![]() |
Ik vraag me af wanneer er weer eens een superschandaal komt, zoals de dioxinecrisis of agusta! Das eigenlijk lang geleden, of gaat dit pas na de regeerperiode van Verhofstadt naar boven komen drijven. En zal de volgende premier, wie het ook mag zijn, met de gebakken peren zitten!?!
|
volgens mij is schandelen iets voor familiekrantje de morgen. Als ze een partijtje eruitwillen dan scanderen een beetje slogans door de media, gezien de meeste journalisten alles citeren zonder nadenken wordt er ook niet meer gedacht over het cordon sanitaire en het democratiisch wettelijk ervan ? Er wordt dus schandalen opgedisseld volgens het hen uitkomt. Dat is politiek.
Volgens mij rekenen ze dat zelfs uit met hun computermodellen, als we zo'n schandaal loslaten hoeveel kiezers switchen van die naar die partij en welk effect heeft dat op het resultaat |
Citaat:
|
Het is toch grondwettelijk vastgelegd dat er altijd een vlaming premier moet zijn? Als men dan de grondwet gaat veranderen om een Waal premier te maken, wat is dan het doel van een grondwet?
|
Het is toch grondwettelijk vastgelegd dat er altijd een vlaming premier moet zijn? Als men dan de grondwet gaat veranderen om een Waal premier te maken, wat is dan het doel van een grondwet?
|
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg enkel naar wat men personen aanleert in het leger. Zo leert men het.
(en die 4 keer kwam door een database error van het forum) |
Citaat:
|
Citaat:
De situatie kan je vergelijken met de Brusselse regering. Brussel heeft 4ministers, 2 Nederlandstalige en 2 Franstalige. De minister-president is Franstalig, omdat de Franstaligen in de meerderheid zijn (hoewel er ook geen enkele wet is die zegt dat de minister-president van Brussel Franstalig moet zijn). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be