Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Examens (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90610)

StevenNr1 5 juni 2007 11:59

En waar was dat juist?

Kay_ 5 juni 2007 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2707229)
En waar was dat juist?

Xios 8-)

Percalion 5 juni 2007 12:02

Pfff, ik heb geen zin meer om te leren. Had ik eerder geweten dat ik vandaag geen zin zou hebben om te leren, dan was ik deze voormiddag gaan wandelen en had ik deze namiddag geleerd in plaats van omgekeerd. 't Is aan het overtrekken hier.

styllo_ben 5 juni 2007 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2705719)
ik ben al 19 (bijna 20) en niet oerdom of enorm lui (nu ja, dat laatste wel) dus met uw psychoanalytisch vermogen moet je het plaatje wel kunnen invullen

zo te zien ben jij iemand die rap op zijn tenen getrapt is en daar bovenop nog eens complexen heeft over zijn leeftijd

:lol:

styllo_ben 5 juni 2007 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2707240)
Xios 8-)

geef wel toe,

tis ne vreselijke naam voor een school.

Kay_ 5 juni 2007 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 2707416)
geef wel toe,

tis ne vreselijke naam voor een school.

Ongetwijfeld, ik weet dat de lectoren communicatie en aanverwanten er ook niet blij mee zijn.

Nooit begrepen waarom de school er externen voor gevraagd heeft om zo een belachelijke naam te voorschijn te halen.

Expertise centrum voor industrie ontwikkeling en samenwerking.

Puleaaaaaase

stropdrager 5 juni 2007 13:58

Ik heb al 2 examens achter de rug; nog 3 te gaan. Op 22 juni ben ik er vanaf (voor even toch want ik heb al 2 herexamens).

Uh-Huh 5 juni 2007 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2705400)
voorafnames zeggen we nu...:lol:

inderdaad :cheer:

Wanneer heb ik u de toestemming gegeven om u zo sadistisch te verheugen over mijn tegenslag? :evil:

Alleen ik mag dat! :Angry5:

StevenNr1 5 juni 2007 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 2707413)
zo te zien ben jij iemand die rap op zijn tenen getrapt is en daar bovenop nog eens complexen heeft over zijn leeftijd

:lol:

oei

largo_w 5 juni 2007 16:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh (Bericht 2707703)
Wanneer heb ik u de toestemming gegeven om u zo sadistisch te verheugen over mijn tegenslag? :evil:

Alleen ik mag dat! :Angry5:

nop masochisme is niet zo m'n ding!

lombas 5 juni 2007 17:14

Eerste examen liep gesmeerd, enkel bijvraag van de eerste vraag beetje verknoeid omdat ik ze totaal niet verwacht had.

8-)

Historisme rond 1800?, en een citaat uit Eminent Victorians van Strachey uitleggen.

lomeanor 5 juni 2007 17:54

Ik heb een zeer zwaar examenrooster, weer perfect verdeeld zoals gewoonlijk. :roll:

Mijn eerste is 13 juni en mijn laatste 29 juni.

Percalion 5 juni 2007 18:01

Ik heb net ontdekt dat m'n examen morgen niet in de late namiddag is, maar om negen uur 's ochtends.

Daar gaat mijn planning! :D

styllo_ben 12 juni 2007 11:48

ik heb nu toch wel een prestatie neergezet.

chapeau voor mijn eigen.

doordat ik vorige vrijdag een moelijke examen had, had ik al mijn bloktijd hieraan gespendeerd.

Gevolg: al de andere vakken niet voorbereid.

De volgende was dinsdag (vandaag dus).

Vrijdag had ik geen zin meer om te studeren, ik dacht het weekend en de maandag wel zouden volstaan.

Niks van. verkiezingskoorts had mij echt te pakken en ik heb in het weekend niks anders gedaan dan constant achter mijn pc zitten surfen van de ene nieuwssite naar de andere, van de ene politieke site naar de andere enz enz. ik keek zo fel uit naar die verkiezingen.

Na gestemd te hebben zondagmorgen, kon ik nog niet beginnen. Meteen daarna ben ik alle mogelijke sites afgegaan om met de seconde geinformeerd te zijn over de laatste cijfertjes, ook al wist ik dat de representatieve cijfers pas na 5 u zouden komen. Na de schok van zondag avond (ja, de achteruitgang van SPa heb ik als een schok ervaren) begon ik maandag opnieuw alle mogelijke sites op het internet af te gaan om van het laatste nieuws op de hoogte te zijn.

Tegen dat mijn nieuwshonger verzadigd was en ik bekomen was van die ferme dreun van zondag...

was het 9 u in de avond... en examen was om 10 u in de morgen... en niks op voorhand voorbereid!!!

ik voelde een tweede dreun aankomen... Wat Vandelanotte in zijn gezicht kreeg, was nog niks vergeleken met wat mij te wachten stond. Hoe moest ik in godsnaam een cursus van een ganse semester erdoor jagen??? Ik ben beginnen blokken... tegen 4 u 's morgens besefte ik dat ik eigenlijk niet aan het leren was maar gewoon de pagina's aan het omslaan en oppervlakkig de slides aan het bekijken was... en dan nog was ik maar aan de helft...

Resultaat:

een 16 op 20 ga ik wel niet halen, maar ik ben zeker door

:-D

styllo_ben 12 juni 2007 11:52

op naar de volgende

die is donderdag.

Vandaag ga ik wreed weinig kunnen doen wegens ganse nacht opgebleven.

Dat betekent dat ik dan nog maar 1 dag overhoudt...

Vandelanotte kon de resultaat van 2003 niet overdoen, zal het mij donderdag wel lukken?

lombas 12 juni 2007 11:57

Ik heb donderdag ook examen, vandaag geschiedenis van de islam gehad. Vraag: "Jezus was een moslim. Bespreek."

Écht gebeurd eh.

styllo_ben 12 juni 2007 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2723913)
Ik heb donderdag ook examen, vandaag geschiedenis van de islam gehad. Vraag: "Jezus was een moslim. Bespreek."

Écht gebeurd eh.

8O

ik ben benieuwd naar uw antwoord!!!

lombas 12 juni 2007 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben (Bericht 2723933)
8O

ik ben benieuwd naar uw antwoord!!!

Ik ook.

styllo_ben 12 juni 2007 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2723943)
Ik ook.

hmm, laat me denken!

de antwoord op de vraag of Jezus een moslim was, kan mijn inziens in het handboek moleculaire biologie staan, je weet wel, die hoofdstuk waarin economen proberen de etymologie van het Franse woord 'table' te verklaren.

largo_w 12 juni 2007 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2723913)
"Jezus was een moslim. Bespreek."

Antwoord: neen jezus was geen moslim 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be