![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Over 11-jarige dochters die meekomen: mooi, ben ik in ieder geval niet de jongste, met wel bijna 9 jaar voorsprong. :) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
(Nou ja, om de hoek, met de fiets is het toch nog op "zucht, moet er weer heen"-afstand hoor...) |
Citaat:
|
Ik wil graag komen die 28ste, als ik asjeblief met iemand kan meerijden of als de adressen, uren &c nog eens duidelijk neergepend worden, want met die twee onderwerpen volledig te lezen werd ik niet veel wijzer.
|
Citaat:
|
Ik ben vooral een voorstander van alles wat ik leuk vind.
Een onafhankelijk Vlaanderen, een stadstaat, een confederatie, een orangistische Nederlanden - ze kunnen me allemaal bekoren. |
Citaat:
|
Ervan uitgaand dat vervoersproblemen onderling kunnen worden opgelost is dit nu de tussenstand:
Toegezegd om te komen op 28 april in Baarle: 1Handclapping Heftruck Baarle Tantist Dimitri Bovenbuur Robert T Breda (?) Hertog van Gelre Steven nr. 1 djimi Dr. Strangelove Derk de Tweede (met elfjarige dochter) Lombas Hoogstwaarschijnlijk (toezegging onder voorbehoud): BigF Weezer Misschien (denkt er nog over): Stef Leeuwenhart Evilbu Zeno Gregske Stand.nl-forumdeelnemers Cunning Linquist Afgezegd: Kim Locatie: Baarle (Hertog en Nassau), exacte plaats nog niet bekend. Waarschijnlijk komt gregske (inwoner van Baarle) met een voorstel. Zo niet, bepalen we zelf een café. (baarle is er al aardige tegengekomen op internet) Tijdstip: Nog niet exact bepaald. Hangt van de agenda af. Waarschijnlijk vanaf 14.00 uur 's middags. Agenda (voorstel): 1. Kennismaking. Iedereen stelt zichzelf kort voor; 2. Verkiezen van voorzitter en notulist van de dag; 3. Inleiding: De Verenigde Nederlanden vanuit belgisch cq vlaams perspectief - (Wie voelt zich geroepen?); 4. Inleiding: De Verenigde Nederlanden vanuit nederlands perspectief - (Wie voelt zich geroepen?); 5. Bepaling (eind)doel en eventuele tussendoelen; 6. Inventarisatie problemen of obstakels op weg naar (eind)doel; 7. Bepaling gemeenschappelijke strategie. Bovenstaande is een voorstel. Voel je vrij om erop te schieten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O, maar Gelre, waar woon jij dan nu?
Moet misschien dat weekend toch maar naar huis gaan en met iemand meerijden, als er toch zoveel mensen om de hoek wonen... Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be