Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang Niet Welkom In Anderlecht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85864)

Vorenus 27 maart 2007 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2561876)
Zeker weten. Je mag Roger Vandenstock altijd de vraag stellen.

Dat de voorzitter tegen het VB is wil niet zeggen dat RSCA tegen het VB is. Onder de aanhang zal de situatie wel anders liggen. Zeker bij de supporters uit de Kempen.

lombas 27 maart 2007 18:37

Dus daar kan geen bijeenkomst gehouden worden. En dan?

Hans1 27 maart 2007 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2561905)
Dat de voorzitter tegen het VB is wil niet zeggen dat RSCA tegen het VB is. Onder de aanhang zal de situatie wel anders liggen. Zeker bij de supporters uit de Kempen.

Willen die Kempenaars dan dat hun ploeg Frans wordt?:-D

Zwartengeel 27 maart 2007 18:50

Man, man, wat een argumentatie weer...

@BuRnS 27 maart 2007 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2561855)
Daarom dat RSCA het Vlaams Belang nog geholpen hebben om een ander zaal te zoeken.

Bovendien RSCA anti-VB? Dat betwijfel ik enorm.

'k hoop dat alle rechtse rsca supporters hun abonnement bij deze ploeg opzeggen , ze zijn bij die ploeg duidelijk niet echt gewenst 8O 8O 8O

Raf 27 maart 2007 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS (Bericht 2562268)
'k hoop dat alle rechtse rsca supporters hun abonnement bij deze ploeg opzeggen , ze zijn bij die ploeg duidelijk niet echt gewenst 8O 8O 8O

Waar wel?

Max van Dietschland 27 maart 2007 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2561848)
Je kan het blijkbaar niet verkroppen dat RSCA anti VB is. Altijd zo geweest. Trouwens de hele familie Vandenstock zijn Belgiscisten.

Dat klopt volledig. Ik ben zelf meer dan 10 jaar supporter geweest van Anderlecht. Maar ik heb het Belgische voetbal wel gezien. Allemaal dezelfde die bobo's van Anderlecht, die van Standard en die van de voetbalbond. Allemaal Belgicistisch, rabiaat pro Saksen Coburg en vooral met een eigen zak eerst mentaliteit. Daarom ook dat België naar plaats 55 gezakt is.

Voetbal zegt mij niets meer in plaats volg ik sinds een paar jaar de koers.

daiwa 27 maart 2007 20:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2561848)
J. Trouwens de hele familie Vandenstock zijn Belgiscisten.

Ook Verschueren, de man die ooit alle werklozen geboren luiaairds noemde, is een hevige belgiscist.
Ik hoorde hem verleden week nog tekeer gaan tegen de partijen die meer bevoegdheid voor Vlaanderen willen.
De schoft. :twisted:

AyneRand 27 maart 2007 20:23

Citaat:

De aanhang heeft geen aandelen. Verwaarloosbaar dus.

Vorenus 27 maart 2007 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand (Bericht 2562466)
De aanhang heeft geen aandelen. Verwaarloosbaar dus.

Maar bepalen wel de inkomsten. :-P

Dus verwaarloosbaar zou ik dat niet noemen.

AyneRand 27 maart 2007 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger (Bericht 2562493)
Maar bepalen wel de inkomsten. :-P

Dus verwaarloosbaar zou ik dat niet noemen.

We zullen het snel weten of bij de volgende match het stadium halfleeg zal zijn ... :lol: :lol: :lol:

Marlboro 27 maart 2007 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2561843)
Sukkels ?? Tweede gerangschikt in het Belgisch Kampioenschap, titelkandidaat dus, en ook nog steeds in de running voor de Beker van België. Zevenentwintig landstitels en drie Europese Bekers. Niet slecht voor "sukkels".

Verleden tijd,wat presteren ze nu nog op het belangrijkste?Europees?De balle.

baseballpolitieker 27 maart 2007 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2562722)
Verleden tijd,wat presteren ze nu nog op het belangrijkste?Europees?De balle.

Kunnen we het een ploeg uit België kwalijk nemen?:lol:

Enter 27 maart 2007 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 2562392)
Dat klopt volledig. Ik ben zelf meer dan 10 jaar supporter geweest van Anderlecht. Maar ik heb het Belgische voetbal wel gezien. Allemaal dezelfde die bobo's van Anderlecht, die van Standard en die van de voetbalbond. Allemaal Belgicistisch, rabiaat pro Saksen Coburg en vooral met een eigen zak eerst mentaliteit. Daarom ook dat België naar plaats 55 gezakt is.

Voetbal zegt mij niets meer in plaats volg ik sinds een paar jaar de koers.

:lol: Dopingsport nummer 1 :lol:

Luddo 27 maart 2007 21:49

Citaat:

Dat weet ik met zekerheid! Een groot deel van de supporters van Anderlecht zijn Vlaams Belangers!

Pietje 27 maart 2007 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luddo (Bericht 2562756)
Dat weet ik met zekerheid! Een groot deel van de supporters van Anderlecht zijn Vlaams Belangers!

Waar haal je die zekerheid ?? En wat noem jij een groot deel ?? Ik ben opgegroeid in Anderlecht en ben jarenlang daar naar het voetbal geweest, en heb in al die jaren niks gemerkt van wat jij hier beweert. T'is niet omdat er supporterbussen uit de Vlaanders komen dat het allemaal VB-ers zijn. Anderlecht heeft overal suporters. Ik heb trouwens een supportersclub gekend uit het putje van de Ardennen. Zo zie je maar.
Veel Anderlecht-supporters VB-er ?? Dream on.
Als door de situatie die Anderlecht nu heeft geschapen al de VB-ers zouden wegblijven, denk ik niet dat je grote gaten in de tribunes zult zien.
Dat ze het maar doen trouwens, Sporting Anderlecht moet ieder seizoen nieuwe abonnees weigeren wegens "vol".

Marlboro 27 maart 2007 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje (Bericht 2562816)
Waar haal je die zekerheid ?? En wat noem jij een groot deel ?? Ik ben opgegroeid in Anderlecht en ben jarenlang daar naar het voetbal geweest, en heb in al die jaren niks gemerkt van wat jij hier beweert. T'is niet omdat er supporterbussen uit de Vlaanders komen dat het allemaal VB-ers zijn. Anderlecht heeft overal suporters. Ik heb trouwens een supportersclub gekend uit het putje van de Ardennen. Zo zie je maar.
Veel Anderlecht-supporters VB-er ?? Dream on.
Als door de situatie die Anderlecht nu heeft geschapen al de VB-ers zouden wegblijven, denk ik niet dat je grote gaten in de tribunes zult zien.
Dat ze het maar doen trouwens, Sporting Anderlecht moet ieder seizoen nieuwe abonnees weigeren wegens "vol".

Klig plat.
Alsof iedereen op de voetbal zomaar gaat gaan roepen;ik stem vb,ik ben een vb'er,lol.:roll:

Pietje 27 maart 2007 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2562825)
Klig plat.

Blijf dan maar efkes liggen, t'is blijkbaar nodig
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2562825)
Alsof iedereen op de voetbal zomaar gaat gaan roepen;ik stem vb,ik ben een vb'er,lol.:roll:

Volgens "Luddo" blijkbaar wel

Pietje 27 maart 2007 22:11

Citaat:

Aha, alle Kempenaars zijn dus VB-ers ???

Winterhamer 27 maart 2007 22:11

Anderlecht

Buitenlanders 23,73% (01/07/2006)

Werkloosheidsgraad 23,9% (01/01/2006)

wahahaha

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be