Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Poolse holebi's krijgen beroepsverbod (https://forum.politics.be/showthread.php?t=85931)

Heftruck 27 maart 2007 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2562961)
Zal ik morgen of overmorgen wel eens uitgebreid uitleggen.
Nu ist te laat,heb geen zin,ga nog filmpke kijken,ik zit in de laten dus wil nog wat op m'n gemak zijn.;-)

Om u al een tip te geven; De EU draait om alles.:twisted:

Ik ben benieuwd.

carlgustaaf 28 maart 2007 00:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2562444)
Net als Rusland heeft Polen nog steeds een zware kater van de communistische periode. Door de onzekerheid die gepaard gaat met de invoering van de liberalisering grijpen mensen massaal naar oerconservatieve standpunten als een soort van houvast. Berichten als dit zijn zorgwekkend, en ik ben dan ook blij dat Polen bij de EU gekomen is, op die manier moet het op gebied van burgerrechten binnen de lijntjes blijven kleuren. Het zou me verbazen als er van dit voorstel iets terecht komt. Mocht dat toch zo zijn, dan zal het een mooie uitdaging vormen voor Europa om zijn tanden eens te laten zien.

ach jongen, hou eens op met dat pseudo intellectueel geleuter zeg! De Polen mogen gewoon geen janetten, daarmee is de kous af.Een gezonde mentalteit overigens:-)

carlgustaaf 28 maart 2007 00:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2562775)
Ik denk dat het in de toekomst vrij noodzakelijk / handig gaat blijken te zijn om Turkije en Iran op te nemen in de EU. De EU gaat in ieder geval een bondgenootschap met hen moeten aangaan. Of denk je nu echt dat de EU om de Europese cultuur draait?

een bondgenootschap aangaan is één ding, landgenoten worden, want Europa moet dus in feite ons aller land worden, dat is heel wat anders.
Ik kan met mijn buren goede relaties hebben, en gemeenschappelijke belangen, maar daarom zijn ze nog geen leden van mijn familie.En komen ze dus op de tweedde plaats.

carlgustaaf 28 maart 2007 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! (Bericht 2562821)
Vreemd voor een land dat zo heeft geleden onder de Nazi-terreur... nu passen ze exact dezelfde technieken toe.

Zo'n achterlijk land heeft in de EU niks te zoeken.

Polen is IN de EU...En om te blijven.Een goede aanwinst denk ik.Noga wat beter volk als al die Noraf's...

bruut geweld 28 maart 2007 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Online (Bericht 2562866)
‘In haar meest recente boek "Eurabia: The Euro-Arab Axis" documenteert Bat Ye’or op grondige wijze, met o.a. officiële EU stukken, hoe de Europese Unie al heel lang bezig is Europa te laten samen gaan met de islamitische wereld.

in een confrontatie met de gereputeerde joodse Bat ye'or. Dan wordt hij wellicht even microscopisch klein als zijn pietje.

idd, quantité negligable. De auteur is een joodse fundamentaliste die enkel geînteresseerd is om het door haar zionistische genoten gestarte conflict in het Midden Oosten te exporteren naar de US en Europa omdat ze de zionkolonie niet op lange termijn zelf in stand kunnen houden.
de US hebben ze reeds zover gekregen om leugens te verkopen om Irak aan te vallen (en daar kwamen natuurlijk ook de stratetische belangen bij kijken)

De term eurabïe is daarbij gewoon lachwekkend.
Van de 450 miljoen Europeanen in de EU zijn er nog geen 2% van arabische afkomst. ze zitten wel vaak geconcentreerd in de hoofdsteden.

In de US wonen WEL 15 % Zwarten, is dat dan de AfroUSA / Black USA?
en zelfs nog meer latino's, is het dan SPICusa ?

Erg doorzichtig 8-)

bruut geweld 28 maart 2007 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2563208)
ach jongen, hou eens op met dat pseudo intellectueel geleuter zeg! De Polen mogen gewoon geen janetten, daarmee is de kous af.Een gezonde mentalteit overigens:-)

ne kameraad van mij is homo, hij zegt altijd dat mannen die zo fervent tegen te "jeannetten" zijn , eigenlijk bewust of onbewust onzeker zijn over hun eigen voorkeur. :-D en dan komt het compensatiegedrag : ik zal eens extra laten horen dat ik het niet ben !

Apocalyps 28 maart 2007 02:40

De loeiende katholieke kwezel Alexandra Colen van het VB, kreeg bij deze spontaan een orgasme....

Esperanza 28 maart 2007 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2562444)
Net als Rusland heeft Polen nog steeds een zware kater van de communistische periode. Door de onzekerheid die gepaard gaat met de invoering van de liberalisering grijpen mensen massaal naar oerconservatieve standpunten als een soort van houvast. Berichten als dit zijn zorgwekkend, en ik ben dan ook blij dat Polen bij de EU gekomen is, op die manier moet het op gebied van burgerrechten binnen de lijntjes blijven kleuren. Het zou me verbazen als er van dit voorstel iets terecht komt. Mocht dat toch zo zijn, dan zal het een mooie uitdaging vormen voor Europa om zijn tanden eens te laten zien.

Ik maak mij alvast iets minder illusies...

Rene Artois 28 maart 2007 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2563300)
ne kameraad van mij is homo, hij zegt altijd dat mannen die zo fervent tegen te "jeannetten" zijn , eigenlijk bewust of onbewust onzeker zijn over hun eigen voorkeur. en dan komt het compensatiegedrag : ik zal eens extra laten horen dat ik het niet ben !

Uw kameraad neemt zijn wensen voor werkelijkheid. Het feit dat u constant op joden afgeeft betekent toch ook niet dat u er heimelijk een is.

Kay_ 28 maart 2007 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door driewerf (Bericht 2562056)
Liefste Kay Gell,
copy paste de tekst in de kladblok (niet naar Word!). Copy paste alles van daar naar het forum.
Geen dank, WS volstaan.

Ik zal het eens proberen, het is enkel op werk dat ik er last van heb.Bedankt voor de tip!

Kay_ 28 maart 2007 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2562693)
Lang leve polen.

Weten we ook ineens hoe een VB-lid over deze zaak denkt, bedankt.

carlgustaaf 28 maart 2007 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld (Bericht 2563300)
ne kameraad van mij is homo, hij zegt altijd dat mannen die zo fervent tegen te "jeannetten" zijn , eigenlijk bewust of onbewust onzeker zijn over hun eigen voorkeur. :-D en dan komt het compensatiegedrag : ik zal eens extra laten horen dat ik het niet ben !

dat liedje dreunen ze al meer dan 30 jaar af...Bij sommigen kan dat mischien kloppen, k'zou het niet weten.Maar dat komt er dan op neer te zeggen dat de Polen in feite allemaal "onbewuste jeanetten "zijn:lol: Een beetje onnozel, nee?
Wat mij persoonlijk betreft, ik heb lang en dikwijls genoeg in gesloten mannengemeenschappen verbleven om te weten of een naakt mannenlichaam bepaalde dingen bij mij wakker maakt, en echt, daar heb ik nooit niks van gemerkt.En ik ben zeker niet iemand die zijn voorkeuren onder stoelen of banken gaat verstoppen uit angst de gemeenschap te shockeren.:-) Moest u mij kennen,zou u dat weten.

skaldis 28 maart 2007 12:33

Vooral nog Turkije bij de EU krijgen en nog wat ander achterlijke landen uit Oost-Europa dan krijgen de fundamoralisten de meerderheid nog wel in Europa.

carlgustaaf 28 maart 2007 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skaldis (Bericht 2564153)
Vooral nog Turkije bij de EU krijgen en nog wat ander achterlijke landen uit Oost-Europa dan krijgen de fundamoralisten de meerderheid nog wel in Europa.

als je nu zo een zeer katoliek land als Polen, en een land als Turkije in één Europese Unie stopt, wat riskeer je dan? Een nieuwe godsdienstoorlog?

skaldis 28 maart 2007 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2564168)
als je nu zo een zeer katoliek land als Polen, en een land als Turkije in één Europese Unie stopt, wat riskeer je dan? Een nieuwe godsdienstoorlog?

Neen dat die twee aan eenzelfde zeel gaan trekken en dat wij ons daar gaan moeten aan aanpassen. Dat we onze zogezegd verderfelijke levenswijze gaan moeten opgeven omdat zij er niet met leven kunnen. Oogklepdragers zijn het die niet zien dat televisie vooral het extreme belicht maar dat de meerderheid van de westerse samenleving niet decadent is.

Doki 28 maart 2007 18:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2563208)

Ik stel voor dat je naar ginder verhuist. Naar het schijnt hebben ze daar mooie en vooral afgelegen boerderijen.

Raven 28 maart 2007 18:34

Dit bewijst maar eens "de zotte wetten" als homohuwelijken slechts een mode verschijnsel was, die al stilaan terug aan het wegwaaien is

Bhairav 28 maart 2007 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2565336)
Dit bewijst maar eens "de zotte wetten" als homohuwelijken slechts een mode verschijnsel was, die al stilaan terug aan het wegwaaien is

:lol:

carlgustaaf 28 maart 2007 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doki (Bericht 2565313)
Ik stel voor dat je naar ginder verhuist. Naar het schijnt hebben ze daar mooie en vooral afgelegen boerderijen.

een tweedde verblijfplaats ginder zie ik wel zitten, voor in de zomermaanden:-) een mooi land, veel natuur, niet duur ook niet, en dan nog een gezonde mentaliteit...jaja, over nadenken.Daar valt beslist geld te investeren ook, weeral poen dat de regering niet kan afpakken voor aan de zwarte mannekkes te geven, en aan de homos hun belachelijke verenigingen:lol:

Marlboro 28 maart 2007 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2564104)
Weten we ook ineens hoe een VB-lid over deze zaak denkt, bedankt.

Graag gedaan.
Ik ben niet met alles tot op het bot eens wat in die tekst staat maar ik ben sowieso er tegen dat homo's kinderen mogen adopteren enz...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be