Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   auto-ongeluk voorzitter Frank Vanhecke (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90744)

Griffin 6 juni 2007 10:19

Hij kwam er zwart uit en de roddelpers had hem niet herkend?

Tegendradigaard 6 juni 2007 11:34

Waar blijft het

Toen ik deze morgen op het forum kwam verwachtte ik mij aan een aantal forums onder grote titels in hoofdletters in de stijl van:

VAN HECKE GAAT AF !!!!!!!!

VLAAMS BELANG VOORZITTER SLAAT MODDERFIGUUR !!!!!!

Het is nu al na de middag en nog steeds heb ik zo geen bericht zien verschijnen.

Ik wil dan ook mijn forumgenoten VB-bestrijders er dringend op wijzen dat men nu stilaan wel eens de registers mag open trekken om weerwerk te bieden.

Komaan vrienden versaag niet. Laat U gaan. Sabel hem neer.....

Of zou het zijn zoals mijn zoon die gisterenavond naar beneden kwam na de aflevering en die zei: "Da zag der nen toffe pee uit die Van Hecke. Die kwam sympathiek over".

Hij gaat de eerste keer stemmen en ik denk dat Van Hecke gisteren zeker 1 voorkeursstem heeft gewonnen.

brother paul 6 juni 2007 11:34

alle VB'ers waren hier al champagne aan het drinken dat een deel van de concurrentie in de prak ging...
(mopje)

ilfalco 6 juni 2007 11:39

Vanhecke is idd echt een klasbak... ook de man die mij overtuigd heeft om vlaams-nationalist te worden.

Ook mooi om te zien hoe hij als jonge kerel al ging betogen in kraainem tegen faciliteiten!!

Den Duisteren Duikboot 6 juni 2007 11:54

Excuses, ik heb wel een stukje bekeken, maar diene mens is zo s�*�*�*�*�*�*i. Ik heb de tv dan maar uitgezet.

ronnydecoster 6 juni 2007 11:55

Op de site van VB lezen we dat Frank Vanhecke niet betrokken was met een ongeval maar dat hij wel een getuigen was van een ongeval en zelf de hulpdiensten heeft opgebeld.

Groet Ronny

AdrianHealey 6 juni 2007 12:00

Zijn dochter is cool.

Tegendradigaard 6 juni 2007 12:12

Verdorie hij was gewoon getuige en heeft de hulpdiensten gebeld.....

Tegendradigaard 6 juni 2007 12:12

Zo zie je maar weer eens hoe betrouwbaar de media wel zijn in dit land....

zelfs over een banaal verkeersongeval geven ze verkeerde informatie....

Tegendradigaard 6 juni 2007 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot (Bericht 2709701)
Excuses, ik heb wel een stukje bekeken, maar diene mens is zo s�*�*�*�*�*�*i. Ik heb de tv dan maar uitgezet.

allez kameraad geeft gij U zo snel gewonnen...... nie moeilijk dat het VB er op vooruit blijft gaan....

Percalion 6 juni 2007 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2709718)
Zijn dochter is cool.

Ik wil alle voze details horen. Nu! :D

manta 6 juni 2007 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey (Bericht 2709718)
Zijn dochter is cool.

Weer een stem gewonnen ??? :lol:

Den Duisteren Duikboot 6 juni 2007 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2709747)

Zijn dochter was ook saai. Wel geestig dat ze Marie-Rose Morel maar een griezel vond. Dat zal de papa niet fijn hebben gevonden.

Tegendradigaard 6 juni 2007 12:24

Citaat:

Ongeval

06.06.2007 12.45u - Het radionieuws meldde vanmorgen dat partijvoorzitter Frank Vanhecke deze nacht het slachtoffer zou zijn geweest van een auto-ongeluk. Dit klopt niet: Frank Vanhecke en senator Yves Buysse waren enkel getuige van een ongeval op de E40 toen zij na afloop van de VRT-uitzending ‘De Laatste Ronde’ huiswaarts keerden. Twee wagens reden op elkaar in en belandden in de gracht. Frank Vanhecke hielp de gewonde bestuurders uit hun auto’s en verwittigde de hulpdiensten.

BVL zou zeggen dat hij gepijpt werd door Yves Buysse zekers....

Ik vind dat ze dit nieuws best stilzwijgen want allez VB-ers die stoppen om mensen in nood te helpen.....

De mensen zouden nog kunnen denken dat die [filosoofmode]VuilBelangers [end filosoofmode] zowaar menselijk zijn....

Tegendradigaard 6 juni 2007 12:26

dedju die belangers zijn verdomme gewoon saaie mensen..... en zeggen dat ze daar het hele rechtsapparaat voor in verhoogde staat van paraatheid brengen.......

AdrianHealey 6 juni 2007 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2709769)
Weer een stem gewonnen ??? :lol:

Ik ga niet op Vanhecke stemmen omdat zijn dochter cool is...
Zijn dochter is gewoon cool. Ik ken ze al langer.

Griffin 6 juni 2007 12:29

Ik heb wel al een topic erover gelezen hoor :P

Brugge Veilig en Leefbaar 6 juni 2007 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2709741)
Zo zie je maar weer eens hoe betrouwbaar de media wel zijn in dit land....

zelfs over een banaal verkeersongeval geven ze verkeerde informatie....

Kieken ! :roll: De "media" heeft daar met geen woord over gerept ! Ga maar terug naar de kleuterklas, daar hoort ge praat op uw niveau... :lol:

Herr Flick 6 juni 2007 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Percalion (Bericht 2709747)

Ik ben ook wel geintereseerd eigenlijk...

Den Duisteren Duikboot 6 juni 2007 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard (Bericht 2709788)
dedju die belangers zijn verdomme gewoon saaie mensen..... en zeggen dat ze daar het hele rechtsapparaat voor in verhoogde staat van paraatheid brengen.......

Saai is niet hetzelfde als ongevaarlijk. Zie Mao.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be