![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan met mijn buren goede relaties hebben, en gemeenschappelijke belangen, maar daarom zijn ze nog geen leden van mijn familie.En komen ze dus op de tweedde plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
de US hebben ze reeds zover gekregen om leugens te verkopen om Irak aan te vallen (en daar kwamen natuurlijk ook de stratetische belangen bij kijken) De term eurabïe is daarbij gewoon lachwekkend. Van de 450 miljoen Europeanen in de EU zijn er nog geen 2% van arabische afkomst. ze zitten wel vaak geconcentreerd in de hoofdsteden. In de US wonen WEL 15 % Zwarten, is dat dan de AfroUSA / Black USA? en zelfs nog meer latino's, is het dan SPICusa ? Erg doorzichtig 8-) |
Citaat:
ne kameraad van mij is homo, hij zegt altijd dat mannen die zo fervent tegen te "jeannetten" zijn , eigenlijk bewust of onbewust onzeker zijn over hun eigen voorkeur. :-D en dan komt het compensatiegedrag : ik zal eens extra laten horen dat ik het niet ben ! |
De loeiende katholieke kwezel Alexandra Colen van het VB, kreeg bij deze spontaan een orgasme....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat mij persoonlijk betreft, ik heb lang en dikwijls genoeg in gesloten mannengemeenschappen verbleven om te weten of een naakt mannenlichaam bepaalde dingen bij mij wakker maakt, en echt, daar heb ik nooit niks van gemerkt.En ik ben zeker niet iemand die zijn voorkeuren onder stoelen of banken gaat verstoppen uit angst de gemeenschap te shockeren.:-) Moest u mij kennen,zou u dat weten. |
Vooral nog Turkije bij de EU krijgen en nog wat ander achterlijke landen uit Oost-Europa dan krijgen de fundamoralisten de meerderheid nog wel in Europa.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit bewijst maar eens "de zotte wetten" als homohuwelijken slechts een mode verschijnsel was, die al stilaan terug aan het wegwaaien is
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben niet met alles tot op het bot eens wat in die tekst staat maar ik ben sowieso er tegen dat homo's kinderen mogen adopteren enz... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be