Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welke forums bezoeken jullie buiten politics? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=92236)

Jaani_Dushman 8 juli 2007 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2778398)
Sinds kort nog ergens op een fanforum.

Jouw fans?

Boadicea 8 juli 2007 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2778431)
Jouw fans?

Nee, van een groep waar ik dol op ben. Met mij kan je op artistiek vlak niet veel aanvangen.:lol:

Jaani_Dushman 8 juli 2007 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2778439)
Met mij kan je op artistiek vlak niet veel aanvangen.:lol:

Misschien kan je je richten tot de liefhebbers van Arnold Schönberg?

Boadicea 8 juli 2007 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2778472)
Misschien kan je je richten tot de liefhebbers van Arnold Schönberg?

Arnold Schönberg? Nog nooit van gehoord.

Jaani_Dushman 8 juli 2007 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 2778544)
Arnold Schönberg? Nog nooit van gehoord.

Dat moet jij toch ook kunnen? :-P

http://www.youtube.com/watch?v=Gmf4Z...elated&search=

Boadicea 8 juli 2007 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 2778584)

Nee, ik ben dol op katten en ga ze niet folteren.:evil:

Florent van Ertborn 8 juli 2007 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 2777386)
Welkom hier.
Vertel maar wat je kwijt wilt ,het is niet verplicht.

Dank u.
47 jaar, man, afkomstig uit 't Stad, nu woonachtig in Utrecht. Net als mijn illustere naamgenoot. Bevalt me zeer goed. Het beleid in Nederland is zodanig dat Antwerpen van mij direkt bij Nederland gevoegd mag worden. Ik wil niet egoistisch overkomen: Heel Vlaanderen mag van mij direkt bij Nederland gevoegd worden.

Ook BigF en Derk2 bedankt voor het welkom.

baseballpolitieker 8 juli 2007 23:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Florent van Ertborn (Bericht 2778599)
Dank u.
47 jaar, man, afkomstig uit 't Stad, nu woonachtig in Utrecht. Net als mijn illustere naamgenoot. Bevalt me zeer goed. Het beleid in Nederland is zodanig dat Antwerpen van mij direkt bij Nederland gevoegd mag worden. Ik wil niet egoistisch overkomen: Heel Vlaanderen mag van mij direkt bij Nederland gevoegd worden.

Jemen rijk land, voor mijn part mogen we er ons meteen bijaansluiten.:roll: :lol:

Florent van Ertborn 8 juli 2007 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2778602)
Jemen rijk land, voor mijn part mogen we er ons meteen bijaansluiten.:roll: :lol:

U bent grappig. Ik woon in het centrum van Utrecht boven een café. Er is geen verschil tussen een Vlaming en een Nederlander. Het beleid is hier beter en men praat hier anders. Liever gisteren dan vandaag samen.

baseballpolitieker 8 juli 2007 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2778602)

Sorry ik moet mijn voorbeeld veranderen, Jemen blijkt het 10de armste land ter wereld te zijn!:oops: :oops: :oops: :rofl:

De Verenigde Arabische Emiraten dan zeker maar!;-)

Hoe kan ik me zo vergissen.:oops:

baseballpolitieker 8 juli 2007 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Florent van Ertborn (Bericht 2778606)
U bent grappig. Ik woon in het centrum van Utrecht boven een café. Er is geen verschil tussen een Vlaming en een Nederlander. Het beleid is hier beter en men praat hier anders. Liever gisteren dan vandaag samen.

Er is evenveel verschil tussen een Vlaming en een Hollander dan tussen een Vlaming en een Fransman.

Hertog van Gelre 8 juli 2007 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Florent van Ertborn (Bericht 2778599)
Dank u.

Er zijn steeds meer verstandige mensen...

Florent van Ertborn 8 juli 2007 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker (Bericht 2778608)
Er is evenveel verschil tussen een Vlaming en een Hollander dan tussen een Vlaming en een Fransman.

Ze zeggen hier: Da daaaach je! Geloof me, ik voel me hier als Vlaming zeer thuis.

Zijn we nu niet off topic?

Florent van Ertborn 8 juli 2007 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre (Bericht 2778610)
Er zijn steeds meer verstandige mensen...

Dank u, ik heb uw persoonlijk bericht ontvangen.

baseballpolitieker 8 juli 2007 23:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Florent van Ertborn (Bericht 2778614)
Ze zeggen hier: Da daaaach je! Geloof me, ik voel me hier als Vlaming zeer thuis.

Zijn we nu niet off topic?

En voel je je in frankrijk niet thuis misschien?;-)

Jazeker 9 juli 2007 01:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 2776513)
hey jazeker.
coole avatar.
internet-guerrillero tegen het belgische imperialisme geworden zie ik.
nu nog een camo-bandana en een AK-47.

Nah, ik hou niet van clichés. Er bestaan al metalheads against racism, celts against racism, 0110 tegen racisme en een tijdje terug kon je in de kranten van Corelio nog een mooie foto zien van een besmeurde kleuterklas onder de titel "in de modder springen tegen racisme". Daar mag het voor mij wel ophouden.

Ik zou het sowieso stom vinden om met AK's (die dingen zijn 60 jaar oud) te staan zwaaien en bandana's te dragen en met schoensmeer op mijn gezicht te lopen op ergens een open plein in een verstedelijkt gebied. Ché guevarra buiten de jungle. Je moet er maar opkomen. Zelfs op het internet ben ik niet het type dat engelse sleutels in de tandwielen dropt (al dan niet in combinatie met die lieve musti voor maximaal effect) of dat dweept met jungle-dictaturen, thank you very much.

Heftruck 9 juli 2007 01:40

Tijd om in bed te kruipen, Jazeker?

Jazeker 9 juli 2007 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 2777458)
Zeg, Jazeker, waar is uw kat gebleven?

Net als ik, heeft het beestje een weekje vakantie. Kreeg teveel brieven van fans die verloren waren in z'n ogen en zo. Hij komt wel terug. Geniet intussen van de vakantiejobber die zijn plaats inneemt. Wij zijn niet over een nachtje ijs gegaan.

Jazeker 9 juli 2007 01:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck (Bericht 2778685)
Tijd om in bed te kruipen, Jazeker?

Bijna ;-)

Waarom?

Heftruck 9 juli 2007 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2778686)
Net als ik, heeft het beestje een weekje vakantie. Kreeg teveel brieven van fans die verloren waren in z'n ogen en zo. Hij komt wel terug. Geniet intussen van de vakantiejobber die zijn plaats inneemt. Wij zijn niet over een nachtje ijs gegaan.

Ik heb mijn oude avatar ontslagen en een nieuwe op proef genomen. Hij bevalt me wel. Zijn contract wordt in alle waarschijnlijkheid verlengd.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be