![]() |
quickie is still "blowing in the wind" en kan nog zingen ook :(
"happy bithday dear karel" ambiance in de keet en hij meende het nog ook 8O :lol: :lol: :lol: |
Ach weer een peiling.
Er worden weer vellen verkocht alvorens de beren geschoten zijn. Eerst zien en dan geloven zegde den blinde vroeger. Maar als ze waar moest zijn dan is het wel schokkend vind ik. Als dus he. Wat zijn de wijze lessen die kunnen getrokken worden : Het loont om populistisch te doen (SPA) Het loont niet om uw beloften en programma te verkiopen (VLD) Trouwens de VLD had het moeten weten. De CVP heeft het hun voorgedaan en ze hebben er niets van geleerd. Nog een wijze les : stop met het cordon en het gezever errond. Het Blok blijft dus maar groeien en groeien. Gaan ze echt wachten tot het Blok een volstrekte meerderheid haalt in heel Vlaanderen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nope, Van Quickenborne is een eche liberaal. Eén van de weinige politici die ik fél durf te verdedigen. Enkel zijn Hamas-uitstapje was dom. |
Citaat:
|
Citaat:
johanvdw |
Citaat:
|
Citaat:
Geen persoonlijke beledingen johanvdw |
Citaat:
|
Citaat:
Selectieve blindheid? Eigen overlopers eerst? |
Citaat:
Wie het zegt. Alles goed met de dochters, voor de rest? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eens zien wat er zoal moet gebeuren opdat die peiling uitkomt. Hierbij de uitslagen voor de kamer van 2003 :
VLD : 24,2% SP.a : 23,5% CD&V : 21% Vlaams Blok : 17,9% Stel, SP.a en CD&V blijven stabiel, VLD verliest 3,5% en VLaams Blok wint 3,5% dan krijgen we : SP.a : 23,5% Vlaams Blok : 21,4% CD&V : 21% VLD : 20,7% Conclusie : het k�*n! |
het begint er mooi uit te zien
21 % het kan nog beter 8O |
Zo, van Karel De Klucht zijne zure smoel zijn we na juni ook eindelijk verlost.
Opgeruimd staat netjes. Wie zou hem gaan hem aflossen? |
Coveliers ???
Ik hem wreed goesting om nu nen hoop smiliys en knipogen te zetten. Maar neen ik blijf TEgendraads en doe niet mee met de rest. |
Allemaal zever , peilingen. De kiezer beslist op 13 juni. Denk eraan dat niet alles gratis is geworden. Op 1 maart betaal je voor even parkeren ( al is met een wiel voor 1 min ) op het troittoir 150 euro ivp 50 euro en de flitspalen die soms enkel geplaatst zijn om euro's te vergaren. Stevaert draagt 75% van de sp.a stemmen op basis van charisma. Hij is tegelijkertijd boegbeeld en gevaar voor de Sp.a. Het zal je worst wezen dat het kijk en luistergeld is afgeschaft als men heeft ingebroken in je huis en je Tv, video,Gsm geld en juwelen zijn verdwenen. Ik betaal liever belastingen zodat ik mij veilig voel in mijn woning en op de straat .
|
Ik zie het VB toch tussen de 3,5 a 5 % vooruitgaan. De Sp.a zal een beetje stijgen en de VLD is helemaal de trappers kwijt. Er komt dus een polarisatie, niet enkel in de politieke maar ook meer en meer in de persoonlijke leefwereld van de mensen maar bon...de mensen moeten maar zelf weten in wat voor een wereld ze hun kinderen, voor zover ze nog kinderen willen beceause sneeuwpret is plezanter .., zullen laten opgroeien.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be