![]() |
Citaat:
|
Het is duidelijk waarom het jeannetten-VB van Il falco niet zo voor Le Pen is:
![]() |
Citaat:
http://www.amf.asso.fr/ Voor de fusiewoede begon waren er in 1961 in België 2.663 gemeenten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Zelfs Lepen heeft tegenwoordig door dat je de marginale racistische stromingetjes best dumpt. :rofl: :rofl: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Als Radio Islam de Franse moslims oproept om voor Le Pen te stemmen, vrees ik dat jouw garnalenbrein tilt zal slaan. Niet ik, maar jij hebt geen flauw benul van Le Pen! 8-) |
Citaat:
Bovendien voelt een van zijn mannetjes bij de politievakbond, Michel Thooris, een nogal opvallende affiniteit voor Israël. Ik denk niet dat hij alleen is met zijn sympathieën binnen de MPF... |
Citaat:
|
ik hoop niet dat hij wint ....anders loopt het fout af in Frankrijk
Viva La Royal !!!! |
Citaat:
Minder mensen die jouw mening hebben? |
Le Pen zit momenteel volgens de peilingen aan 20%.
Vive Le Pen! |
Citaat:
|
Le Pen heeft handtekeningen tekort
Citaat:
|
Citaat:
Le Pen schat ik in tussen de 15% en de 20%. Veel zal afhangen van wat klein-links doet en of er nog een belangrijke tegenkandidaat voor Sarkozy opduikt. Met Chirac weet men nooit. |
Le Pen kan zelfs niet meedoen jongens, hij komt stemmen tekort. Frankrijk heeft dan toch een geweten.
|
20% is wel erg veel voor Le Pen. De laatste keer haalde hij 18% in betere omstandigheden dan nu. Le Pen is nu wat ouder en Sarkozy is toch duidelijk een betere kandidaat dan Chirac (voor iemand die rechts stemt bedoel ik).
Eigenaardig hoe sommigen hier Le Pen verkiezen boven het VB. Le Pen ligt immers veel dichter bij het "nazi"-beeld dat men hier uithangt van het VB. |
Citaat:
|
Citaat:
Desalniettemin hoop ik dat Le Pen zijn handtekeningen binnenhaalt al is het maar om de democratie te laten gelden. Wat hebben we anders aan enkel linkse kandidaten die elkaar bekampen... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be