![]() |
Wat een kutforum zeg,zo traag, zeg wat is er gaande zeg .....
|
Citaat:
1. ik heb ook geen icoontjes meer, geen graphics 2. draden openen onnoemelijk verschrikkelijk super traag 3. lunitech site is idd weg... |
Citaat:
|
Hmm, geen probleem hier. Gaat volgens mij zelfs beter dan vroeger... Krijgen wij hier nu ook al transfers in bandbreedte?
|
DNS probleem voor het domein met de statische content. Er wordt iemand op gezet.
Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Pieter Vandoorne |
haha! wil ik Jazeker's item even quoten, zie ik dat de quote-knop ontbreekt!
Om maar te zeggen dat hij gelijk heeft! |
Ik probeer al sinds vanmiddag op het forum te komen, maar het lukte niet. Een kwartier geleden stuur ik Politics.be een mail waarin ik vraag of ze willen kijken waar het probleem zit. Mijn pc functioneert prima, andere sites (ook de startpagina van Politics) zijn vlot bereikbaar, dus vermoed ik dat het probleem bij het forum ligt.
Ondertussen ben ik binnengeraakt en zoals jullie kunnen zien, heb ik zelfs een bericht kunnen achterlaten. Die van Politics.be hebben mijn vraag dus bliksemsnel beantwoord. :-) |
Citaat:
|
nu is alles in orde, maar gisteren was het idd quasi onmogelijk om op het forum te komen.
|
En nu is het weer helemaal om zeep. Forum laadt enorm traag 3 a.m... niet te doen. Alle andere webtoepassingen draaien normaal bij mij, dus 't is echt iets dat aan pol.be ligt...
|
Citaat:
Maarten |
Citaat:
Thanks vm indeed Sir! |
bij mij gaat het weer zo traag?
|
Ik heb nergens last van op dit ogenblik...
Eigenlijk heb ik nooit zoveel last van een traag forum, bizar (maar allee, beter zo ;)). |
het is al weer beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
rare logica ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ook de indruk dat dit bij 't opladen veel bandbreedte slikt: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be