![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Noem mij 1 land waar dat de oppositie het land niet 1 grote grap vindt, en ik toon je Oz. Miss België gaat zelfs niet eens over werk, maar over een privéwedstrijd. Ik kan mij niet inbeelden dat die vrijgesteld zijn van wetten op dit soort 'racisme'. Ik ga morgen een wedstrijdje houden 'welke milf heeft de dikste tetten'. Dan kan je ook enkel maar een milf wezen als je wilt meedoen. Ach ja. Zo'n wet kan goed ingevuld worden, maar dan moeten ze er wel werk van maken. |
Citaat:
Zie. Het is imo duidelijk dat die persoon niet is aangehouden om reden die buiten zijn competitie om liggen. Mss was hij wel 1 meter 50 (ik weet het niet, zag er mij nochtans vrij normaal uit) en had hij daarom geen werk kunnen hebben. Maar nu is hij in de eerste plaats geweigerd enkel en alleen omdat hij een allochtoon is, imo. Maar. In de beveiligingssector kan je dat - ergens, twijfelgeval - nog legitimeren. Daarom dat ik er ook niet al te zwaar aan til. |
LOL! Persoonlijk beschouw ik Miss verkiezingen sowieso al als discriminatie op zich. Weg met die vrouwonvriendelijke vleeskeuringen, die enkel aanzetten tot anorexia en frustraties bij jonge meisjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe zit dat nu? Is hij normaal, of allochtoon? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oké dan. |
Citaat:
Ik zou schrik krijgen om sollicitanten over de vloer te krijgen. Iedereen die ik weiger kan naar de rechtbank trekken en zeggen dat ik gediscrimineerd heb omwille van dat ze XxX zijn... |
Citaat:
ik vind heel deze topic maar dikke zever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be