Bovenbuur |
23 juni 2007 18:23 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382
(Bericht 2751311)
Dus ook aan U de vraag die niemand durft te beantwoorden,een vrouw met burka aan die het verkeer regelt moet dus kunnen volgens U?
|
Ze heeft geen overzicht. Als ze genoeg zou kunnen zien en horen en een politieuniform zou dragen zou ik het best vinden, het is verder aan de politie zelf om aan te geven in hoeverre mensen er uniform bij moeten lopen, of lang haar/een hoofddoek/een paar rode schoenen bij het uniform gedragen mogen worden. En dan zou ik het liefst zien dat de politie ook argumenten kan geven waarom bepaalde vrijheden er wel en niet zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desiderius
De fout hier zit in de hele blabla errond. Er moet helemaal geen uitleg gegeven worden waarom lang haar niet kan bij (mannelijke) politieagenten.
Het is nu zo; punt uit. Wie het niet aanstaat, kan altijd een ander jobke zoeken.
|
Ja, stop maar fijn met nadenken, regels zijn regels, en we hoeven niet te verantwoorden waarom die er zijn. Klinkt een beetje religieus, ik zelf hoor graag redenen waarom iets wel of niet kan en mag. Ik vind het erg vreemd dat er mensen zijn die wel genoegen nemen met "homo's zijn vies want dat heeft volgens dat ene boekje die ene persoon gezegd", en dat geld voor alles, altijd blijven vragen.
|