![]() |
Heeft er al iemand gedacht aan een link met de schietpartij eerder in Lokeren ???
:? |
Volgens mij droeg die leerkracht geen hoofddoek en had ze 's middags varkensvlees gegeten....
ze hadden ze de keel moeten afsnijden ... de westerse hoer.... |
Citaat:
Lokeren heeft een grote Marokkaanse gemeenschap, wat toch wel vrj uitzonderlijk is voor een kleine provinciestad van 36.000 inwoners. Als er problemen zijn met allochtonen in Vlaanderen, dan is Lokeren er in de meeste gevallen bij. In 2005, tijdens de rellen in Parijs, werden er ook wagens in België in brand gestoken, ook in Lokeren. De laatste tijd zijn er blijkbaar opnieuw problemen, jammer genoeg. Het is dan ook geen wonder dat het Vlaams Belang het al jaren goed doet in Lokeren en dat zal nu ook zo zijn; ik vermoed toch wel dat het Vlaams Belang 25% zal halen in Lokeren. |
Citaat:
|
Lokeren heeft zelfs een zero-tolerance beleid ingevoerd door de overlast van voornamelijk Marokkaanse jongeren.
|
Citaat:
Het probleem is de Marokkaanse opvoeding, jongens zijn daar kleine goden die mogen doen wat ze willen, ik weet niet meer waar ik het onlangs hoorde, een Marokkaanse moeder die zei 'binnen moeten ze luisteren, buiten laten we hun opvoeding aan de politie over' Goe zot, straks moeten ze daar ook extra mensen voor aanwerven zoals de extra leerkrachten om allochtoontjes Nederlands te leren in het 1ste leerjaar. Ik pleit voor schoolPLICHT vanaf 3 jaar voor allochtone kinderen maar das een andere discussie. Allochtone 'jongeren' die de aap uithangen zoals deze bende naast een straf hun kindergeld afnemen, es zien of hun ouders hun dan nog 'met het haar vanbuiten' gaan laten rondlopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Voor zover ik weet hebben ouders die hun kind veel onwettig afwezig laten zijn op school geen recht meer op kindergeld? Ze zullen ze dan wel naar school brengen. |
Blijkbaar niet.
|
Citaat:
|
als die bruine n kans willen, dan moete ze die verdiene!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb horen zeggen dat die marokkanen zo agressief waren omdat die lerares iets durfde terug zeggen toen ze haar aan het uitschelden waren. Ze hadden haar een hoer genoemd en zei had iets gezegd in de aard van "wat is uw moeder dan?"
|
Citaat:
Hehe, ze heeft wel ballen en goed gevonden ook ;-) |
Citaat:
ah, ja da kunnen ze nie hebben he.... heel onsportieve nichterige gastjes... zeker als ze alleen zijn... |
Het is idd zo dat er veel nichten tussenzitten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be