| Truder |
10 februari 2004 17:08 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sebby
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Intruder
Hahaha, ik dacht het al.
Grote meningen verkondigen maar geen enkele achtergrond om op terug te vallen. :lol: :lol:
|
Neen, WERK (in tegenstelling tot u? :twisted: ) en geen zin. Maar laat me u alvast aanraden om net als ik het boek "wat het vlaams blok verzwijgt" eens te lezen.Het onderdeel over Kosmo is al beangstigend genoeg.
|
Weeral een ongegronde insinuatie, wie zegt er dat ik geen werk zou hebben?
En mag ik u dan dit boek aanraden, kwestie van u niet blind testaren op laster van Spruyt. "De leugens over het Vlaams Blok. Wat Marc Spruyt verzwijgt." Geert Van Cleemput - Uitgegeven in 2002 door Vlaams Blok - 88 blz.
U kent ongetwijfeld Marc Spruyt. Omwille van zijn twee boeken, Grove borstels. Stel dat het Vlaams Blok morgen zijn programma realiseert, hoe zou Vlaanderen er dan uitzien? en Wat het Vlaams Blok verzwijgt , wordt deze medewerker van De Morgen geregeld opgevoerd als de wetenschappelijke Vlaams Blok-expert bij uitstek. Maar Spruyt is helemaal geen neutrale wetenschapper; hij is een Vlaams Blok-bestrijder (wat zijn recht is natuurlijk). Hij schildert de partij af als een racistische en vrouwonvriendelijke partij en verbergt zijn afkeer voor Vlaams Blok-personen niet. Hij schuwt de leugen, de karikatuur, en de verdachtmaking niet. Marc Spruyt staat voor velen in de politiek, de pers en de academische wereld. De stellingen die Spruyt verdedigt, worden door vele anderen gebruikt. Hij is zowat het symbool van de door het establishment gestuurde haatcampagne tegen onze partij. Men meent te kunnen volstaan met een verwijzing naar Spruyt om een discussie ten gronde over het Vlaams Blok te vermijden.
De studiedienst brengt De leugens over het Vlaams Blok. Wat Marc Spruyt verzwijgt van medewerker Geert Van Cleemput. Deze brochure wil de militant helpen zijn arsenaal aan argumenten tegen de leugenachtigheid van een bepaald soort Blok-bestrijder uit te breiden.
|