![]() |
Citaat:
Trouwens ik heb nog een vraag die U niet beantwoord heeft: "In welke taal heeft U de voorkeur dat het Belgisch volkslied gezongen wordt?" |
Hahahahaha, het mediacomplot kraakt in de voegen! Op 10 juni ruimen de traditionele politici baan voor de B.U.B in het parlement!!
Vive le Roi!! :belgievl: Gedaan met de communautaire zever: BELGIË UNITAIR!! We hebben een overdonderende meerderheid van 112% unitaristen aan onze kant. De uitstervende flaminganten (de poll van het objectieve Libre Belgique bewijst het) verliezen hun macht over de fascistische media!! Leve Belgique! De Rand bij Brussel, kies voor de Koning, individuele tweetaligheid en een hardgekookt ei! |
Citaat:
|
Citaat:
De "Walen" zijn niet de rattachisten alleen, en ik denk dat België ook niet altijd mals is geweest voor hen..... |
Citaat:
Maar Jaani, ken jij een waalsnationalist die enkel het huidige Waals Gewest als land wil zien?:? Ik niet.:| |
Citaat:
BELGIË BARST VLAANDEREN ONAFHANKELIJK!!! :vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl: :vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl: :vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl::vlaamsbl: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom dat we eerder de Waals-nationalisten en Waals-regionalisten moeten steunen, ipv de rattachisten. |
Citaat:
|
Citaat:
Over Letzeburgs worden ook discussies gevoerd of dat nu een eigen taal is, of een Duits dialect. Het grote verschil is dat het Letzeburgs een politieke klasse achter haar heeft (de Luxemburgse overheid), terwijl de Waalse politieke klasse nog teveel gebonden is aan België, en dus ook aan de Franse taal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hun houding tov Brussel is soms wat ambigue. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be