![]() |
Toen in borgerhout die rellen waren mee abou dada en waar zeer veel onschuldige mensen hun winkels werden vernield?
Is patje er dan bij geweest en heeft hij deze mensen vergoed?Ik denk het niet. |
Citaat:
Een zigeuner is sowieso een allochtoon. |
Citaat:
Schreef ik allochtoon? Ik bedoelde Marokkaan ;-) |
Citaat:
Daar is de grote fout begonnen. Ik vind vooraleer je iets zegt,zorg dat je er 100% zeker van bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Herken jij een Duitser, Nederlander, Amerikaan,... ? |
Citaat:
En nu is het tijd voor Pay-Back. Of denk je dat dat engagement voor niks komt? -Meer aandacht voor de kwesties van Noord-Afrikanen en Turken -Meer respect voor het Islamitische geloof, waaronder Halal slachten -Meer engagement vanwege het Antwerps stadsbestuur voor de verschillende islamitische VZW's die bijdragen tot de Noord-Afrikaanse eigenheid, geloof in Islam, en cultuur -Een kordaat optreden tegen het racistische Antwerpse Politie, die dringend een weerspiegeling moet worden van de bevolking. En het komt er overigens, maar de beste zaken zie je niet in media ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dacht je nu trouwens echt dat alles wat een burgemeester doet de pers haalt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooraleer men in specifieke gevallen "gezocht" heeft kan men moeilijk iemand aanklagen. Dat er dikwijls op de verkeerde plaatsen "gezocht" wordt lijkt me daarbij heel normaal. Vele misdrijven zijn als een puzzel die moet worden opgelost. Zo'n huiszoeking dient dan tevens ook om de onschuldigen uit te kunnen sluiten van verdenking. Bij een huiszoeking geef je dus geen weerstand laat men de politie hun werk uitvoeren en geeft men zoveel mogelijk medewerking als je weet dat je toch onschuldig zijt. Het betreffende gezin had dit ook op de geijkte manier kunnen ondergaan: in alle beleefdheid en in alle kalmte. Als je met een paar man op de politie inbeukt of begint te krijsen al zat men in een bedouinenkamp, dan is dit niet echt bevorderlijk. Dat Janssens die mensen nu specifiek gaat ontvangen in zijn stadhuis is een kaakslag voor de duizenden mensen die OOK onschuldig aan een huiszoeking werden onderworpen en gewoon de juiste manier van handelen hebben gevolgd. |
Citaat:
|
Citaat:
Ach, voor jou is alles wat betreft allochtonen een kaakslag... dat liedje kennen we ondertussen al! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be