![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou graag eens de andere horen wat die te zeggen heeft en daar kan je al dan niet al wat meer op uitmaken of de persoon al dan niet ligt of niet. En getuigen :| Ik kan dat maar moeilijk geloven dat deze zomaar eventjes alles zouden gezien en laat staan gehoord hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook tegen u;als er morgen een flauwe plezante tegen iedereen gaat gaan zeggen dat ik een oud madammeke in elkaar heb gesmeten dan zou ge het ook meteen geloven en dit zonder de andere kant van het verhaal te horen. Ik heb u dat nochthans niet horen zeggen toen jonge moslims die joden bekogelden :twisted: Dan heb ik u niet horen zeggen van;geen compassie met die moslim racisten.Typisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ken zelf ook mensen die niet eens op het vb stemmen en ook vinden dat het hier erg gesteld is.Erg gesteld dat uw vriendjes die aan de macht zijn hier zomaar jan en alleman hebben binnen gelaten en ik ga maar zwijgen over al de rest want ik zou binnen 2 dagen nog bezig zijn. |
Citaat:
|
Als er ene "vuile zwarte" roept tijdens een voetbalmatch, mag hij dan neergeklopt worden met een metalen staaf?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus een blanke mag een zwarte neerslagen met een staaf wanneer die zwarte hem " vuile witte" roept en tevens een tik tegen zijn hoofd geeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was een uur of zo eerder, en niet eens tegen hem. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be