Online |
20 maart 2007 18:51 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ozymandias
(Bericht 2540868)
Hoezo overdrijf ik ? Ik heb nergens geschreven dat het een toeloop was. Of een invasie. En ik zou wel eens willen weten vanwaar jij haalt dat dat op voorhand de bedoeling was ?
Er was veel volk, en voormiddag waren er wel allochtonen, en niet "hier en daar misschien eentje", maar meerdere.
@Online: je schrijft "op zijn concerten zie je geen allochtone kat". Vandaar mijn vraag of je al eens naar zijn concerten bent geweest. Mijn andere vragen stelde ik, omdat je zegt dat Barman gewonnen heeft omdat hij de grootste vriend is van de allochtonen. Dus vraag ik of de stemming dan niet democratisch was verlopen ? Jij mocht immers ook stemmen, net als ik. En: "Hebben ook dáár de linkiewinkies gewonnen omdat plots alle allochtonen mochten stemmen ? Tsk...", een allusie op de verkiezingsnederlaag van het Vlaams Blok in Antwerpen (en néé, ik wil hier niet discussiëren over het feit of het een verkiezingsnederlaag was of niet).
En je bent kwaad omdat je geen hoofddoeken ziet, dat is ook nieuw voor je...
|
Ozzie, ik gaf antwoord. Ik zag zijn concerten op TV, op JIM tv etc. Het viel mij op dat er niet 1 (één) hoofddoek te zien was tijdens het Antwerps concert. Vreemd voor een stad die bulkt van allahtonen die hun recht op achterlijkheid tot aan het Schoon Verdiep komen opeisen.
Op je andere vraag : natuurlijk hebben de allochtonen niet meegestemd. Die lezen geen blad van onreinen, die volgen hun heimweeschotels. Het zijn hun progressieve hielenlikkers en het onwetend, jong links grut die voor Barman gestemd hebben, kortom hun lezerspubliek.
Over welke verkiezingsnederlaag van het VB heb je het ?
Wat je laatste opmerking betreft, hoeveel kost een glazen bol-sessie bij jou als je een propere bol bezigt en hopelijk klaar ziet?
|