![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik Hazes hoor...............wordt ik niet goed...:x |
Citaat:
gaf me "They read tasks".:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik volg niet meer.:| :oops: :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
een trein
|
|
Fluitende vogeltjes, af en toe een blaffende hond, het ruisen van de wind door de bladeren, het gesprek tussen de secretaresse en een onbekende derde over de telefoon, het draaien van mijn muiswieltje, het tikken van mijn klavier...
Eigenlijk best veel geluiden, al lijkt het erg stil... |
Nu nog enkel wat fluitende vogeltjes. Maar dat kan snel veranderen, denk ik. Straks passeert de Tour de France hier vlakbij...
|
Ik hoor niet veel, ben dan ook half doof.
Maar wat ik hoor kan ik enkel vertalen als het lawaai van een bende loslopende kinderen die zich razend maken op het slechte weer en op de wielerterroristen die hun speelstraten onveiling maken en die weer eens een verboden priveweg in rijden. |
Op dit ogenblik is het heel stil op kantoor. Ik hoor enkel het geluid van mijn eigen getik op het klavier, en wat geruis van mijn pc.
|
Bumbabeli 'het cirkus komt eraan'
Bumbabela 'waar is die kleine clown' Bumbabalu 'wat is zijn naam' Bumba Bumba Bumbaaaaaa 'Bumbaluuuuuu' :roll: :roll: :roll: |
Citaat:
|
de tour op tv en de saxofoon waar mijn kotgenoot op, aan het oefenen is. en hij is eigenlijk wel goed. ik krijg dagelijks een uurtje gratis jazz.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be