Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Lokeren: leerkracht in elkaar getrapt. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90711)

manta 6 juni 2007 10:56

Heeft er al iemand gedacht aan een link met de schietpartij eerder in Lokeren ???
:?

Tegendradigaard 6 juni 2007 10:58

Volgens mij droeg die leerkracht geen hoofddoek en had ze 's middags varkensvlees gegeten....

ze hadden ze de keel moeten afsnijden ... de westerse hoer....

stropdrager 6 juni 2007 11:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2709478)
Is het waar dat Lokeren vol allochtonen zit eigenlijk?

Ja, dat is waar. (ik ken Lokeren ook goed, mijn familie woont daar)
Lokeren heeft een grote Marokkaanse gemeenschap, wat toch wel vrj uitzonderlijk is voor een kleine provinciestad van 36.000 inwoners.

Als er problemen zijn met allochtonen in Vlaanderen, dan is Lokeren er in de meeste gevallen bij. In 2005, tijdens de rellen in Parijs, werden er ook wagens in België in brand gestoken, ook in Lokeren.

De laatste tijd zijn er blijkbaar opnieuw problemen, jammer genoeg.

Het is dan ook geen wonder dat het Vlaams Belang het al jaren goed doet in Lokeren en dat zal nu ook zo zijn; ik vermoed toch wel dat het Vlaams Belang 25% zal halen in Lokeren.

Laya 6 juni 2007 11:19

Citaat:

Dat was 20 jaar geleden al zo, toen woonde ik in Zele, net naast Lokeren en dat zat (volgens de 'normen' toen) ook al vol.

Pontus 6 juni 2007 11:29

Lokeren heeft zelfs een zero-tolerance beleid ingevoerd door de overlast van voornamelijk Marokkaanse jongeren.

Laya 6 juni 2007 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro (Bericht 2709361)
De multicul heeft terug toegeslagen achja,men mag volgens de islam toch vrouwen slaan,no big deal e.

Efkes terzijde, volgens de islam mag je je EIGEN vrouw slaan en dan niet recht in het gezicht, lees je Koran voor je verkeerde uitspraken doet. :roll:

Het probleem is de Marokkaanse opvoeding, jongens zijn daar kleine goden die mogen doen wat ze willen, ik weet niet meer waar ik het onlangs hoorde, een Marokkaanse moeder die zei 'binnen moeten ze luisteren, buiten laten we hun opvoeding aan de politie over'
Goe zot, straks moeten ze daar ook extra mensen voor aanwerven zoals de extra leerkrachten om allochtoontjes Nederlands te leren in het 1ste leerjaar. Ik pleit voor schoolPLICHT vanaf 3 jaar voor allochtone kinderen maar das een andere discussie.
Allochtone 'jongeren' die de aap uithangen zoals deze bende naast een straf hun kindergeld afnemen, es zien of hun ouders hun dan nog 'met het haar vanbuiten' gaan laten rondlopen.

Bierke 6 juni 2007 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2709615)
Ik pleit voor schoolPLICHT vanaf 3 jaar voor allochtone kinderen maar das een andere discussie.
Allochtone 'jongeren' die de aap uithangen zoals deze bende naast een straf hun kindergeld afnemen, es zien of hun ouders hun dan nog 'met het haar vanbuiten' gaan laten rondlopen.

Lol sinds wanneer is het woordje "plicht" bekend onder islamietjes ?

Laya 6 juni 2007 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierke (Bericht 2709635)
Lol sinds wanneer is het woordje "plicht" bekend onder islamietjes ?

Jij hebt het over islamieten, ik over allochtonen, er zijn veel islamieten die geen problemen hebben met plichten.
Voor zover ik weet hebben ouders die hun kind veel onwettig afwezig laten zijn op school geen recht meer op kindergeld? Ze zullen ze dan wel naar school brengen.

Bhairav 6 juni 2007 11:48

Blijkbaar niet.

Bierke 6 juni 2007 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2709666)
Jij hebt het over islamieten, ik over allochtonen, er zijn veel islamieten die geen problemen hebben met plichten.
Voor zover ik weet hebben ouders die hun kind veel onwettig afwezig laten zijn op school geen recht meer op kindergeld? Ze zullen ze dan wel naar school brengen.

lol schoolgeld afnemen ? rofl .. komt dat "gelijke kansen" gezever toch weer boven.

Trapper 6 juni 2007 11:54

als die bruine n kans willen, dan moete ze die verdiene!!

Tegendradigaard 6 juni 2007 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Laya (Bericht 2709615)
Efkes terzijde, volgens de islam mag je je EIGEN vrouw slaan en dan niet recht in het gezicht, lees je Koran voor je verkeerde uitspraken doet.

Het probleem is de Marokkaanse opvoeding, jongens zijn daar kleine goden die mogen doen wat ze willen, ik weet niet meer waar ik het onlangs hoorde, een Marokkaanse moeder die zei 'binnen moeten ze luisteren, buiten laten we hun opvoeding aan de politie over'
Goe zot, straks moeten ze daar ook extra mensen voor aanwerven zoals de extra leerkrachten om allochtoontjes Nederlands te leren in het 1ste leerjaar. Ik pleit voor schoolPLICHT vanaf 3 jaar voor allochtone kinderen maar das een andere discussie.

Ik kan het maar met je eens zijn Layla...

-=EXCALIBUR=- 6 juni 2007 11:58

Citaat:

Het gaat om de vrouw van de zonechef van de Lokerse politie. De daders zijn voorlopig spoorloos.
Als ze de daders gaan vinden zullen ze minstens 1 agent in bedwang moeten houden denk ik :lol:

lantjes 6 juni 2007 12:00

Citaat:

In de US hebben ze de "bible-belt", wij zorgen met Antwerpen, St Niklaas, Lokeren, Aalst, Ronse, Kortrijk....hier in Vlaanderen voor de "Islam-belt" (niet te verwarren met vuilnisbelt:lol: )

Trapper 6 juni 2007 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 2709716)
In de US hebben ze de "bible-belt", wij zorgen met Antwerpen, St Niklaas, Lokeren, Aalst, Ronse, Kortrijk....hier in Vlaanderen voor de "Islam-belt" (niet te verwarren met vuilnisbelt:lol: )

:lol:

Thomas- 6 juni 2007 12:08

Ik heb horen zeggen dat die marokkanen zo agressief waren omdat die lerares iets durfde terug zeggen toen ze haar aan het uitschelden waren. Ze hadden haar een hoer genoemd en zei had iets gezegd in de aard van "wat is uw moeder dan?"

Kay_ 6 juni 2007 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2709730)
Ik heb horen zeggen dat die marokkanen zo agressief waren omdat die lerares iets durfde terug zeggen toen ze haar aan het uitschelden waren. Ze hadden haar een hoer genoemd en zei had iets gezegd in de aard van "wat is uw moeder dan?"

Hehe, ze heeft wel ballen en goed gevonden ook ;-)

Herr Flick 6 juni 2007 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- (Bericht 2709730)

ah, ja da kunnen ze nie hebben he.... heel onsportieve nichterige gastjes... zeker als ze alleen zijn...

Bhairav 6 juni 2007 12:20

Het is idd zo dat er veel nichten tussenzitten.

Herr Flick 6 juni 2007 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2709749)
Hehe, ze heeft wel ballen en goed gevonden ook ;-)

Da mens heeft gelijk da ze zo reageert nee zo`n bendeke snotneuzen maar laten doen, hopelijk zijn de flikken van lokeren niet te zachtzinnig als ze ze oppakken ,... een accident is rap gebeurd he, van den trap donderen, uit de combi vallen of op een deur lopen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be