Stefanie |
8 februari 2004 01:17 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Piano, wat jij hier uitkraamt is onzin. Als diene moslim toch nooit naar de moskee gaat, wat let er hem dan om zich te laten dopen? Waarom WEIGERT hij zich dan te laten dopen? En wat jij zegt strookt niet met die betoging tegen het verbod op hoofddoeken. Ik dacht dat die betoging een succes was? En in Rotterdam zal de minaret van hun moskee de hoogste van heel Rotterdam zijn. En dat nationaal monument hebben ze omgebouwd tot moskee.
|
1) Ik ben ook geen moslim en ik weiger ook me te laten dopen... (en ik ken er véél zo...) problemen mee:?:
2) en wat dan nog als de minaret van die moskee de hoogste is:?: Moet de kerk de hoogste toren hebben :?: waarom?
Die Eiffeltoren in Parijs: afbreken maar :?: :lol:
|
1) Nee, geen probleem mee, feit is dat hij wél peter wil zijn. :roll: Van mij mag hij gerust moslim zijn, ik heb nergens gezegd dat hij geen moslim mag zijn.
2) Lees nog eens goed wat piano hier schreef. Als die moslims toch zo weinig naar de moskee gaan, waarom is zo'n hoge minaret dan nodig? En als ze toch niet naar de moskee gaan, waarom was dit dan hunen groten droom? En ik doel dan op de mensen die die moskee lieten bouwen.
|