![]() |
Hij kwam er zwart uit en de roddelpers had hem niet herkend?
|
Waar blijft het
Toen ik deze morgen op het forum kwam verwachtte ik mij aan een aantal forums onder grote titels in hoofdletters in de stijl van:
VAN HECKE GAAT AF !!!!!!!! VLAAMS BELANG VOORZITTER SLAAT MODDERFIGUUR !!!!!! Het is nu al na de middag en nog steeds heb ik zo geen bericht zien verschijnen. Ik wil dan ook mijn forumgenoten VB-bestrijders er dringend op wijzen dat men nu stilaan wel eens de registers mag open trekken om weerwerk te bieden. Komaan vrienden versaag niet. Laat U gaan. Sabel hem neer..... Of zou het zijn zoals mijn zoon die gisterenavond naar beneden kwam na de aflevering en die zei: "Da zag der nen toffe pee uit die Van Hecke. Die kwam sympathiek over". Hij gaat de eerste keer stemmen en ik denk dat Van Hecke gisteren zeker 1 voorkeursstem heeft gewonnen. |
alle VB'ers waren hier al champagne aan het drinken dat een deel van de concurrentie in de prak ging...
(mopje) |
Vanhecke is idd echt een klasbak... ook de man die mij overtuigd heeft om vlaams-nationalist te worden.
Ook mooi om te zien hoe hij als jonge kerel al ging betogen in kraainem tegen faciliteiten!! |
Excuses, ik heb wel een stukje bekeken, maar diene mens is zo s�*�*�*�*�*�*i. Ik heb de tv dan maar uitgezet.
|
Op de site van VB lezen we dat Frank Vanhecke niet betrokken was met een ongeval maar dat hij wel een getuigen was van een ongeval en zelf de hulpdiensten heeft opgebeld.
Groet Ronny |
Zijn dochter is cool.
|
Verdorie hij was gewoon getuige en heeft de hulpdiensten gebeld.....
|
Zo zie je maar weer eens hoe betrouwbaar de media wel zijn in dit land....
zelfs over een banaal verkeersongeval geven ze verkeerde informatie.... |
Citaat:
allez kameraad geeft gij U zo snel gewonnen...... nie moeilijk dat het VB er op vooruit blijft gaan.... |
Citaat:
Ik wil alle voze details horen. Nu! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind dat ze dit nieuws best stilzwijgen want allez VB-ers die stoppen om mensen in nood te helpen..... De mensen zouden nog kunnen denken dat die [filosoofmode]VuilBelangers [end filosoofmode] zowaar menselijk zijn.... |
dedju die belangers zijn verdomme gewoon saaie mensen..... en zeggen dat ze daar het hele rechtsapparaat voor in verhoogde staat van paraatheid brengen.......
|
Citaat:
Zijn dochter is gewoon cool. Ik ken ze al langer. |
Ik heb wel al een topic erover gelezen hoor :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be