Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het einde van Miss België (https://forum.politics.be/showthread.php?t=88462)

circe 27 april 2007 19:52

Citaat:

Je mag perfect een ventje van een meter 50, 50 kilo en zonder gevechtstrainging weigeren voor een baan als buitenwipper.
Verdorie! Eurolock had gewoon een vertegenwoordiger van rond 1.90 m moeten vragen.....

AdrianHealey 27 april 2007 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy (Bericht 2630557)
tja, als je het op die manier stelt -zo logisch enzo- dan heb je wel gelijk, natuurlijk.
maar dat wil hier jammer genoeg niks zeggen.

Kom, kom, een beetje vertrouwen. Als je een beetje fan bent van internationale politiek (zoals ik, een beetje) dan kan je dat allemaal veel eenvoudiger relativeren.

Noem mij 1 land waar dat de oppositie het land niet 1 grote grap vindt, en ik toon je Oz.

Miss België gaat zelfs niet eens over werk, maar over een privéwedstrijd. Ik kan mij niet inbeelden dat die vrijgesteld zijn van wetten op dit soort 'racisme'. Ik ga morgen een wedstrijdje houden 'welke milf heeft de dikste tetten'. Dan kan je ook enkel maar een milf wezen als je wilt meedoen.

Ach ja. Zo'n wet kan goed ingevuld worden, maar dan moeten ze er wel werk van maken.

AdrianHealey 27 april 2007 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 2630559)
Verdorie! Eurolock had gewoon een vertegenwoordiger van rond 1.90 m moeten vragen.....

Persoonlijk snap ik de fascinatie niet voor dat evenementje.

Zie. Het is imo duidelijk dat die persoon niet is aangehouden om reden die buiten zijn competitie om liggen. Mss was hij wel 1 meter 50 (ik weet het niet, zag er mij nochtans vrij normaal uit) en had hij daarom geen werk kunnen hebben. Maar nu is hij in de eerste plaats geweigerd enkel en alleen omdat hij een allochtoon is, imo.

Maar. In de beveiligingssector kan je dat - ergens, twijfelgeval - nog legitimeren. Daarom dat ik er ook niet al te zwaar aan til.

Boadicea 27 april 2007 20:15

LOL! Persoonlijk beschouw ik Miss verkiezingen sowieso al als discriminatie op zich. Weg met die vrouwonvriendelijke vleeskeuringen, die enkel aanzetten tot anorexia en frustraties bij jonge meisjes.

AdrianHealey 27 april 2007 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2630594)
LOL! Persoonlijk beschouw ik Miss verkiezingen sowieso al als discriminatie op zich. Weg met die vrouwonvriendelijke vleeskeuringen, die enkel aanzetten tot anorexia en frustraties bij jonge meisjes.

Ach, de enige keer dat een vrouw eens lief lacht naar me. :p

carlgustaaf 27 april 2007 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2630098)
Leuke wet. -18 jarigen zouden dan bv de overheid kunnen aanklagen omdat ze niet mogen gaan stemmen of niet met de auto mogen rijden. Dat lijkt mij ook discriminatie op basis van leeftijd.

ik vond het altijd zo onjuist dat ik niet in sexfilmen binnenmocht voor mijn 18de:lol: Ik ga schadevergoeding vragen voor deze gruwelijke frustraties.

carlgustaaf 27 april 2007 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2630571)

Zie. Het is imo duidelijk dat die persoon niet is aangehouden om reden die buiten zijn competitie om liggen. Mss was hij wel 1 meter 50 (ik weet het niet, zag er mij nochtans vrij normaal uit) en had hij daarom geen werk kunnen hebben. Maar nu is hij in de eerste plaats geweigerd enkel en alleen omdat hij een allochtoon is, imo.

Maar. In de beveiligingssector kan je dat - ergens, twijfelgeval - nog legitimeren. Daarom dat ik er ook niet al te zwaar aan til.

gez zegt hier wel tegenstrijdige dingen...eerst zegt ge dat die man er normaal uitzag, en daarna

Citaat:

gez zegt hier wel tegenstrijdige dingen...eerst zegt ge dat die man er normaal uitzag, en daarna dat

Citaat:

ge zegt hier wel tegenstrijdige dingen...eerst zegt ge dat die man er normaal uitzag, en daarna dat het een allochtoon is.
Hoe zit dat nu? Is hij normaal, of allochtoon?

AdrianHealey 27 april 2007 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2630832)
ik vond het altijd zo onjuist dat ik niet in sexfilmen binnenmocht voor mijn 18de:lol: Ik ga schadevergoeding vragen voor deze gruwelijke frustraties.

Een specifieke wet gaat voor een algemene. Me dunkt.

StevenNr1 27 april 2007 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyp (Bericht 2628447)
Een man van 1,60m die klacht neerlegt omdat hij niet bij een of andere basketballclub mag beginnen?

Er zijn uitzonderlijk topbasketters met zo'n lengte, als je met de bal kan spelen, zal je je kans wel krijgen hoor.

carlgustaaf 27 april 2007 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2630840)
Er zijn uitzonderlijk topbasketters met zo'n lengte, als je met de bal kan spelen, zal je je kans wel krijgen hoor.

laatst zag ik op de TV dwergen die basketball speelden, tegen een ploeg buitengewoon grote basketters.(allemaal 2 meter plussers).Die kleine opdondertjes wipten en liepen vliegensvlug tussen die grote snullen hun benen met die bal, bovendien waren ze allemaal zeer gespierd en die mikten die bal precies de mand in, van zo laag bij de grond.Echt grappig.:lol:

AdrianHealey 27 april 2007 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2630835)
gez zegt hier wel tegenstrijdige dingen...eerst zegt ge dat die man er normaal uitzag, en daarna dat

Lol.
Oké dan.

davidg 28 april 2007 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy (Bericht 2630557)
tja, als je het op die manier stelt -zo logisch enzo- dan heb je wel gelijk, natuurlijk.
maar dat wil hier jammer genoeg niks zeggen.

Een rechter zal hopelijk wel twee keer nadenken, maar toch zal het leiden tot absurde klachten...

Ik zou schrik krijgen om sollicitanten over de vloer te krijgen. Iedereen die ik weiger kan naar de rechtbank trekken en zeggen dat ik gediscrimineerd heb omwille van dat ze XxX zijn...

doggy 28 april 2007 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door davidg (Bericht 2631137)
Een rechter zal hopelijk wel twee keer nadenken, maar toch zal het leiden tot absurde klachten...

Ik zou schrik krijgen om sollicitanten over de vloer te krijgen. Iedereen die ik weiger kan naar de rechtbank trekken en zeggen dat ik gediscrimineerd heb omwille van dat ze XxX zijn...

ja, en die gedachtengang is niét absurd?
ik vind heel deze topic maar dikke zever.

StevenNr1 28 april 2007 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy (Bericht 2631391)

welkom terug op politics

davidg 28 april 2007 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doggy (Bericht 2631391)

Er is een reden waaorm ze dit land soms absurdistan noemen...

carlgustaaf 28 april 2007 11:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2630594)

ik vind die Miss-verkiezingen nogal flauw: Liever waren die helemaal naakt, die meisjes:-D Ze zouden-nog beter eigenlijk- een zinnen opzwepende dans moeten uitvoeren , en daarna een striptease:-D :-D

duveltje382 28 april 2007 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 2631428)
ik vind die Miss-verkiezingen nogal flauw: Liever waren die helemaal naakt, die meisjes:-D Ze zouden-nog beter eigenlijk- een zinnen opzwepende dans moeten uitvoeren , en daarna een striptease:-D :-D

Ja ja viespeuk,mag gij daar wel naar kijken van Uw moeke?

Boadicea 28 april 2007 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2631452)
Ja ja viespeuk,mag gij daar wel naar kijken van Uw moeke?

We zullen zijn moeke laten deelnemen aan de volgende Miss België verkiezing, waarin ze voor heel het land een stripact zal mogen opvoeren. Tja, we mogen het mens niet discrimineren op leeftijd, niet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be