in een land waar het mensen vrij staat om hun mening te geven over een andere godsdienst. Met de Islam mag dus gelachen worden, van Mohammed mag gezegd worden dat hij een pedofiel en warlord eerder dan profeet wat enz. Als u dat niet aan staat: verhuis naar een islamland zou ik zeggen maar laat ons onze vrijheden waar onze voorouders voor gevochten hebben.
4. En wat mij betreft: inderdaad liever geen Islam hier. Die godsdienst heeft een voor mij middeleeuws gedachtengoed en is absoluut geen aanwinst voor onze maatschappij. Het is wereldwijd veruit de meest intolerante en vrouwonvriendelijke godsdienst. Met alle andere godsdiensten liggen ze overhoop. Met de christenen, de boeddhisten, de hindoes, de seculieren. Ofwel zijn alle niet moslims 'racistisch' ofwel moet de Islam misschien maar eens in eigen boezem beginnen kijken.

Havana 31 januari 2007 01:20

Njet

Linkse Vogel 31 januari 2007 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rr00ttt (Bericht 2389714)
1. racisme heeft te maken met ras niet met godsdienst
2. mag ik uit uw opmerking ook afleiden dat u vindt dat die poster verboden moet worden om zijn mening nog te zeggen? Het gebruik van de term neo-nazi is gewoonlijk de preambule van links om vervolgens mensen van het recht van spreken te beroven.
3. We leven hier in een land waar het mensen vrij staat om hun mening te geven over een andere godsdienst. Met de Islam mag dus gelachen worden, van Mohammed mag gezegd worden dat hij een pedofiel en warlord eerder dan profeet wat enz. Als u dat niet aan staat: verhuis naar een islamland zou ik zeggen maar laat ons onze vrijheden waar onze voorouders voor gevochten hebben.
4. En wat mij betreft: inderdaad liever geen Islam hier. Die godsdienst heeft een voor mij middeleeuws gedachtengoed en is absoluut geen aanwinst voor onze maatschappij. Het is wereldwijd veruit de meest intolerante en vrouwonvriendelijke godsdienst. Met alle andere godsdiensten liggen ze overhoop. Met de christenen, de boeddhisten, de hindoes, de seculieren. Ofwel zijn alle niet moslims 'racistisch' ofwel moet de Islam misschien maar eens in eigen boezem beginnen kijken.

1. De islamieten zijn namelijk van een ander ras...
2 & 3. Ja, een land van de vrije meningsuiting, daar ben ik voor, MAAR niet voor het discrimineren van mensen of mensen minder waard vinden.
4. Noemt U mij rascistisch? Troost: in Amerika is het tien keer zo erg...

Online 31 januari 2007 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Linkse Vogel (Bericht 2391806)
1. De islamieten zijn namelijk van een ander ras...
2 & 3. Ja, een land van de vrije meningsuiting, daar ben ik voor, MAAR niet voor het discrimineren van mensen of mensen minder waard vinden.
4. Noemt U mij rascistisch? Troost: in Amerika is het tien keer zo erg...

Hoe worden moslims gediscrimineerd door de bewering dat hun profeet Mo een pedofiel en een warlord is ? Leg dat eens uit ...

Sinds wanneer zijn moslims een ander ras? 8O

Zwartengeel 31 januari 2007 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2389249)
En die mannen van het VB vertrouwt ge wel? Misschien is het omdat ze duidelijk in uw gezicht durven liegen. Misschien omdat hij bij hen duidelijk is dat ze enkel BS vertellen.

De anderen zijn nog veel minder te betrouwen, omdat ze hun onbetrouwbaarheid en onkunde intussen al genoeg bewezen hebben.

baseballpolitieker 31 januari 2007 19:14

16 mensen gaan stemmen voor jmdd ik geloof er niets van! Dat is meer dan twintig % in een normale enquête!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be