![]() |
Citaat:
|
Hij heeft evenmin gezegd dat hij belgicist is, Kim.
|
Citaat:
Maar soit, ik hoor het graag van Essevee wat hij dan wel is... |
Citaat:
Wat denk jij eigenlijk over die BH van V? |
Citaat:
Het Arbitragehof heeft nergens gesteld dat de kieskring gesplitst moet worden (een oplossing impliceert geen splitsing) maar het moge duidelijk wezen dat het de enige redelijke oplossing is. |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=80 |
Citaat:
Ik vond het op het eerste zicht ook vreemd. Wetende echter dat er niet alleen Vlaams-nationalisten VB stemmen maar ook ex.sossen, (die belgicisten waren maar misschien ook anti-vreemdelingen zijn) koningsgezinden en ....ahum....neo-nazi's, kan het met Essevee eigenlijk alle kanten uit.8-) |
Citaat:
En als Europa zijn vlag dan nog eens gaat afpakken is het helemaal onbetaalbaar zegt hij. Wie gaat rond met de schaal? |
Citaat:
In een monoloog kan je al moeilijk door de mand vallen hé. |
Citaat:
Citaat:
Het verbaast me overigens dat ze in het Nederlands antwoorden! ;-) |
Citaat:
|
Het was soms iets te zielig vond ik, vooral toen hij begon te klagen dat hij geen geld kreeg. En dan nog dat eeuwig klagen over "gelijke media-aandacht". :roll: "Da's toch niet zo moeilijk" :lol: De Europese Commissie vroeg zelfs om het logo te veranderen :lol: En dan het schoorvoetend toegeven dat ze niet eens overal kunnen opkomen ... het was me toch wat te marginaal.
Dat alleen weglopen, eenzaam het einde tegemoet, op het einde is zowat het toppunt van de hele uitzending, vooral als je de commentatorstem erbij hoort "De kiesdrempel is nog heel ver weg" :rofl: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be